Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Darkness

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ares84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Darkness

venalaine sanoi:
Minäpä se olen jumissa tuossa satamakohdassa joka on aika alkupuolella peliä. Siis siellä missä on se iso nosturi ja punainen henkilöauto. En löydä mitään reikää mistä pääsisi rakennuksiin sisälle tms.. Veteenkin olen koittanut hypätä, mutta animaation saattelemana Jackie kamuaa takaisin kuivalle maalle :rolleyes:

Missä lie ratkaisu?
Eikös tuossa kohdassa pitänyt mennä siihen laivaan joka on satamassa?

Pekkagr sanoi:
Eikös tuossa kohdassa pitänyt mennä siihen laivaan joka on satamassa?

Lieköhän nyt puhutaan samasta kohdasta.. En kyllä muista laivaa nähneeni, pitänee tarkistaa kun kerkiän.

venalaine sanoi:
Minäpä se olen jumissa tuossa satamakohdassa joka on aika alkupuolella peliä. Siis siellä missä on se iso nosturi ja punainen henkilöauto. En löydä mitään reikää mistä pääsisi rakennuksiin sisälle tms.. Veteenkin olen koittanut hypätä, mutta animaation saattelemana Jackie kamuaa takaisin kuivalle maalle :rolleyes:

Missä lie ratkaisu?

Ootkohan nyt ihan oikeas paikas oikeaan aikaan. Meinaan sinne satamaan ei tarvi mennä ku ihan lopus. Siel ei o mitää muuta järkevää ku se laiva pelin lopus.

Locust sanoi:
Ootkohan nyt ihan oikeas paikas oikeaan aikaan. Meinaan sinne satamaan ei tarvi mennä ku ihan lopus. Siel ei o mitää muuta järkevää ku se laiva pelin lopus.

Ilmeisesti siis en ole. Noh pitääpä ottaa vähän takapakkia ja käydä tutkimassa muut tienoot.

EDIT: Taas sitä ollaan jumissa. Eli olen nyt helvetissä asti ja en pääse sisälle siihen yhteen rakennukseen joka tulee vastaan aika äkkiä helvettiin joutumisen jälkeen. (Tappanut tätä ennen ehkä 20 äijää). Mitähän sitä pitäs tehä?

EDIT2: Selvisihän se.. Kamikaze darkling auttoi hädässä. Nyt on helvetistä päästy jopa poiskin..

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nyt rupee hermot menemään.
Mitäs siinä kohdassa pitäisi tehdä kun kyttä lähtee helikopterilla pakoon ja
rupee tulittamaan niin helvatista?Olen koittanut tulittaa sitä ja kaikkea muutakin on yritetty.
Olisi mukava päästä pikku hiljaa eteenpäin.Kiitoksia jo etukäteen...

Edit:Tämäkin selvisi jo...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom