Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Darkness

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Darkness

M!!K@ sanoi:
Ei vittu, pelistä varmasti 70-90% ainakin menty nyt läpi.

VITTU TOTA LOPPUA :D En siis oo läpi vielä mennyt mut äske tapahtu jotai HÄMMENTÄVIÄ asioita ja tossa tosiaan pystyy aika hyvin päättämään että millasen lopun ja kohtalon haluat. Äske ainaki tossa tuli tilanne jossa päätettiin SUURIA asioita.

Ja nyt meni niin jännittäväks jo meno siinä että oli pakko pistää Boxi kiinni hetkeksi.

Mut tosiaan, rehellisesti voin sanoo että ehdottomasti parhaimpia räiskintöjä mitä IKINÄ pelannut. Halojen ohi ei mene MIKÄÄN mut tää on NIIN lähellä JUMAL-PELIÄ.

Juoni on äärimmäisen kiinnostava ja hienosti tehty. Grafiikat tosiaan näyttävät ja pelattavuus ja kaikki kunnossa.

Ja niin paljon erilaista tehtävää tarjolla ja erilaisia pelityyli- mahdollisuuksia et tää tulee vedettyä vielä monesti läpi.
Osaatkos sanoa, että kuinka monta tuntia olet suunnilleen pelannut?

yliverkko sanoi:
Osaatkos sanoa, että kuinka monta tuntia olet suunnilleen pelannut?

Eiköhän peli mene tuohon normaaliin max 10 tunnin aikarajaan, mikä tuntuu aika normaalilta nykyään FPS-peleissä.

Hmm... en osaa kyllä sanoa mut ON SITÄ PELATTU. Mediumilla pelailen.

Ja tosiaan ei TODELLAKAAN liian lyhyt peli. Voisin veikkaa että oon kyllä aika loppuhetkillä nyt tossa ja pelattavaa on ollut paljon. Sanoisin jopa että ehkä hieman yli 10h tullu pelattua nyt.

Ja kun tuo ehkä tänään/huomenna menee läpi niin aloitan heti uusiksi.

Niin paljon asioita ja sivutehtäviä joita en ole tehnyt ja tossa voi käyttäytyä niin monella eri tapaa että.

EDIT:

Tuntuu ettei tätä voi ylistää nyt tarpeeks :D Tosiaan suosittelen JOKAISELLE ketä aihepiiri kiinnostaa, juoni on todella hieno ja ääninäyttely mahtavaa.
Ja räiskintä tuntuu todella hyvältä ja aseissa on varsin munakkaat äänet.

M!!K@ sanoi:
Hmm... en osaa kyllä sanoa mut ON SITÄ PELATTU. Mediumilla pelailen.

Ja tosiaan ei TODELLAKAAN liian lyhyt peli. Voisin veikkaa että oon kyllä aika loppuhetkillä nyt tossa ja pelattavaa on ollut paljon. Sanoisin jopa että ehkä hieman yli 10h tullu pelattua nyt.

Ja kun tuo ehkä tänään/huomenna menee läpi niin aloitan heti uusiksi.

Niin paljon asioita ja sivutehtäviä joita en ole tehnyt ja tossa voi käyttäytyä niin monella eri tapaa että.

EDIT:

Tuntuu ettei tätä voi ylistää nyt tarpeeks :D Tosiaan suosittelen JOKAISELLE ketä aihepiiri kiinnostaa, juoni on todella hieno ja ääninäyttely mahtavaa.
Ja räiskintä tuntuu todella hyvältä ja aseissa on varsin munakkaat äänet.
Maanantaina, kun saan pelin niin en usko että tulen pettymään, kuulemani perusteella on h*lvetin hyvä peli. Oon odottanut tätä jo pitkään ja kyllä potutti kun en saanut perjantaina omaani vpd:stä.

Jes! Sain rahat kokoon ja seuraavalla viikolla ostamaan itse peli. Pari kysymystä..

1. Onko uudelleen peluu arvoa? Kun mitä luon niin peli on kuulemma lyhyt..

2. Millainen live ominaisuus tässä on? Onko hyvä? Turha? Ihan ok?

3. Onko tämä putkijuoksua vai melko vapaata liikkumista? Ja onko tässä pelissä siviilejä?

Kiitos jo etukäteen vastanneille. :)

Hotzard sanoi:
Jes! Sain rahat kokoon ja seuraavalla viikolla ostamaan itse peli. Pari kysymystä..

1. Onko uudelleen peluu arvoa? Kun mitä luon niin peli on kuulemma lyhyt..

2. Millainen live ominaisuus tässä on? Onko hyvä? Turha? Ihan ok?

3. Onko tämä putkijuoksua vai melko vapaata liikkumista? Ja onko tässä pelissä siviilejä?

Kiitos jo etukäteen vastanneille. :)
Lueppas pari viestiä ylempää niin M!!K@ kertoo pelistä jotain

Nyt olen noin 6 h pelannut ja ehkä puolessa välissä olen. En ole missään vaiheessa ollut jumissa, joten kyllä tossa ihan riittämiin pelaamista on. Tosin pelaan ehkä hitaammalla tyylillä kuin jotkut muut. Katselen paljon mestoja kävellessä. Luen graffitteja seiniltä, julisteita ja yms. Vessan seinille on kirjoiteltu kaikkea hassua aina välillä. ;)

Sivujuoni tehtäviä kannattaa muuten metsästää. Ne tuntuvat olevan aika kivoja. Esim. Etsi joku poliisin myyrä ja vaienna hänet. Oli todella rajua menoa, kun löysin äijän. Voitte vain kuvitella. Muutamat suojelevat poliisit ja ylimääräiset sivulliset, jotka huusivat "He's got a gun" saivat kyytiä, kun painuin ovista sisään 2 micro uzin voimalla. :D
Ukkoa lenteli sohvien yli yms. sottaista. Lopuksi nyyhkyttävä armoa aneleva myyrä potkulla maahan ja desert eaglella niskaan.

Tässä pelissä on jotenkin todella vakuuttavasti vangittu tuo pelaajan ylivertaisuus muihin ihmisiin. Tulee mieleen vähän Terminator 1 leffan poliisiasema kohtaus. Osumia satelee, mutta Jackie painelee vain päättäväisesti eteenpäin ampuen kaikkea mikä liikkuu. Tosin olen kuollutkin monia kertoja. Kun liikaa valoa ja Darkness ei saa parannettua sinua.
Ps. aina ei jaksa noita perkeleen valoja ampua. :)

M!!K@ sanoi:
Onkos Locust nyt missä kohdassa ? Pistä vaikka spoiler- juttujen sisälle ?

Eilen juuri pääsin...

takaisin helvetistä. Jimmy vai kuka se nyt oli käski painua tätiä kattoo jonnekin mestaa. Aattelin et täs välis etin sen mummon rannerenkaan ennenkö meen sinne tädin luokse ja tutkin josko löytyis muita sivutehtäviä.

Olen Locustin kanssa varmaan samoissa lukemissa tuntien suhteen, ehkä vähän päälle. Tähän saakka ainakin toiminut kuin litran mitta. Mutta kun noista sivutehtävistä kerran tuli puhe, niin onko tuommoiset kuvatunlaiset, hieman laajemmat keissit jotenkin piilotettu, vai löytääkö niitä aina jollekulle juttelemalla? Nimittäin tähänastiset löytämäni ovat olleet suunnilleen tyyliä; "Mun kännykkä putos tänne jonnekin, ettisitsä sen mulle?"

Pistooleja ei vissiinkään voi mitenkään erityisemmin vaihdella, vaan käteen tulee se paukkurauta, joka housunpersauksesta sattuu löytymään? Sikäli ihan tyly Chuck Norrismi, kun lippaasta loppuu lyijy, heitetään mutka menemään ja uusi tilalle. :cool:

Ainoa harmituksen aihe on se, että näköjään ekstroissa olevia sarjakuva- albumeita on vittumaista lukea ilman HD-töllöä, kun ei puhekuplista tahdo saada selvää. Lisäzoomi olisi paikallaan...

Locust sanoi:
Eilen juuri pääsin...

takaisin helvetistä. Jimmy vai kuka se nyt oli käski painua tätiä kattoo jonnekin mestaa. Aattelin et täs välis etin sen mummon rannerenkaan ennenkö meen sinne tädin luokse ja tutkin josko löytyis muita sivutehtäviä.

Ookoo. Alla olevaa spoileria ei kannata kattoa edes vitsinä, ellei tosiaan ole pelannut jo "toisen maailman" ohi. Sisältää liian pahoja paljastuksia. Ja tämä siis varoituksena muille täällä.

Oli kyllä helvetin hieno tapaus se Jennyn kuolema ja sitä seuraava itsemurha :eek:

Mut venaa vaan, homma menee hämmentäväks loppua kohti :D
On kyllä perhanan hieno peli.

Tämä on ollut ehdottomasti tähän mennessä hienoin ja siistein peli mitä on tullut X0:lla pelattua. Menee jopa Gearsin ohi. Tarkempaa sepostusta, kunhan tämä tulee joskus läpäistyä.

Mutta nyt olen kai hieman jumissa No Mans Landissa:

Kaikki sujui hyvin, kunnes tämä (= kuva 1 kuva 2) linnake mikä lie tuli eteeni. Tutkin linnakkeen sisältä jokaisen paikan ja oven täysin, eikä tuota kautta pääse etenemään. Juoksentelin sitten tuota itse pelialuetta ympäriinsä ikuisuuden, eikä mulla hoksaa nyt... mihinkä pitää mennä ja mitä pitää tehdä?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Justice_Fist sanoi:
Tuo on simppelimpi kuin luuletkaan, eli tuosta oikealla olevasta ampuma- aukosta vain creeping darknesilla sisään bunkkeriin.
Joo, taisin selittää asian vähän huonosti ja muokkasinkin sen jo äsken selkeämmäksi :D. Eli:

Eli siis olen jo bunkkerin sisällä, ja tutkinut mielestäni kaikki mahdolliset reitit sieltä, eikä etenemään pääse...

Poro24 sanoi:
Joo, taisin selittää asian vähän huonosti...

Jaa joo, eli olet nyt semmoisessa ruokalan tapaisessa, missä on pöytiä ja tuoleja? Siellä on katon rajassa pari koripallon kokoista reikää, joista loistaa valoa. Jommasta kummasta niistä taitaa joku ammuskellakin. Käärmemoodia taas peliin vaan.

Justice_Fist sanoi:
Jaa joo, eli olet nyt semmoisessa ruokalan tapaisessa, missä on pöytiä ja tuoleja? Siellä on katon rajassa pari koripallon kokoista reikää, joista loistaa valoa. Jommasta kummasta niistä taitaa joku ammuskellakin. Käärmemoodia taas peliin vaan.

Juu, juuri tuon kohdan jälkeen mulla töksähtää. Oven takana odottaa kaksi käytävää, joista kumpikin vie ampuma-aukkoihin, joista ei pääse etenemään. Toisessa ampuma-aukossa tosin näyttäisi olevan seinä hieman haljennut.. sille pitänee tehdä jotain?

Edit:
Justice_Fist sanoi:
Edit: Tämä siis Poro24:lle!!
Kiitos! Kylläpä onnistui helposti :D. Pääseepä vihdoin jatkamaan..

Jos kohta on se mitä kuvittelin niin:

Jossain kohdassa on sellainen "aukko" josta voit nostaa Darklineja. Ota kamikaze esiin, se hoitaa homman ja räjäyttää seinään aukon.

M!!K@ sanoi:
Ookoo. Alla olevaa spoileria ei kannata kattoa edes vitsinä, ellei tosiaan ole pelannut jo "toisen maailman" ohi. Sisältää liian pahoja paljastuksia. Ja tämä siis varoituksena muille täällä.

Oli kyllä helvetin hieno tapaus se Jennyn kuolema ja sitä seuraava itsemurha :eek:

Mut venaa vaan, homma menee hämmentäväks loppua kohti :D
On kyllä perhanan hieno peli.

Jep. Meinas leuka tippua kun alko tapahtuu. Heti kyllä jotenkin arvas et nyt ei hyvä heilu, ku Paulie siellä päätään auko. :D
Se itsari oli kyllä kova juttu. Tunsin jo sympatiaa oikeasti Jackien suruun vaik on peli. Järisyttävän todentuntuinen meininki.

Ehdottomasti paras boxin peli ikinä. Gearssi on vellihousujen touhua tähän verrattuna.

Edit: Tämä siis Poro24:lle!!

Jep, kutsut darklingin paikalle, siinä jossain piti olla aukko maassa sitä varten. Itse keksin tuon vahingossa kun varmuuden vuoksi kutsuin kuularuiskugremlinin, joka sitten marssi pistämään sen seinän palasiksi.

Locustin spoilerikohdasta tämä pakko nostaa muillekkin esille:

Järisyttävän todentuntuinen meininki.

Ehdottomasti paras boxin peli ikinä. Gearssi on vellihousujen touhua tähän verrattuna.

Ja totta, Boxin paras räiskintä, ja paras räiskintä mitä olen ikinä pelannut, Halo 1 toki vielä edellä mutta sitä ei ohita mikään :D

Ylös Bottom