Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Last Of Us Part II

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Voihan hitonhitonhitto! Nyt todellakin suuret pahoitteluni! Tuli todellakin mokattua. Oli tarkoitus laittaa tuo viesti yksityisviestinä sitä pyytäneelle. Mutta oli näköjään pää aivan jäässä, kun tulikin lähetettyä suoraan vastaa-toiminnolla. Yritin poistaa viestiä heti itse kännykällä sähläten, ja silloin se näkyi kyllä minulle niin ettei viesti enää olisi täällä, mutta ilmeisesti kuitenkin oli. Todellakin olen valtavan pahoillani kaikille niille, jotka ehtivät spoilereita lukea. Se ei missään tapauksessa todellakaan ollut tarkoitukseni. Ymmärrän toki etteivät pahoittelut sinänsä paljoa auta, jos jonkun kohdalla vahinko oli ehtinyt jo tapahtua. Kiitos ylläpidolle tosiaan nopeasta reagoinnista ja vilpitön anteeksipyyntöni myös teille.
 
Viimeksi muokattu:
Ensimmäisen lauseen menin lukemaan ja nyt se kummittelee päässä kokoajan. Toivon todella että tuo sitten tapahtuu alkuvaiheessa peliä, muuten menee fiilis koko pelistä odottaen sitä.
 
Ensimmäisen lauseen menin lukemaan ja nyt se kummittelee päässä kokoajan. Toivon todella että tuo sitten tapahtuu alkuvaiheessa peliä, muuten menee fiilis koko pelistä odottaen sitä.
Anteeksipyyntöni vilpittömästi nyt erityisesti sinulle, koska ehdit selvästi jo ainakin jonkin verran spoilausta lukea. Toivottavasti kuitenkin mahdollisimman vähän, jos sekään mitään sinänsä auttaa. Vaikka olenkin ollut kriittinen tätä peliä kohtaan, niin en kyllä ole silti halunnut kenellekään peliä odottavalle peliä alkaa kuitenkaan spoilaamaan. Jätän nyt tämän pelin kommentoinnin ainakin tällä erää, jotta ei ainakaan vahingossakaan tule spoilattua enää mitään lisää. Jos itse pelaan pelin sitten loppuun joskus, niin palaan korkeintaan sitten pelin kommentointiin spoileritagien kanssa.
 
Enpä muistanut että alkuperäinen last of us pyöri noin paskasti :D Tämä on iso parannus siihen nähden.

 
Viimeksi muokattu:
Enpä muistanut että alkuperäinen last of us pyöri noin paskasti :D Tämä on iso aprannus siihen nähden.


Hyviä uutisia normi PS4 omistajille, peli pyörii sillä hitusen paremmin :)

Perkule, kun tekisi jo mieli päästä tähän käsiksi, mutta taitaa mennä tohon 24.päivän paikkeille koska juhannus sotkee postin kulkemisen. No hyvää kannattaa odottaa :D
 
...taitaa mennä tohon 24.päivän paikkeille koska juhannus sotkee postin kulkemisen. No hyvää kannattaa odottaa :D

Ite ennakkotilasin Pelaaja Shopista ja kyselin, että miten lähettävät niin vastaus oli torstaina lähtis matkahuollolla juuri tuon takia kun posti ei kulje perjantaina että jos tähdet ja aurinko on oikeassa asennossa niin voi saada ens viikolla. Saa nähdä.
 
Anteeksipyyntöni vilpittömästi nyt erityisesti sinulle, koska ehdit selvästi jo ainakin jonkin verran spoilausta lukea. Toivottavasti kuitenkin mahdollisimman vähän, jos sekään mitään sinänsä auttaa. Vaikka olenkin ollut kriittinen tätä peliä kohtaan, niin en kyllä ole silti halunnut kenellekään peliä odottavalle peliä alkaa kuitenkaan spoilaamaan. Jätän nyt tämän pelin kommentoinnin ainakin tällä erää, jotta ei ainakaan vahingossakaan tule spoilattua enää mitään lisää. Jos itse pelaan pelin sitten loppuun joskus, niin palaan korkeintaan sitten pelin kommentointiin spoileritagien kanssa.
Et sitten viitsinyt ottaa yli kuukautta aikaisemmin opiksi kun kommentoin että en itsekään ollut lukenut tarkkoja spoilereita pelistä mutta oikein innokkaasti läväytit ne yksityisviesteissä. Ota mies opiksi jatkossa ja kysy ensiksi mitä toinen tietää ja sitten perustella ensiksi miksi pitäisi kertoa yksityiskohtaisemmin paljastuksista jos se sitä ensin vaatii. Ja spoileri tageja taisi pystyä käyttää YV:eissäkin.

Mutta itse epäilen että Ippe ei nyt niin viattomasti tässä ole liikkeellä koska näyttäisi sama homma toistuvan.
 
Et sitten viitsinyt ottaa yli kuukautta aikaisemmin opiksi kun kommentoin että en itsekään ollut lukenut tarkkoja spoilereita pelistä mutta oikein innokkaasti läväytit ne yksityisviesteissä. Ota mies opiksi jatkossa ja kysy ensiksi mitä toinen tietää ja sitten perustella ensiksi miksi pitäisi kertoa yksityiskohtaisemmin paljastuksista jos se sitä ensin vaatii. Ja spoileri tageja taisi pystyä käyttää YV:eissäkin.

Mutta itse epäilen että Ippe ei nyt niin viattomasti tässä ole liikkeellä koska näyttäisi sama homma toistuvan.
Niin, minähän juuri kysyinkin tuolta eräältä toiselta kaverilta, että haluaako todella tietää spoilerit, mistä itse kysyi tietoja, niin laitan sitten hänelle ne YV:nä. Hän vastasi, että laita vaan YV:nä tulemaan. Ja minullahan oli juuri hänelle tarkoitus laittaa tuo viesti YV:nä, mutta sähläsin itse ihan omaa huolimattomuuttani, ja jotenkin selkäytimestä käytinkin epähuomiossa heti vastaus-toimintoa tuossa foorumin ketjussa, kun vastaa-toimintoa tulee täällä normaalisti jatkuvasti käytettyä, ja kun kaveri oli foorumilla juuri minulle vastannut, että laita tulemaan YV:nä vaan, niin siinä sitten tuli joku blackout ja vastasin sitten samantien epähuomiossa foorumilla. Käytin vielä kopiona yhtä toiselle henkilölle hieman aiemmin lähettämääni yksityisviestin tekstipohjaa, kun tuokin henkilö oli samasta spoileriasiasta minulta pyytänyt YV:nä kommenttia. Hänelle toki vastasinkin nimenomaan YV:nä.

Huomasin heti tuon foorumille vahingossa laittamani viestin jälkeen kyllä mokanneeni pahasti ja iski paniikki, jossa yritin vain nopeasti kännykällä säheltää viestin pois, ja näyttikin ensin siltä kuin olisin onnistunut, mutta näin ei sitten kuitenkaan ollut ja kun päivitin vielä foorumin sivua, niin tajusin, että nyt olenkin sitten spoilannut ainakin joillekin peliä, mitä en missään tapauksessa halunnut tehdä. Onneksi kuitenkin ylläpito sai viestin varsin nopeasti poistettua. Tosin ainakin muutama ehti ilmeisesti ainakin osittain noita spoilerikohtia lukea, ikävä kyllä.

Sananvapaus (enkä siis tietenkään tällä tarkoita spoilereiden kirjoittamista, mikä todellakin oli puhdas vahinko) on minulle yksi maailman tärkeimpiä asioita, joten siitä oikeudestani pidän kyllä kiinni ja kerron yleensä täälläkin hyvin suoraan mielipiteitäni, mutta en silti missään tapauksessa kiusanteon takia täällä koskaan kirjoita enkä tule kirjoittamaankaan. Osa tosiaan täällä tuntuu kuvittelevan, että haluan tehdä kiusaa. En todellakaan halua, mutta myöskään minua ei kiinnosta mielistellä ketään tai hakea jotain yleistä konsensusta asioista vain yleisen konsensuksen vuoksi, jos en ole samaa mieltä jostain. Siksi varsinkin tietynlaiset ihmiset täällä eivät kirjoituksistani pidä ja ihan oikeasti kuvittelevat, että haluan todellakin tehdä kiusaa.

Tuo kyllä tuntuu sinänsä ikävältä tuo väitteesi siitä, että olen nyt spoilannut tarkoituksella. Siitä ei todellakaan ole kyse. Sitä se ei toki muuta, että moka oli paha ja olen tottakai äärimmäisen pahoillani niitä kohtaan, jotka ehtivät noita spoilauksia lukea.
 
Viimeksi muokattu:
Saman nimimerkin kynästä tuli luettue jo tässä ketjussa aiemminkin "vuodon" jälkeen ikävää spoileria ennen kuin modet kerkesi poistaa, joten ei mene tällaiset muka vahingot läpi. Bännivasara vaan laulamaan. Menikö se ekakin selvästi vittuuntuneessa mielentilassa tehty spoilaus vahingon piikkiin?
 
Tätä on Ippenatorin kanssa privaatisti selvitetty, ja tapahtuneesta on varoitus annettu. Asiaa ei ole syytä varsinkaan tässä ketjussa enää puida. Joten palataan taas keskustelemaan pelistä ilman mitään spoilereita.
 
Saman nimimerkin kynästä tuli luettue jo tässä ketjussa aiemminkin "vuodon" jälkeen ikävää spoileria ennen kuin modet kerkesi poistaa, joten ei mene tällaiset muka vahingot läpi. Bännivasara vaan laulamaan. Menikö se ekakin selvästi vittuuntuneessa mielentilassa tehty spoilaus vahingon piikkiin?
Takuulla oli vahinko myös se. En sinänsä muista enää tarkkaan tuota kyseistä asiaa, mutta voin kuitenkin vakuuttaa, että oli vahinko. Olen toki saanut ylläpidolta aiheellisen tiukan varoituksen asiasta, ja tulen toimimaan jatkossa sitten takuulla tarkemmin. Jos kuitenkin antaisitte ylläpidon nimenomaan hoitaa ylläpidon hommat ja mahdolliset bännit jos niin katsovat tarpeelliseksi. Sen otan toki mukisematta vastaan, mitä ylläpito tästä on päättänyt toimenpiteinä tehdä.
 
Viimeksi muokattu:
Jaa, näemmä käynyt onni itsellä eilen ettei tullut ketjua lueskeltua kun yksi käyttäjä jälleen aivopiereskellyt täällä. Itsekään usko, että kyseessä mikään vahinko ollut vaan hyvin menee tuossa linjassa jossa on pyritty vaikuttamaan muiden nautintoon tästä pelistä jo kuukausi tolkulla - huipentuen sitten tähän. No tietää ainakin kenenkä postauksia vältellä vastedes.

3btt8mlufq451.jpg

Vidoepelien The Godfather II?
 
Jaa, näemmä käynyt onni itsellä eilen ettei tullut ketjua lueskeltua kun yksi käyttäjä jälleen aivopiereskellyt täällä. Itsekään usko, että kyseessä mikään vahinko ollut vaan hyvin menee tuossa linjassa jossa on pyritty vaikuttamaan muiden nautintoon tästä pelistä jo kuukausi tolkulla - huipentuen sitten tähän. No tietää ainakin kenenkä postauksia vältellä vastedes.

Näytä liitetiedosto 3210

Vidoepelien The Godfather II?
Tuo kuva on täydellinen vastaus ipen ristiretkelle tätä peliä/firmaa vastaan
 
Viimeksi muokattu:
No älkää nyt viittikö ristiinnaulita kaveria mokan takia. Vahinkoja sattuu jokaiselle ja kyllähän tuo nyt selvästi oli sellainen. En minäkään aina ole samaa mieltä Ippen kanssa asioista mutta en usko hetkeäkään, että hän tahalleen muiden peli-iloa halusi viedä. Ja kyseessä nyt kuitenkin on vain peli ja pelit ovat kokemuksia, jonka saa vasta, kun ne itse pelaa läpi.

Olikohan se Stephen King, joka on sanonut, että ei ymmärrä esimerkiksi sitä, että kirjan voisi spoilata, koska se on se matka, eikä päämäärä tai jokin yksittäinen kohta, joka merkitsee. Kaikki tietää, että New Yorkissa on Empire State Building mutta ei se huononna matkaa siihen kaupunkiin tai halua nähdä sitä itse. :)

Mutta eniveis, jätettäisiinkö nyt nuo turhat iskut kaveria kohtaan ja jatketaan aiheesta? Uskon, että peli on ihan yhtä hyvä tai huono pikku vanhingosta riippumatta.

Tuossa DF:n jutussa pohdittiin tuota mahdollista PS5 versiota, toivottavasti semmonen saataisiin, jollain smart delivery tyyppisellä ratkaisulla sitten. :)
 
Ketjua ei uskalla lukea näiden paljastelijoiden takia. Onneksi peli elää omaa elämäänsä ja on saanut upeita arvosanoja.

EabKN_yUwAAXvyL
 
Ylös Bottom