Et sitten viitsinyt ottaa yli kuukautta aikaisemmin opiksi kun kommentoin että en itsekään ollut lukenut tarkkoja spoilereita pelistä mutta oikein innokkaasti läväytit ne yksityisviesteissä. Ota mies opiksi jatkossa ja kysy ensiksi mitä toinen tietää ja sitten perustella ensiksi miksi pitäisi kertoa yksityiskohtaisemmin paljastuksista jos se sitä ensin vaatii. Ja spoileri tageja taisi pystyä käyttää YV:eissäkin.
Mutta itse epäilen että Ippe ei nyt niin viattomasti tässä ole liikkeellä koska näyttäisi sama homma toistuvan.
Niin, minähän juuri kysyinkin tuolta eräältä toiselta kaverilta, että haluaako todella tietää spoilerit, mistä itse kysyi tietoja, niin laitan sitten hänelle ne YV:nä. Hän vastasi, että laita vaan YV:nä tulemaan. Ja minullahan oli juuri hänelle tarkoitus laittaa tuo viesti YV:nä, mutta sähläsin itse ihan omaa huolimattomuuttani, ja jotenkin selkäytimestä käytinkin epähuomiossa heti vastaus-toimintoa tuossa foorumin ketjussa, kun vastaa-toimintoa tulee täällä normaalisti jatkuvasti käytettyä, ja kun kaveri oli foorumilla juuri minulle vastannut, että laita tulemaan YV:nä vaan, niin siinä sitten tuli joku blackout ja vastasin sitten samantien epähuomiossa foorumilla. Käytin vielä kopiona yhtä toiselle henkilölle hieman aiemmin lähettämääni yksityisviestin tekstipohjaa, kun tuokin henkilö oli samasta spoileriasiasta minulta pyytänyt YV:nä kommenttia. Hänelle toki vastasinkin nimenomaan YV:nä.
Huomasin heti tuon foorumille vahingossa laittamani viestin jälkeen kyllä mokanneeni pahasti ja iski paniikki, jossa yritin vain nopeasti kännykällä säheltää viestin pois, ja näyttikin ensin siltä kuin olisin onnistunut, mutta näin ei sitten kuitenkaan ollut ja kun päivitin vielä foorumin sivua, niin tajusin, että nyt olenkin sitten spoilannut ainakin joillekin peliä, mitä en missään tapauksessa halunnut tehdä. Onneksi kuitenkin ylläpito sai viestin varsin nopeasti poistettua. Tosin ainakin muutama ehti ilmeisesti ainakin osittain noita spoilerikohtia lukea, ikävä kyllä.
Sananvapaus (enkä siis tietenkään tällä tarkoita spoilereiden kirjoittamista, mikä todellakin oli puhdas vahinko) on minulle yksi maailman tärkeimpiä asioita, joten siitä oikeudestani pidän kyllä kiinni ja kerron yleensä täälläkin hyvin suoraan mielipiteitäni, mutta en silti missään tapauksessa kiusanteon takia täällä koskaan kirjoita enkä tule kirjoittamaankaan. Osa tosiaan täällä tuntuu kuvittelevan, että haluan tehdä kiusaa. En todellakaan halua, mutta myöskään minua ei kiinnosta mielistellä ketään tai hakea jotain yleistä konsensusta asioista vain yleisen konsensuksen vuoksi, jos en ole samaa mieltä jostain. Siksi varsinkin tietynlaiset ihmiset täällä eivät kirjoituksistani pidä ja ihan oikeasti kuvittelevat, että haluan todellakin tehdä kiusaa.
Tuo kyllä tuntuu sinänsä ikävältä tuo väitteesi siitä, että olen nyt spoilannut tarkoituksella. Siitä ei todellakaan ole kyse. Sitä se ei toki muuta, että moka oli paha ja olen tottakai äärimmäisen pahoillani niitä kohtaan, jotka ehtivät noita spoilauksia lukea.