Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Darkness

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Darkness

Pawe sanoi:
Ihan mukava peli tämä oli, itsellä oli pelattavaa tuossa about 16 tunnin edestä omalla pelityylilläni. Täytyy myöntää, että vaikka skeptisesti tätä kohden suhtauduin alussa, oli peli itsessään todella mukava kokonaisuus. Mielestäni oli kanssa ihan hyvä että se oli näinkin "lyhyt" sillä tempo pysyi tasaisen kovana alusta loppuun. Darknessin kuiskailut taas olivat ehdottomasti parasta mitä olen vähään aikaan kuullut. Ihan jees. Go go Starbreeze.

Mike Patton hoiti hommansa kunnialla kotiin. Kyseinen artisti kuuluu omiin suosikkeihin muutenkin, varmaankin jatkossa nähdään kyseisen henkilön ääninäyttelyä jossain toisessa pelissä.

Pelasin tämän pelin läpi pari viikkoa sitten easy vaikeusasteella. Pitäis kokeilla pelata peli muillakin vaikeusasteilla läpi sit, ku ehtii. The darkness on mielestäni parhaimpia räiskintäpelejä mitä oon pelannut ja huonoa pelissä oli ainoastaan sen lyhyt elinikä ja nettipeli.

Tulipas itsekin viimein pelattua kyseinen peli ihan läpitte asti normaalilla vaikeusasteella. Pakko on sanoa, että kyllä on varsin tunnelmallinen ja mukaansatempaava räiskintäpeli. Tarinaa seurasi todella suurella mielenkiinnolla ja itse toimintakin oli erittäin messevää menoa. Ääninäyttelystä täytyy myös antaa erikoismaininta Acavedolle, Pattonille ja kumppaneille.

Jos jotain pahaa täytyy sanoa, niin No man`s land osiot oli ehkä hiukkasen liian pitkiä omaan makuun. Olisin mieluummin viettänyt enemmän aikaa Nykin kaduilla räiskien. Niin ja ohjaus oli myös hiukkasen kankea, mutta en siitä sen kummempaa stressiä viittiny ottaa. Kohtuu helposti niitä pahiksia kaatui näinkin.

Täytyy varmaan vielä jossain vaiheessa vetää Hardilla läpitte, ja jäädä sen jälkeen odottamaan jatko-osaa, jos sellainen on tullakseen. Pakko vielä tähän loppuun todeta, että kyllä Starbreese osaa tunnelmallisten pelien teon. Tämä ja Riddick ovat kohtuullisen vahvaa näyttöä siitä.

Onko muilla ollut ongelmia pelin kaatuilun kanssa? Minulla peli kaatuu n. tunnin päästä jokaisen pelisession aloittamisesta (tosin boxin uudelleenkäynnistyksen jälkeen saa pelailla normaalisti ilman kaatuiluja vaikka kuinka kauan)... Toivottavasti boksi ei ole menossa rikki :(

Muuten aivan loistava peli kyseessä. Viikonloppuna pelasin läpi ja pakko kai tuo on aloittaa vielä kerran alusta.

SamTheMan sanoi:
Onko muilla ollut ongelmia pelin kaatuilun kanssa? Minulla peli kaatuu n. tunnin päästä jokaisen pelisession aloittamisesta (tosin boxin uudelleenkäynnistyksen jälkeen saa pelailla normaalisti ilman kaatuiluja vaikka kuinka kauan)... Toivottavasti boksi ei ole menossa rikki :(

Muuten aivan loistava peli kyseessä. Viikonloppuna pelasin läpi ja pakko kai tuo on aloittaa vielä kerran alusta.

Mulla ei tainnut peli kaatua kertaakaan koko läpipeluun aikana. En tosin kovin pitkiä sessioita tullut kerralla pelanneeksikaan, vaan aika pienissä erissä menin eteenpäin.

SamTheMan sanoi:

Eipä oo kaatuillu ei, koneesi varmaan vetelee viimeisiään. Onnittelut.

SamTheMan sanoi:

Mulla ei myöskään kertaakaan kaatunut läpipeluun aikana. Pisin yhtäjaksoinen peli aika oli jotai 4h.

Pitänee kokeilla jollain muulla pelillä, jos vaan oma boksini ei yksinkertaisesti tykkää Darkness:ista... Eipä tuolla niin väliä, olen kuitenkin ostamassa Eliten kohtapuolin.

Eipä ole minullakaan peli kaatuillut...

Mutta oletteko huomanneet, tämän mielenkiintoisen seikan:

The Darkness -vastuksen takana on sellainen valoisa alue, jonka keskelle ilmestyy on taistelun aikana kukas muukaan kuin Jenny, joka siis kuoli ennen tuota taistelua. Eli The light in the darkness ;)...

Saattaa olla vanhakin juttu, mutta itse ainakin huomasin sen vasta nyt toisella läpipeluu kerralla.

SamTheMan sanoi:

Noin se edellinen boksi alko mullakin oireilemaan. Jumitti satunnaisissa kohdissa ja uudelleenkäynnistyksen jälkeen pystyi pelaamaan pitkään kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Lopuksi jumittelu tiheni niin paljon, että pakko oli boksi pistää huoltoon.

Loistava peli oli. Ehdottomasti ehkäpä parhaiten käytetty 35e tänä vuonna. Pidin todella paljon The Darknessin lähestymistavasta FPS-genreen: Enemmän pulmailua ja kykyjen hyödyntämistä kuin aseiden ulvottamista, pelin puolenvälin jälkeen ei enää tullutkaan Jackien aseita käytettyä vaan ennemmin viholliset hoiti Darkness-voimilla. Todella harmillista että peli loppui aivan liian pian. Täytyy kai turvautua sarjiksiin, ennemmin tai myöhemmin.

Hantto sanoi:
Pelaako tätä kukaan Livessä ?

Tällaisenaan The Darkness on pelikelvoton netissä, eli kunnes tulee patchi paikkaamaan ongelmaa, jää Live-Darknessit vähemmälle.

Bulletproof sanoi:

The Darkness -vastuksen takana on sellainen valoisa alue, jonka keskelle ilmestyy on taistelun aikana kukas muukaan kuin Jenny, joka siis kuoli ennen tuota taistelua. Eli The light in the darkness ;)...

Saattaa olla vanhakin juttu, mutta itse ainakin huomasin sen vasta nyt toisella läpipeluu kerralla.

Tuota täytyykin sitten katsoa itse. En ole varma et tekivätkö silmät temppuni ekalla kerralla kun "luulin nähneeni jotain". Mutta kaipa sitten näin ihan oikein. Noh, uutta läpipeluukertaa odottaessa

Bulletproof sanoi:

Joo tulihan toi huomattua ihan ekal kerral. Tosin siitä syystä todennäköisesti kun restarttii tuli otettuu varmaa lähemmäs 15 kertaa ennenkö tajusin mitä piti tehdä.
Jennyhän huutelee tossa just et turha taistella vastaan, en vaa tajunnu et niitä darklineja pitää tappaa. Eihän ne mitää pahaa ole rassukat tehneet. :D

Hei osaisko joku auttaa;

Oon jumissa huoneessa, johon tullaan tunnelin kautta sen jälkeen kun isoisoisä kertoi Darknessista yms. Menossa hakemaan niitä spessuaseita mutta en pääse huoneesta ulos.

jaskaryt sanoi:
Hei osaisko joku auttaa;

Oon jumissa huoneessa, johon tullaan tunnelin kautta sen jälkeen kun isoisoisä kertoi Darknessista yms. Menossa hakemaan niitä spessuaseita mutta en pääse huoneesta ulos.

Jos nyt oikein ymmärsin, niin oot siinä huoneessa, missä sun pitäis työntää semmoinen iso kello pois oviaukolta Demon armin avulla

jaskaryt sanoi:
Hei osaisko joku auttaa;

Hei oikeasti, eikö nämä peliapu-kysymykset voisi laittaa oikealle alueelle, ja tässä ketjussa paljastavat asiat spoiler-tagien taakse?

Huomasin noita ekstroja katsellessa, että joihinkin konseptikuviin ilmestyy kummallisia pieniä neliöitä avatessa, jotka sitten häviävät vähitellen. Ei siis esiinny kaikissa kuvissa, vain tietyissä.

Onkohan meikän boksi taas laukeemassa vai onko tämä ominaisuus? Missään muualla tai muussa pelissä en ole kyllä mitään graffa häröjä huomannut.

EDIT: Kuva ilmiöstä http://www.cs.helsinki.fi/u/lsalmi/valiaikaiset/dark.jpg

Viimeksi muokannut moderaattori:

Legge sanoi:
Huomasin noita ekstroja katsellessa, että joihinkin konseptikuviin ilmestyy kummallisia pieniä neliöitä avatessa, jotka sitten häviävät vähitellen. Ei siis esiinny kaikissa kuvissa, vain tietyissä.

Onkohan meikän boksi taas laukeemassa vai onko tämä ominaisuus? Missään muualla tai muussa pelissä en ole kyllä mitään graffa häröjä huomannut.

EDIT: Kuva ilmiöstä http://www.cs.helsinki.fi/u/lsalmi/valiaikaiset/dark.jpg

Eikö noi tuu siihen siitä, että se lataa ne kuvat? Ts. se lataa niitä aina jostain ja koska noi kuvat on aika korkearesoluutiokamaa niin siinä kestää hetki ennen kuin koko kuva on ilmestynyt siihen.

Pawe sanoi:
Eikö noi tuu siihen siitä, että se lataa ne kuvat? Ts. se lataa niitä aina jostain ja koska noi kuvat on aika korkearesoluutiokamaa niin siinä kestää hetki ennen kuin koko kuva on ilmestynyt siihen.

Varsin hyvä teoria. Jos kerran muillakin näkyy sama ilmiö?

Ylös Bottom