Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Godfather kokemukset

xlt

New Member
Elikkäs laitetaan nyt tällekkin pelille oma topicki, kun peli on nyt jo noin viikon verran notkunut kauppojen hyllyllä.
Minkälaisia fiiliksiä pelistä on irronnut?
Itse sen pelasin muutamassa päivässä läpi, kun olin sairaana ja oli kyllä paras sairastamispeli mitä on tähän mennessä ollut.
Lähinnä perustin tämän topikin siksi, kun heräsi mieleen kysymys muilta lähes tulkoon 100% läpi pellanneilta ihmisiltä:
Kun saa tittelin Don, onko peli tosiaan niin laimeaa? Itse sain tämän tittelin mutta silti pikkupomot antavat tehtäviä. Ja mitä tapahtui Michaelille sillä se vaan yllättäen "katoaa" eikä siitä vallankaappauksesta puhuta mitään...
 
Vastaus: The Godfather kokemukset

Olenkin tässä jo jonkin aikaa ihmetellyt miksi tästä pelistä ei ole kuulunut mitään kommenttia täällä. Itse en ole peliä ennättänyt hankkimaan ku pitäis ensin tuo edellinen pelihankinta tahkota läpi.

Sä kun olet pelin jo myllyttänyt läpi niin voisit kait myydä sen mulle ;) Jos se on vielä se limited edition niin laitahan privaa paljonko pyydät :p
 
Vastaus: The Godfather kokemukset

Hyvä peli on kyl :)
Sattuu olemaan pc:llä mut en ole viel vetänyt läpi kyseistä peliä :)
Tekemistä ainakin riittää.
 
Vastaus: The Godfather kokemukset

Ihan siisti peli. On tullut tahkottua tätä jonkin verra eikä vielä ainakaan ole menny into tähän. Onneks kaupunki on sen verran iso, että riittää tutkimista vähäksi aikaa.
 
Vastaus: The Godfather kokemukset

peetuparta sanoi:
Montakos tehtävää tässä on?
Tehtäviä on about n. 40 (sis. päätehtävät ja "hitman" tehtävät eli salamurhat). Lisäksi siinä on paljon suojelurahan hankkimistöitä ihan riittävästi varmaan 50-100 välissä, pankkiryöstöt, taxiajelut ym. ym. Pelaamista riittää, jos haluaa pelata peliä monipuolisesti, eikä vain ns. "parissa päivässä läpi". Minun mielestä (pelannu n. 5 pvää), niin ihan loistava actionpeli.

Suosittelen, ei ole mikään GTA -kopio, vaikka kriitikot niin väittääkin. Alle 45 egee hankintahinta uutena:D (mulle)....
 
Vastaus: The Godfather kokemukset

No joo onhan mulla tämäkin, mutta ei se GTA:n eikä edes Mafian tasolle yllä :rolleyes:
 
Ylös Bottom