Jooh olen samaa mieltä, että kun pelistä maksaa niin siitä sitten jotenki enemmän nauttii. Itseasiassa mulla ei ole edes oikeen mitään hajua mitä pelissä pitäis tehdä, vaikka pelasinkin sitä 8 tuntia putkeen. Morrowind vaan on niin penteleen laaja ja vapaa peli, että välillä aika menee pelkästään pelimaailman pällistelyksi ja kaikkien pikku featureiden teistailuksi. No mutta aluksi silmiin ainakin pisti todella upea graafiikka, varsinkin vesi on erittäin hyvin tehty ja luonto muutenkin näyttää todella realistiselta. Valitettavasti pelissä on vaan aivan karmeat laitevaatimukset, mun pentium 4 1600mhz, 256 rdram, geforce 3 ti200 meni polvilleen samantien kun pääs laajoihin ulkotiloihin . Äänistä sen verran, että enpä ole koskaan näin upeaa peli musiikkia kuullut(paitsi Halossa) ja luonnon äänetkin on ihan mukavia, linnut laulaa, sade ropisee ja ukkonen jytisee. Oli myös positiivinen yllätys, että peli ei kaatunut kertaakaan enkä törmännyt yhteenkään bugiin Tässä nyt oli pikkasen juttua, mutta Jos joku haluaa tietää pelistä lisää niin kysykää vaan.
Viimeksi muokannut moderaattori: