Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls III: Morrowind

  • Viestiketjun aloittaja tr
  • Aloituspäivämäärä

tr

New Member
Kuinkas moni odottaa tätä loistoteosta Xboxille malttamattomana? Ennakkokatsaukset pelistä ovat olleet kerrassaan upeita, ja tässä saattaa olla todella pikimusta hevonen vuoden parhaaksi seikkailuropeksi. Pakkohankinta, jolta odotan jopa enemmän kuin Fablelta a.k.a. Project Egolta.




tr
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Itse en paljoa roolipelejä pelaa mutta jos tuossa on kaikki mitä mainostetaan niin sitten voi harkita. Fable kiinnostaa yhtäpaljon.
 
Fable ja Morrowind on kiinnostavia, mutta hieman varautuneempi oon tohon Fableen. Yrittävät ehkä haukata liian suurta palaa ton fablen kanssa :(
 
Rocky Balboa: Samaa pahaa pelkään minäkin. Esimerkiksi Black&White oli kyllä harvinaisen tylsä ja sisältököyhä pervo esitys, joka oli vaan puettu ja hypetetty hitiksi. Näin siis jos ei nauttinut lehmän alistamisesta, sitomisesta ja rankaisemisesta.
 
Millos tuo nyt on tulossa? Kesäkuussako?
Taitaa mennä sitten elämä pilalle kun alkaa k.o. peliä pelaamaan. ;)
 
Niin tuon pelin julksitushan hieman lykkääntyi, mutta se tulee Euroopassa myyntiin aiemmin kuin Amerikassa. Amerikan julkaisun aikoihin pelistä julkaistaan pohjoismaissa Collectors Edition jota todelliset pelaajat tietysti odottavat :)
 
Mitäs tuo Collectors Edition sisältää?
Pelitin julkaisulistan mukaan Morrowind olisi tulossa vasta elokuun lopulla. :(
Viimeistään sitten on pakko ostaa Xbox.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
Amerikan julkaisun aikoihin pelistä julkaistaan pohjoismaissa Collectors Edition jota todelliset pelaajat tietysti odottavat :)

UUU...!:eek: Täytyy saada.
 
Collector's Edition tulee vain ja ainoastaan PC:lle :(

Joka paikassa lukee, että peli julkaistaan toukokuussa Amerikassa.

Eikö kellään ole varmaa tietoa Euroopan julkaisusta? En luota Pelitin julkaisulistaan.
 
Tuokaan nyt ei ole mikään varma tieto, mutta juhannuksen paikkeilla näyttäis playn mukaan tulevan.

Hyvä, jos tulee juhannuksena. Harmi, jos tulee vasta elokuun lopulla kun koulut ovat taas alkaneet. Kesäyöt on aikaa pelata. :)
 
Filmifriikin sivuilla ilmoitetaan julkaisupäiväksi 060602.
Samana päivänä tulee Medal Of Honor PS2:lle, mutta en sitä sitten vielä ostakaan.
Se on Xboxin hankinta nyt varma asia lähiaikoina, siis. :)
 
Luojan kiitos, Morrowind tulee myös PC:lle, joten XBoxia minun ei tarvitse ihan heti ostaa. Daggerfallia pelanneena omat odotukseni tätä peliä kohtaan ovat vähintäänkin taivaissa, ja ainakin ulkomaiset pelisaitit ovat hypettäneet tätä oikein urakalla. Vapaa, monipuolinen ja pitkä, eli kaikkea mitä konsoliropet yleensä eivät ole.

Ainoa asia mikä huolettaa, on bugisuus. Ainakin edellisen osan lukemattomat hyvät ideat tyssäsivät jatkuvaan kaatuiluun, sekä moniin muihin ohjelmointivirheisiin, joista osa jopa teki pelin läpäisystä mahdottomuuden ennen päivityksen hakemista. Eli toivotaan parasta, että Bethesda käyttää tällä kertaa "vähän" enemmän aikaa betatestaukseen. Kävi miten kävi, ei tämä ainakaan Daggerfallia bugisempi voi olla (vai voiko?), ja koska nautin edellisestä pelistä bugeistakin huolimatta, kyseessä on epäilemättä hyvää vastinetta rahoille.

Jos Morrowind tosiaan on kaikkea sitä, mitä se lupaa olevansa, taitaa käydä niin että ainakaan minä en kesällä juuri aurinkoa ehdi näkemään.
 
bugit + konsoli = ei hyvä =)

eli veikkaan että ainakin xboxin versiota koitetaan saada bugivapaaksi, koska fix kittejä on vaikea saada asiakkaille (joskin ei mahdotonta xboxin tapauksessa, muistelee esim DoA3 booster diskiä)

itse odotin Morrowindiä, mutta se demo kyllä latisti hiukan fiiliksiä
 
Sain pelin PC version eilen ja täytyy sanoa, että ei ole turhaan hypetetty. Mun osalta lunasti kaikki odotukset ja vielä vähän päällekkin :) taatusti yksi parhaista roolipeleistä koskaan.
 
Dark Soho: Itsellänikin olisi mahdollisuus hommata se myös PC:lle hieman edullisemmin, mutta jotenkin konsolipelaamalla peli nousee aina toiseen potenssiin.

Ehkä se johtuu juuri siitä, kun maksaa tuotteesta enemmän. Esimerkiksi Shenmuet eivät olisi varmasti kolahtaneet alelaarin peleinä PC:n monitorilla yhtä paljon, kuin DC:llä ja kunnon tv:llä.
Kumma juttu, enkä varmasti ole aprikoinnissani lajini ainoa.

Mutta itse asiaan. Pistähän hieman fiilareita ja kokemuksia pelin alusta, välttäen toki liikoja spoilereita. Kuinka kankea pelimoottori on?
 
Ylös Bottom