Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Darkness

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Paavi

KonsoliFIN Alumni
Kun nyt ei näyttänyt pelille omaa ketjua olevan ja nuo kohtuullisen tuoreet kuvat muistin, päätin korjata tilanteen. Darkness on siis ruotsalaisen Starbreezen kehittämä toimintapakkaus. Kyseinen studiohan muistetaan Chronicles of Riddick: Escape from Butcher baysta, joten todella kovalla mielenkiinnolla tätä uuttakin lisenssipeliä odotetaan.

Ja ne kuvat.

Vastaus: Darkness

Hmm en osannut odottaa tästä FPS:ksi. Näyttää muuten todella hienolta:rolleyes: Jos on moninpeli niin harkitsen ostoa.

Vastaus: Darkness

T4iZuuni sanoi:
Hmm en osannut odottaa tästä FPS:ksi. Näyttää muuten todella hienolta:rolleyes: Jos on moninpeli niin harkitsen ostoa.

Muutama Oliverin uutisointi aiheesta tässä. Ainakin vielä 2005 tiimoiltiin pelin sisältävän verkkopelin: "Myös verkkomoninpelin sisältävä The Darkness... "

Skarppeja nuo xboxyden kuvat, täytyy sanoa.

Vastaus: The Darkness

:eek: Kyllä näyttää upealta, ja on ainakin hyvä kehitystiimi takana.. Chronicles of Riddick mielestäni yksi parhaista yksinpelikokemuksista ikinä! :p

Itse ainakin odottelen innolla tätä peliä kuten myös preytä.

Aivan uskomattoman hienoa grafiikkaa näyttäis olevan. Paljonkohan mahtaa tipahtaa grafiikan laatu ennen ilmestymistä?

Viimeinkin alkaa joku peli näyttää grafiikoiltaan todella next-geniltä. (ainakin omasta mielestäni parhaimman näköinen peli tähän mennessä) Tiedä sitten laskevatko tasoa vielä julkaisuun - toivottavasti eivät.

Hakkiz sanoi:
Tältä peli näytti vielä keväällä: http://www.xboxyde.com/stream_3216_en.html

Selvästi kesken, mutta luottoa ruotsalaistiimiin on niin paljon, että odotan pimeydestä tulevan uusi ystäväni. :)

Olipas hauskan näköistä menoa. Tosin melko paljohan tuo näytti olevan HL2:n tapaan tavaroiden nakkelua, mutta itse pelihahmo vaikutti olevan omapreäinen. Täälläkin jäädään odottelemaan lopullista tuotetta.

Noniin, kovasti ovat grafiikkojen, varsinkin tekstuurien, laadut laskeneet kun vertaa viimeisimpiin pelivideoihin (löytyvät mm. Gametrailers.comista) mutta odotan edelleen mielenkiinnolla tätä peliä. Varsinkin tuo uusimman videon "orherworldly hell" teki ympäristönä vaikutuksen. Mielenkiintoista nähdä miten (jos mitenkään) pelintekijät ovat saaneet nuo kyvyt tasapainoon vihollisten kanssa. Menee peli hieman liian helpoksi jos pelaaja voi mättää vihollisia turpaan mennen tullen sekä näillä Darkness-kyvyillä että kaiken maailman rynnäkkökivääreillä.

ju5si sanoi:
Noniin, kovasti ovat grafiikkojen, varsinkin tekstuurien, laadut laskeneet kun vertaa viimeisimpiin pelivideoihin (löytyvät mm. Gametrailers.comista) mutta odotan edelleen mielenkiinnolla tätä peliä. Varsinkin tuo uusimman videon "orherworldly hell" teki ympäristönä vaikutuksen. Mielenkiintoista nähdä miten (jos mitenkään) pelintekijät ovat saaneet nuo kyvyt tasapainoon vihollisten kanssa. Menee peli hieman liian helpoksi jos pelaaja voi mättää vihollisia turpaan mennen tullen sekä näillä Darkness-kyvyillä että kaiken maailman rynnäkkökivääreillä.
Mä taas ajattelin, että grafiikat on parantuneet edellisistä videoista.

Starbreeze teami ainakin kertoili jossain, et grafiikat parantuneet huimasti ekoista videoista.
Itse ainakin meinaan ostaa heti ilmestyessään tämänkin. Riddick tosiaan oli yks parhaimmist yksinpeli räiskinnöistä.

Menee vaa rahaa aika huimasti tässä kuussa. Forza, Dirt, ja Darkness. Noh, Forza on sentään maksettu jo.

Kissis sanoi:
Onko tämä peli muka tulossa jo tässä kuussa?

29.6 pitäs olla kaupoissa ellei tule vielä ilmoitusta ettei kerkeekään. Toivotaan parasta.
Demostakin on ollut huhuja, mutta ei ole näkynyt...

itseeni ei jotenkin trailerit ole uponneet. pitää odotella demoa, jotta voisi antaa arvion itse pelistä :rolleyes:

Peck4 sanoi:
itseeni ei jotenkin trailerit ole uponneet. pitää odotella demoa, jotta voisi antaa arvion itse pelistä :rolleyes:

Juu noi trailerit ol niin suttusii ettei saanu oikee käsitystä vielä pelistä. Itse luotan tekijöihin sen verran et uskallan veikata aika korkealla kipuavia arvosanoja.

Taitaa olla pakkohankinta tämä peli. Vaikuttaa sen verran rankalta menolta :D

Jep, hankinta listalle on tämäkin menossa.
Eikös tämän ensviikolla pitäis ilmestyä :confused:

Ylös Bottom