Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Crew [Hype]

Onko kaikkien beta kutsut pleikkarille? Vai onko joku saanut Xbonellekin kutsun?
Itse laitoin hakemuksen vasta viime viikolla, joten en elättele suuria toiveita kutsusta.
 
Vastaus: The Crew [Hype]

Kappas, mä sain myöskin beta-koodin. Pitääpä testata töiden jälkeen mistä tässä pelissä on kyse.
 
Vastaus: The Crew [Hype]

Kappas, mä sain myöskin beta-koodin. Pitääpä testata töiden jälkeen mistä tässä pelissä on kyse.

Muistatko Huttu milloin laitoit "hakemuksen" sisään? Tässä pohdin että missä järjestyksessä tai millä toimintamallilla ne näitä koodeja jakavat. Itse laitoin hakemuksen ehkä n. 2-3 viikkoa sitten ja vielä ei koodia näy. Jos jollain on ylimääräistä, niin laittakoon mulle privaa :p (PS4)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Crew [Hype]

Itse pistin jo 1-1,5kk sitten. Mutta tosiaan 2-3 viikkoa sitten oli uusi haku, joten pistin uusiksikin haun, eli voi olla kummasta vaan.
 
Vastaus: The Crew [Hype]

Muistatko Huttu milloin laitoit "hakemuksen" sisään? Tässä pohdin että missä järjestyksessä tai millä toimintamallilla ne näitä koodeja jakavat. Itse laitoin hakemuksen ehkä n. 2-3 viikkoa sitten ja vielä ei koodia näy. Jos jollain on ylimääräistä, niin laittakoon mulle privaa :p

Laitoin ihan syyskuun alussa, oisko ollut 3. tai 4. päivä. Mulla oli mennyt taas tuonne gmailin tarjoukset välilehteen eikä normaaliin postiin, joten jos sulla on gmail käytössä niin katso kaikki mahdolliset kansiot ja välilehdet :)
 
Vastaus: The Crew [Hype]

Itse olin luultavasti myöhässä tämän betakoodin suhteen.. Jos jollain sattuu olemaan ylimääräistä koodia niin nakkaappa privana tai sitten suoraan tuohon psn tunnukseen[emoji4]
 
Vastaus: The Crew [Hype]

Ei tullut koodia, harmi. Tätä olisi pitänyt päästä kokeilemaan, että tietääkö onko tämä peli ostamisen arvoinen vai ei. 2kk sitten taisin betaan hakea joten ilmeisesti ihan arpomalla noita koodeja jaettu.
 
Vastaus: The Crew [Hype]

Ei ole täälläkään näkynyt -_- Jos jollain ylimääräistä Xone koodia niin nöyrästi ottaisin vastaan :)
 
Vastaus: The Crew [Hype]

Mennyt ihan ohi koko beta! Jos jollain ois heittää ps4:lle beta koodia niin olisin enemmän kuin kiitollinen!
 
Vastaus: The Crew [Hype]

Itse kaipaan lähinnä mielipiteitä betaajilta :) odotukset ovat aika alhaalla, mutta hyvät autopelit on kortilla niin pakko pitää silmät auki :D
 
Vastaus: The Crew [Hype]

No justiinsa joo eipä koodia näy vaikka heti registeröin kun oli vaan mahdollista eli reilu kuukausi sitten :mad: Jos jollain antaa koodia XBONE - PS4 niin laittaa yv
 
Vastaus: The Crew [Hype]

Tuli kivasti 2x ps4 koodeja, Ubilta ja sitten eräästä beta testaus ryhmästä :) Vaikka PC Beta onkin koettu jo 2x
 
Vastaus: The Crew [Hype]

No eipä tullut koodia mullekkaan,olisi ollutkin ensimmäinen beta testi :( Kertokaahan sit ketkä pääsi testaa et onko ostettava vai ei..
 
Ylös Bottom