Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls IV: Oblivion

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Niinpä, ei se nyt niin kallis ole kun mietii esim sitä Goty-editioota jossa tulee Shivering isles ja Knights of the nine lisärit mukana. DLC:nä ne saa myös kohtuu hintasina nykyään. Esim itselläni on normi ja latasin noi lisärit
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Juuri nyt ei tuo ulkomailta tilaaminen onnistu joten ehkä se on ostettava suomesta. Luonto ei anna periksi ostaa käytettynä :) joten pitänee ostaa uutena. Hieno sitten kun ostaa 30e pelin ja sitten se onkin täyttä kuraa..
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Juuri nyt ei tuo ulkomailta tilaaminen onnistu joten ehkä se on ostettava suomesta. Luonto ei anna periksi ostaa käytettynä :) joten pitänee ostaa uutena. Hieno sitten kun ostaa 30e pelin ja sitten se onkin täyttä kuraa..

Se yksi noista huutonetin kohteista on uusi (se peliparatiisin kauppaama).
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

En saa noita huutonetin kohteita auki lainkaan. Ilmeisesti jotain häikkää sivuilla. No, otetaan riski ja ostetaan, ei se nyt niin surkea peli voi olla kun niin laajalti arvostettu.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Tai vuokraat pelin ensin tai katot videorevikoita pelistä?
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

No, tuli katsottua noita arvosteluja sun muita. Vaikka peli paljon suitsutusta saakin niin se ei vaan jotenkin tunnu oikealta peliltä minulle, joten jääköön ostamatta. Ennenkin on käynyt niin, että olen ostanut pelin joka ei välttämättä tunnu juuri oikealta peliltä ja pelattuani hetken huomaan että rahat meni hukkaan. Tulipahan trollattua sitten sivullinen...
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Uh.. so horny. No ei ny kai..

Mut aivan järkyttävän loistavan kuuloselta Oblivion vaikuttaa.. GOTY on ostoslistalla.. mutta hommaan sen vasta vähän myöhemmin.. :(

Fallout 3:sessa kun olin kiltti.. Oblissa voisi olla kaikkea muuta kuin kiltti.. Dark Brotherhood.. yees.. yees.
Ei toi kovin paljoa maksa.. kyllähän se ostoon menee.. pientä oottelua vain.

Kiitokset Huttu, nyt on satavarma ostos. :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Heh joo, Dark Brotherhoodilla on omasta mielestä cooleimmat tehtävät :)

Mun ilkeä Dark Elf / vamppyyri assassiini hiippailee pitkin imperial cityn öisiä katuja ja imee verta neitsyiden kaulasta muahahaha!
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Raato kehiin, noston tynkää kun kysymyksiä mielestäni irtoaa.

Tuota Game of the Yearia ei taida kovin kummoisesti suomesta löytyä? Omat etsintäni tuottivat kaksi sivua joissa oli myytävänä (loppu molemmista). Onko kyseessä todellakin näin harvinainen ja haluttu versio ettei löydy 360:lle peliä?

Alkanut taas himottaa lähteä vihreisiin metsiin metsälle ja samalla leikkimään jollain uudella sankarilla (ainaiset barbaari, knight, assassin jääkööt tekemättä) ja peliä nyt etsin. Shivering Island maksoi myös aika suolaisesti, mutta sen taitaa saada myös levyllisenä kaupasta halvempaan hintaan ja mukana on tietty vielä se toinenkin lisä.

Ja kun joku aina ehdottaa sitä ulkomailta tilaamista, niin sitä en voi harrastaa (vielä). Mutta näitäkin saa ehdotella, koska itse jätin tarkistamatta tilanteen.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Ja kun joku aina ehdottaa sitä ulkomailta tilaamista, niin sitä en voi harrastaa (vielä). Mutta näitäkin saa ehdotella, koska itse jätin tarkistamatta tilanteen.

Sitten kun tähän kykenet, irtoaa GotY pirun halvalla uutena UK:sta:
Elder Scrolls Oblivion - GOTY Edition (Xbox 360) at Gameplay - FREE UK Delivery

Jos sinulla on Electron, jossa on verkkomaksuominaisuus (useimmilla pankeilla tämän ominaisuuden voi liittää verkkopankissa), tuolta voi luotettavasti tilata.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Kiitokset paljon tuosta Djungel! Kaverin kautta saan pelin tilattua. Tuleepahan jälleen se +100 tuntia pelattavaa lisää ja hinta ei todellakaan ole paha! Nyt vain sitten odottelemaan jahka pääsee Tamrielin nätteihin maisemiin seikkailemaan ja katsomaan paljonko on muistissa vielä tehtävät ja paikat kun peli on PC:ltä jo tuttu. Shivering Island + se Knights jotain on tosin ihan uutta settiä ja ainakin SI taitaa olla kohtuu laaja ja erinlainen ulkoasultaan kuin normaalit metsiköt?
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Vanha ketju noussut kuolleista.

Eikä voisi paljon parempaan aikaan joku tätä nostaa. Tänään meni vihdoin pääjuoni läpi! Ei siinä mennytkään kuin sellaiset kolme ja puoli vuotta.

Lauantaina kahden vuoden tauon jälkeen iskin Oblivionin konsoliin, kun muistelin että olin aikaslailla pääjuonen loppupuolella. Juuri oltiin saatu Halo 3: ODST kaverin kanssa vedetty Legendaryllä läpi, ja jotenkin kaipasin jotain rauhallisempaa, jotain joka ei menisi pelkäksi suorittamiseksi.
Oblivion sopi tähän kuin nenä päähän ja olihan mahtimeininkiä pitkän tauon jälkeen. On totta että grafiikka on hieman kulmikasta ja kaikki hahmot näyttävät samoilta, mutta tunnelma on niin katossa, että ei tuollaisiin pikkuseikkoihin ehdi kiinnittää huomiota. Peli vaan toimii. Piste.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Totuushan vain on, että Oblivion on yksi parhaimmista konsolipeleistä :) Ja roolipeleissä säilyttänyt kuninkaan valtikkaansa jo vuosia. Saa nähdä tuleeko Dragon Age syrjäyttämään kuninkaan valtaistuimeltaan. Mikään muu roolipeli ei ole sitä toistaiseksi onnistunut tekemään.

Itsekin olen Oblivionia pelaillut hitaasti mutta varmasti. Reipaat 40h olen saanut reilusti alle vuoden pelaamisen jälkeen kelloon (päätehtävä on vielä vaiheessa). Kyllä sitä aina välillä tulee löydettyä itsensä Anvilin metsämaisemista tutkiskelemassa kauniita miljöitä. Loistavaa vastapainoa tuolle iänikuiselle FPS-mätölle.

Kunhan nyt saisin pelin nyt kunniallisesti saatettua päätepisteeseensä, niin pääsisin käsiksi tuohon Shivering Islesiin. Ennen kuin Oblivion on pelattu läpi, en siihen koske.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Totuushan vain on, että Oblivion on yksi parhaimmista konsolipeleistä :) Ja roolipeleissä säilyttänyt kuninkaan valtikkaansa jo vuosia. Saa nähdä tuleeko Dragon Age syrjäyttämään kuninkaan valtaistuimeltaan. Mikään muu roolipeli ei ole sitä toistaiseksi onnistunut tekemään.

Onhan se yksi parhaista, mutta roolipeistä mielestäni Sacred 2 porhalsi ohi tai vähintään samalle viivalle.

Saisivat vaan tehdä jatkoa tähän, tai sitten Shivering Islesin kaltaisen lisäpaketin...
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Onhan se yksi parhaista, mutta roolipeistä mielestäni Sacred 2 porhalsi ohi tai vähintään samalle viivalle.

Itse en ole tuohon Sacrediin tutustunut, mutta kaikki lukemani arvostelut ovat sanoneet pelin olevan täyttä shaissea. Oikeastaan, enpä ole noiden arvostelujen varjossa sittemmin jaksanut pelistä innostua. Joskus tulen varmasti pelin kokeilullisesti ostamaan alelaarista.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V (X360 HYPE)

No minkäs laisia hahmoja teillä on ollut? kiinnostas vaan tietää et minkä tasonen toi oma on onko se viel iha surkee vai alkaako olee jo hyvä.

Tässä jotain oman ukon tietoja:

-61 level
-warrior
-wood elf(joo... aika erikoinen yhistelmä wood elf ja warrior:rolleyes:)
-kaikki major skills koht 100 mut blunt ja block viel puuttuu ja illusion on jo 100
-strenght, speed ja noi on kaikki 100 paitsi lucky
no en nyt ulkoo muista enempää mut voin kattoo ku seuraavan kerran pelaan
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Aika pitkälle pc-puolen modiporukat on kaikki täällä mainitut asiat laittaneet jo kuntoon modeillaan. Tuossa pari viikkoa sitten asentelin uusiksi koneelle ja keräsin vaatimattoman 2.3 gigan modipaketin ja onhan se ihan eri peli nyt. Jo tuolloin ekalla pelikerralla itselläni oli levelöinti ja käyttisparannukset. Nyt lisäase, grafiikka, tehtävä, yms yms. paketit. Upean näköinen peli parannuksineen ja parantunut aivan valtavasti. Itse antaisin saman 94 mitä ilmestyessäänkin. Kehittäjät kuitenkin seuraavat aika tiiviisti tuota modirintamaa, joten varmasti suurimmat inspiraatiot sarjan kehitykseen haetaan sieltä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V (X360 HYPE)

No minkäs laisia hahmoja teillä on ollut? kiinnostas vaan tietää et minkä tasonen toi oma on onko se viel iha surkee vai alkaako olee jo hyvä.

Tässä jotain oman ukon tietoja:
<statsit leikattu pois>

No eiköhän toi hahmo oleen aika puolijumala, nimittäin on lähellä maksimitasoa jos kaikki major skillit on kohta 100. Arvioisin että sellanen 62 tai 63 on sulla makstaso. Ja onhan se ihan hyvä hahmo. Harmi vaan että tossa vaiheessa kaikkien hahmot ovat samanlaisia, eli kaikilla on 100 kaikki taidot joten voisin sanoa että mulla on sama hahmo kuin sulla paitsi rotu on eri :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom