Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Godfather 2 Peliapu

Shetken

New Member
Tein nyt tälläisen aiheen, jos täällä olisi Godfather 2:n pelaajia, jotka tarvitsevat apua.

Elikkäs: Onko kukaan löytänyt netistä tai mistään listaa/karttaa missä kaikki aseparannukset ovat?
 
Vastaus: The Godfather 2 Peliapu

Onko kukaan löytänyt sitä global storagen kassakaappia mikä pitää murtaa auki? jos on niin mistä sen löytäisi?
 
Vastaus: The Godfather 2 Peliapu

Olen hieman juuttunut ensimmäiseen tehtävään monganon(vai mikälie) perhettä vastaan. Pitäisi vallata Floridan keskellä olevalla saarella oleva varasto. Se minne pääsee nostosiltaa pitkin.

Mutta paikan johtaja on nosturin huipulla ja tikkaiden edessä on tuhoutumattomat tynnyrit. Mitäs tuossa pitäisi tehdä?

ps. Tämä meni nyt väärään ketjuun kun minulla on 360-versio mutta ei kai sillä suuresti väliä.
 
Vastaus: The Godfather 2 Peliapu

Olen hieman juuttunut ensimmäiseen tehtävään monganon(vai mikälie) perhettä vastaan. Pitäisi vallata Floridan keskellä olevalla saarella oleva varasto. Se minne pääsee nostosiltaa pitkin.

Mutta paikan johtaja on nosturin huipulla ja tikkaiden edessä on tuhoutumattomat tynnyrit. Mitäs tuossa pitäisi tehdä?

ps. Tämä meni nyt väärään ketjuun kun minulla on 360-versio mutta ei kai sillä suuresti väliä.
Mene tikkaita siltä puolelta, missä ei ole tynnyreitä. ;)
 
Vastaus: The Godfather 2 Peliapu

Onko kukaan löytänyt sitä global storagen kassakaappia mikä pitää murtaa auki? jos on niin mistä sen löytäisi?

Olen löytänyt sen, mutta ei näin äkkiseltään tule mieleen missä se siellä on.. Yritän huomenna mennä vilkaisemaan, jos muistan.

PS. Lauantaina tuli mentyä peli läpi ja Platinum-trophy napsahti.

E: Tulikin heti käytyä katsomassa..

Elikkäs, kun menet Global Storageen, niin vasemmalla on rakennus, missä voi räjäyttää ne kaksi ovea. Räjäytät ovet taikka menet takakautta sisään ja siellä on ovi rappusten alla ja siellä huoneessa on kassakaappi.

Toivottavasti ymmärsit.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Godfather 2 Peliapu

Mitenkäs kun olen peli läpi pelannut ja pitäsi avata se New Yorkin oikeustalon kassa kaappi,
mites tän sais auki? kun en sillon epä huomiossa tehtävän yhteydessä avannut. Saako sitä miten kään ? vai pitäisikö peli pelata uudestaan läpi? :)
 
Vastaus: The Godfather 2 Peliapu

Mitenkäs kun olen peli läpi pelannut ja pitäsi avata se New Yorkin oikeustalon kassa kaappi,
mites tän sais auki? kun en sillon epä huomiossa tehtävän yhteydessä avannut. Saako sitä miten kään ? vai pitäisikö peli pelata uudestaan läpi? :)

Oletko käyny kattomas siellä että voitko avata? Kun itse avasin kaikki kassakaapit läpipeluun aikana, mutta osa paikoista oli jo minun hallussani, kun kassakaappeja menin aukomaan. Että mene vain koittamaan, että saako sen auki.
 
Vastaus: The Godfather 2 Peliapu

Juu, nyt sain kaikki auki, etsin vain väärästä paikasta tuota taloa :D
 
Ylös Bottom