Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
*bonk*Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tuamo
Onks konami sattumoisin tehnyt nää pelit?
Tuossa olisi kyllä ideaa. Harmi vain, että pelit ovat hyvin erilaisia, joten jompakumpaa peliä pitäisi alkaa muuttamaan aika lailla, jotta Tekken vs. Virtua Fighterista tulisi tasapainoinen peli (?? meinaan, että hahmoista pitäisi tehdä huonompia/parempia kuin ne alkuperäisessä pelissä ovat, esim. vrt. SNK:n hahmot Capcom vs. SNK:ssä).Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tuamo
Pitäis tulla kyllä namco vs sega (tekkenin hahmot vs virtua fighterin) .se olis varma myyntihitti![]()
niin, tai sitten tehtäisi kokonaan uus peli, jossa on molempia hahmoja.. ja siinä yhdisteltäisi niitä pelejä. jotenkin..esim graffat ois enemmän vaikka VF:ä ja tappelu systeemi tekkenistä..what a great ideaLainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Tuossa olisi kyllä ideaa. Harmi vain, että pelit ovat hyvin erilaisia, joten jompakumpaa peliä pitäisi alkaa muuttamaan aika lailla, jotta Tekken vs. Virtua Fighterista tulisi tasapainoinen peli (?? meinaan, että hahmoista pitäisi tehdä huonompia/parempia kuin ne alkuperäisessä pelissä ovat, esim. vrt. SNK:n hahmot Capcom vs. SNK:ssä).
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Tuli mieleen......(kun katselin noita tylsän näköisiä kuvia)
Mitenköhän ne aikovat tehdä erään hahmon tissianimaation kolmedeenä?
Totta. Tylsiä screenejä (ja vielä onnettomampi traileri). Pätkiikö mun muisti taas, vai oliko vanhoissa KOFeissa verta? Ainakin 97:a semmosen vanhan ukon liike, jossa se raapii aika julmannäköisesti niillä kynsillä uhrin päätä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Tuli mieleen......(kun katselin noita tylsän näköisiä kuvia)
Ainakin osassa oli. Alkuperäisissä NeoGeo-versioissa USA/EUR-moodeissa veri on valkoista. Japsiversioissa veri on normaalisti. Minulla on se käsitys, että käännöksissä on veri myös mukana, joskin PSX-versioista minulla ei ole mitään havaintoa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Totta. Tylsiä screenejä (ja vielä onnettomampi traileri). Pätkiikö mun muisti taas, vai oliko vanhoissa KOFeissa verta? Ainakin 97:a semmosen vanhan ukon liike, jossa se raapii aika julmannäköisesti niillä kynsillä uhrin päätä.