Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Darkness

Blackdawn

Member
Onko kukaan huomannut tätä peliä, The Darkness.
Ilmestyy 29.06.2007 konsolifin julkaisulistan mukaan.
Itse olen sen verran synkkä ihminen että kiinnostuin heti, kun mieleen nousi PS2 peli Fahrenheit ja elokuvien ehdoton suosikkini CROW, siis se ainut ja oikea, jossa oli Brandon Lee, muita jaksoja en ole edes halunnut katsoa.

Tarina itsessään on jo kiinnostava ja hienon näköiset grafiikat näyttää myös olevan. Täytyy vaan vielä nähdä jotain arvosteluja pelistä. Jos tulee hyviä arvosteluja niin ostoskoriin kolahtaa.
 
Vastaus: The Darkness

Jep,itse olen odotellut tätä jo pitkään ja kesäkuussahan se julkaisu on. Keskellä kesää matka pimeyden ytimeen :)
 
Vastaus: The Darkness

Joo molemmat trailerit on tullut katsottua, ja todella innolla odotan tätä :) Varsinkin nettipeliä :)
 
Vastaus: The Darkness

Räiskintä-peliksi näyttää yllättävän kiinnostavalta. Ei trailereiden perusteella ole mikään tusinaräiskintä.
 
Vastaus: The Darkness

Viikonloppuna tuli trailerit katsottua. Jos kesällä ei juuri muutakaan julkaista niin eiköhän tämäkin löydä tiensä hyllyyni.
 
Vastaus: The Darkness

Kyllä jossain Storessa se on ollut jo ties kuinka kauan, kun latasin sen jo 23.3

Pitääpi kohta tarkistaa onko uusi traileri vai se vanha :)
 
Vastaus: The Darkness

Snigge sanoi:
Kyllä jossain Storessa se on ollut jo ties kuinka kauan, kun latasin sen jo 23.3

Pitääpi kohta tarkistaa onko uusi traileri vai se vanha :)

:eek: HÄ... en kyllä itse ole törmännyt aikaisemmin :confused:
 
Vastaus: The Darkness

Blackdawn sanoi:
:eek: HÄ... en kyllä itse ole törmännyt aikaisemmin :confused:
ainakin japanin storessa on viimeisen välilehden viimeisellä sivulla Darkness,
ehkäpä se jäi siksi sinultakin huomaamatta :)

eli siis sen all items tjsp. alla.
 
Vastaus: The Darkness

Bongasin pelin vasta tänään ekaa kertaa julkaisulistoilta. Markkinointiosastoa kannattaisi ehdottomasti käyttää, jos Ruotsin pojat haluavat pelin myyvän edes kohtuullisesti...

Toisaalta tulihan Riddick täysin puskista ja peli putsasi silti pöydän useissa palkintogaaloissa, joten kaipa siihen puskaradioon sitten voi luottaa.

Peli vaikuttaa lupaavalta, mutta graafinen anti ei suuremmin vakuuta.
 
Vastaus: The Darkness

Vieläkös pelissä on moninpeli talllella?Kun metacritikissä listaavat tuon vaan yhden pelaajan peliksi?
 
Vastaus: The Darkness

Milloinkas tuo leffa on muuten tulossa ?
Kun ei siitä tietääkseni ole yhtään mediaa tarjolla, ja yleensä tälläiset tapaukset julkaistaan samoihin aikoihin..

Tosin, tämähän ei taida olla suoraan lisenssi-peli ?
 
Vastaus: The Darkness

Snigge sanoi:
Milloinkas tuo leffa on muuten tulossa ?
Kun ei siitä tietääkseni ole yhtään mediaa tarjolla, ja yleensä tälläiset tapaukset julkaistaan samoihin aikoihin..

Tosin, tämähän ei taida olla suoraan lisenssi-peli ?

Siis tämähän on sarjiksen pohjalta tehty. En musita kuulleeni leffasta mitään?
 
Vastaus: The Darkness

Hieman kaksijakoiset fiilarit nyt nähtyjen trailerien perusteella. Toisaalta tässä on juuri sellaista kaivattua rankkaa menoa - jopa painajaismaista. Kuitenkin jotkut otokset pistävät miettimään toteutusta, aika tökköä oli joukkoon eksynyt.

Taustalle norjalaista kirkonpolttajien heviä väärinpäin pyöritettynä, kaikki ristit käännetään mallille Pietari ja mustaa päälle :D
 
Vastaus: The Darkness

Tuomas sanoi:
Hyvältä vaikuttaa.Kahdesta versiosta kannattaa tottakai hankkia se parempi eli PS3 (BD-levyn tuomien extrojen takia :) graafinenkin anti on jälleen parempaa kuin boxilla)

Harmi vain, että PS3:n ohjain on näihin räiskintöihin täysin onneton kapula. Mutta kerro mitäs extroja PS3-versio on saanut?
 
Ylös Bottom