Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls IV: Oblivion

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Houkuttelisi nyt ostaa kun kerran "halvalla saa", vaikka kaikki ottais niin ei maksa kuin 540 Pojoa. Onko noista jokin niin onneton räpellys, ettei edes muutamia kymmeniä senttejä kannata moisista maksaa? Ainakin tuo hevoshaarniska jää juuri nyt hankkimatta ;) Tällä hetkellä massiiviset 400 Pojoa.

Itse hankin aikoinaan täydellä hinnalla nuo kaikki luettelemasi kun ei pelistä meinannut saada tarpeekseen. Hinta ei tosiaan ole kummoinen joten suosittelen hankkimaan jos peli kolahtaa vähänkään.

Joo, noista pikkulisäreistä.

Ne on ihan mukiinmeneviä pikkujuttuja. Mulla on ne kaikki mutta olen vain tehnyt tuon Fighters Strongholdin ja Wizards towerin (Frostcrag spire)

Nuo ovat vähän niinkuin sellaisia spesiaali asuntoja mitkä on tarkoitettu tietyn tyylisille hahmoille. Ne antavat mukavia boonuksia, kuten esim herbbejä ja enchanting alttarit yms maagi tornissa. Thief's denissä ja vile lairissa varmaan omat jipot myös.

Spell tomes lisää peliin kirjoja lootin muodossa jota lukemalla oppii kirjassa olevan taian, ihan näpsäköitä.

Täytynee hommata ainakin The Fighter's Stronghold ja The Wizard's Tower. Ehkä myös The Thieves Den. Toivottavasti on myös sitten aikaa pelailla noita kun on tuo perus Oblarikin vielä aika alkutekiöissään, puhumattakaan Shivering Islestä ja Knights of the Ninestä mitkä tuli Goty:n mukana.

Sama täällä, itse tekisi myös mieli tuo lisälevy hankkia. Reilut 50h on nyt hakattuna tuota perus Oblivionia, ja tekemistä kyllä riittää. Karkeasti arvioituna voisin veikata, että alle puolessa välissä vielä olen. Mutta niin, pelaan mieluusti ensiksi tämän peruslevyn lävitse, ja sitten vasta lisäreiden kimppuun.

On kyllä mahtava peli, varmasti pelitarjonnaltaan suurimpia, ellei suurin, kun puhutaan konsolipeleistä. Edelleen suosittelen tätä kaikille roolipelien ystäville! :)

Taitaa sittenkin olla aprillipila ;) Ostin eilen kaikki nuo pienet lisäsisällöt ja sitten aloin latailemaan niitä boxille niin noin puolet jäi lataamatta. Erroria pukkas. Liekö tarjous aiheuttanut ruuhkaa servereillä. Noh peli tulee postiluukusta vasta ensi viikolla, joten toivotaan että siihen mennessä lataukset alkaisi taas pelittämään. Tuntui että nuo kooltaan pienimmät latautuivat, mutta muutamasta megasta isommat heittivät erroria.

Kummallista oli myös, että ostin lisäsisällön netin kautta ja sitten boxilla tarkastellesani niitä, oli näkyvissä kaksi The Fighter's Strongholdia, toinen minkä olin ostanut ja toinen mikä olisi vielä maksanut, miksiköhän.

On tuo kyllä vähän käsittämätöntä miten noiden lisäsiältöjen kanssa sählätään. Esim Falloutin viimeisin laajennus ja nyt tosiaan hehkutetaan, että tavaraa saa puoleen hintaan, mutta sitä ei pystykään lataamaan. Luin Bethesdan foorumeilta että muillakin ollut ongelmia noiden latausten kanssa. Lähinnä kun kerran palvelusta (Live Gold) vielä maksan ja lisäsisällöstä maksan, niin toivoisin ettei moisia jumituksia ilmenisi järjestelmässä.

Bethesdalla ei ole mitään tekemistä noiden mahdollisten virheiden kanssa. Se on se M$ mikä evottaa, tai sitten siellä tosiaan oli hirveetä ruuhkaa linjoilla. Ne filuthan on ollut siellä jo pienen ikuisuuden ja ovat toimivaksi todettuja kun ne itellänikin on.

Mulla on jo kauan näkynyt kaksi Strongholdia siellä, ei kannata välittää

Ei, mun mielestä GOTY-versiossa on vain Shivering Isles ja Knights of the nine lisäosat.

Peli on mahtava. Peittoaa Fallout 3 100-0, tai sitten se on vaan sitä alku huumaa mikä oli Falloutissakin:rolleyes:. Harmi etten tätä ollu aikasemmin hankkinu:(. Sry OT: oliko se aprillipila kun väitettiin että konsolifin lopetetaan ja tulee vain Playstation fin :eek:???
Edit: Huh... hyvä että oli aprillipila!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Peli on mahtava. Peittoaa Fallout 3 100-0, tai sitten se on vaan sitä alku huumaa mikä oli Falloutissakin:rolleyes:. Harmi etten tätä ollu aikasemmin hankkinu:(. Sry OT: oliko se aprillipila kun väitettiin että konsolifin lopetetaan ja tulee vain Playstation fin :eek:???

Aprillia se oli.

huhhuh tuli tänään vedettyä tarinamoodi loppuun asti läpi, ja pian on kaikki
thieves guild jutut tehtynä, eli enää sitten fighters guild ja mages guild, ja sitten
se pikku juttu nimeltä shivering island... ni rupee olemaan peli taputeltu, ainakin
achievmenttien osilta...
huvittavaa tosin et peli on mulla ollu vajaan viikon ja peliä olen tahkonnu semmoset köykäset 39h:rolleyes:
kyllä talviloma on poikaa :p

Pelasin peliä siihen asti, että piti kehittää jätkä level 2, mut siihen se loppu, kun ei äijä kehittyny vaikka lahtasin porukkaa ku hullu. On sinäänsä ihan hieno peli ei siinä mitää.

Pelasin peliä siihen asti, että piti kehittää jätkä level 2, mut siihen se loppu, kun ei äijä kehittyny vaikka lahtasin porukkaa ku hullu. On sinäänsä ihan hieno peli ei siinä mitää.

Nukuppas pari tuntia, niin se leveli pamahtaa sen jälkeen... ;)

Jepskukkuu. Jos alakulmaan ilmestyy punainen ikoni, niin menet pötöttämään hetkeksi. Eli levelin nousee vasta, kun olet nukkunut. Ja odottaminenhan ei ole nukkumista.

peliä olen tahkonnu semmoset köykäset 39h
Itsellä taisi olla jotain 110h lasissa kun pääjuoni oli läpi. Nyt jäänyt vähemmälle. Fighter's Guildissa nyt Warder, keneltä saa seuraavat tehtävät? Ajattelin vetää tämän killan tehtävät loppuun ja luovuttaa sitten.

Niin ja kaverihan ei kehity perinteisesti porukkaa tappamalla vaan parantamalla sun hahmon primary-taitoja. Jokaista kymmentä nostettua päätaitoa kohden nousee hahmo yhden tason.

pelissä ei ekspaa ole. Vaan jos esim kehität blade skillia viiden pisteen edestä, ja vaikka destruction magickia viiden pisteen edesta, saat tason edellyttäen että ne ovat sinun hahmollasi niitä primary taitoja.

Toi on vähän hankala omaksua aluks mutta pikkuhiljaa se luonnistuu ja ite tykkään tuosta systeemistä enemmän kuin niistä iänikuisista japskirope ekspa hässäköistä

Tosin harmittavan helppo käyttää hyväkseen tuo systeemi, mutta kait sitä saa näppinsä kurissa pidettyä heheh

Ylös Bottom