Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Last Of Us Part II

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Muistan joskus kirjoittaneeni miten ensimmäinen Last of us on omasta mielestä todella yliarvostettu peli (en tarkoita huonoa!). Sain sellasen *askamyrskyn niskaan. Sama meno näyttää olevan täälläkin kun luin tuosta hyppynapista ja pleikkarin storen "arvioista". Täällähän pissataan housuihin jo yhdestä pelivideosta, mutta silti omaa mielipidettä ei saa sanoa, ellei se ole ylistävää. Mikä tää juttu nykyään on? Ehkä en vain ymmärrä tätä nykyhypetystä jonkun pelin ympärillä.
 
Muistan joskus kirjoittaneeni miten ensimmäinen Last of us on omasta mielestä todella yliarvostettu peli (en tarkoita huonoa!). Sain sellasen *askamyrskyn niskaan. Sama meno näyttää olevan täälläkin kun luin tuosta hyppynapista ja pleikkarin storen "arvioista". Täällähän pissataan housuihin jo yhdestä pelivideosta, mutta silti omaa mielipidettä ei saa sanoa, ellei se ole ylistävää. Mikä tää juttu nykyään on? Ehkä en vain ymmärrä tätä nykyhypetystä jonkun pelin ympärillä.

Muistan myös kun ensimmäinen Last of Us oli vasta julkistettu ja taisin olla ekojen sivujen kohdalla ainoa joka ei huutanut että suurinpiirtein "tästä tulee vuoden peli", vaan olin pettynyt että taas yksi zombie-peli tähän maailmaan. Sain heti kysymyksiä että onko järkeä tuomita peliä ilman että sitä on pelannut, vaikka samaan aikaan pelin hehkuttaminen ennen sen pelaamista oli ja yhä on ilmeisesti ihan ok :D No joo, mitään p*skamyrskyä ei ollut se keskustelu nähnytkään, kuten itselleni ei täällä muistaakseni suoranaisesti raivottu kun kerroin ykkösosan olleen sen verran yhdentekevä, että jäi kesken. Toki minulle kerrottiin että olin väärässä ja mielipiteeni olisi muuttunut pelin edetessä. Voi ollakin, mistäs näistä tietää ;)

Mutta sitä piti sanoa, että konsolipeleihin on suhtauduttu täysin irrationaalisella tunnelatauksella jo vuosikymmenet, ehkä tämä vain korostuu kun nykyään on enemmän kanavia missä hypettää ja toisaalta vääntää peleistä? Itse olen vuosikausien jälkeen päätynyt siihen, että hyvä vaan kun innostutaan, vaikka meno joskus huvittavaa onkin.
 
Luotto on näköjään kova vuodoista huolimatta kun noin ajoissa tulee arvostelut. Hyvähyvähyvä :cool:

Onhan se aivan selvää että sieltä on tulossa teknisesti ja pelattavuudeltaan todella loistava peli, tekijätiimi on ehkä jopa maailman paras pelistudio.
Se on sitten ihan pelaajasta kiinni että toimiiko tarina, mutta kyllä ainakin Neil Druckmann siihen tarinaan uskoo, koska ei se muuten ois semmoista tarinaa tehnyt.
 
Muistan joskus kirjoittaneeni miten ensimmäinen Last of us on omasta mielestä todella yliarvostettu peli (en tarkoita huonoa!). Sain sellasen *askamyrskyn niskaan. Sama meno näyttää olevan täälläkin kun luin tuosta hyppynapista ja pleikkarin storen "arvioista". Täällähän pissataan housuihin jo yhdestä pelivideosta, mutta silti omaa mielipidettä ei saa sanoa, ellei se ole ylistävää. Mikä tää juttu nykyään on? Ehkä en vain ymmärrä tätä nykyhypetystä jonkun pelin ympärillä.
Onko noin todella, että täällä on "pissattu housuihin' hyppynapista ja store arvioista? Itseltä ainakin mennyt nuo viestit ohi. Joo, muutamassa viestissä noista mainittu, mutta että ehkä vähän nyt liioittelet noilla esimerkeilläsi.

Isompi paskamyrskyhän täällä nousi noiden spoilereiden tultua julki. Ihmiset pakottivat muille pelin olevan paska eikä kannata ostaa samalla kun vihjailivat mitä peli sisältää meille jotka emme halua spoilaantua vaan haluamme säilyttää mahdollisimman avoimen mielen pelille ja pelata sen omassa rauhassa ja muodostaa sitten vasta mielipide pelistä.

Sitä en kiistä etteikö TLOU kuulu näihin pelisarjoihin jolla on yksi fanaattisimpia fanijoukkoja ja varmasti osa faneista reagoi kritiikkiin väärällä tapaa, mutta näinhän se menee käytännössä jokaisessa asiassa herran vuonna 2020. Maapallo on täynnä näitä mielensäpahoittajia joilleka on maailman tärkein tehtävä pakottaa omaa mielipidettään ja aatettaan muille ja sitten riidellään turhan kanssa kun omataan eroavat mielipiteet.

Ja mainitaan nyt sen verran, että eihän tämä mikään peruspeli oletuksena ole. Harvoin sitä ilmestyy pelejä joissa on yhtä isot tuotantoarvot kuin Naughty Dogin peleissä ja kun ensimmäinen osakin oli jo monelle niin rakastettu, niin onko se nyt jotenkin ihme jos tätä peliä odotetaan kuin kuuta nousevaa?
 
Viimeksi muokattu:
Itse olen jo suosiolla jättänyt nämä uusimmat videot katsomatta. Pääsee aloittamaan pelin sitten mahdollisimman tuoreena. Julkaisukin on enää alle kuukauden päässä, joten hyvin tässä jaksaa odotella. :)
Tämä. Ei pienintäkään tarvetta katsoa tuota lähetystä, ennemmin vain odotan.
 
Aijai, tästä ei hypettyneemmäksi pysty itse tulla. TLoU 1 on oma suosikkipeli kautta aikain, 30 vuotta on peliharrastusta takana. Kaikki nämä kommentit, aikainen review embargo, Naughty Dogin omat kommentit että tämä määrittelee tripla A:n uudestaan yms...

Ehkä parhaimpana juttuna vielä se, kun ilmoittivat että moninpeli tiputettiin pois että kaikki paukut saadaan yksinpeliin. Vaikka olen pelannut alkuperäisen 3 kertaa läpi, en ole koskenutkaan sen moninpeliin.

Kuukausi vielä! Vähän erilainen juhannus tulossa kuin keskimäärin. :D
 
Kuten odottaa saattoi, kaikin puolin helvetin hyvältähän tuo peli näyttää ja ainakin itse tykkään tuosta todella realistisesta mutta brutaalista visuaalisesta ilmeestä ja äänimaailmasta jossa voi kuulla vihollisen kallonkin halkeamisen kun päähän ampuu vähän isomman kaliiberin tykillä. Ja varmasti joka kerta riipaisee sydämestä kun yhden karvaturrin joutuu päästämään päiviltään, mutta eiköhän tuokin helpotu kun näkee kuinka vittumaisia koirat voivat myös sinua kohtaan olla.

Kaikesta päätellen nyt ei olla todellakaan menty sieltä mistä aita on matalin vaan selvästi pyritään viemään taas askel AAA-skeneä eteenpäin, aivan niin kuin co-game director taannoin twiittasi.

Ai niin ja Ellie oppinut uimaan, hype! :D
 
Viimeksi muokattu:
Näyttää kyllä aivan uskomattoman hyvältä, näkee kyllä että paskanjauhanta on lopetettu tuossa universimissa ajat sitten, ainut puhe tapahtuu puukon välityksellä, tuo ellie on niin kuin joku saatanan tyly Rambo joka vetelee kaikilta letkut auki.

 
Ylös Bottom