Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Last Of Us -peliseura

Requn

Member
Nimiä alle jotka tarvitsee/kaipaa suomiseuraa moninpelipuolelle. Tuntemattomien kanssa kun moninpeli tuppaa olemaan useimmiten vähän mitä sattuu.

Nimilistaa PSN-tunnuksella & muuta huomioita (kopioi ja lisää omasi):
Requn-, mikki löytyy
 
Vastaus: The Last Of Us -peliseura

Joo toi on pikkasen ärsyttävää pelata jonku randomeittenkaa eli ittekki kaipaan peliseuraa ja ps3 id:FIN_boyX
Mikki löytyy kyllä :)
 
Vastaus: The Last Of Us -peliseura

Eikös olisi helpompi niin, että yksi tekee chat-huoneen, johon tämä yksi henkilö kutsuu kaikki tänne ilmoittautuneet? Ei tarvis kaikkia lisätä kavereiksi...
 
Vastaus: The Last Of Us -peliseura

Voisin olla kiinnostunut koittamaan moninpeliä järkevässä porukassa, kunhan saan tuon yksinpelin hardilla läpi. Ei sitä varmaan ole hirveästi enää jäljellä, kun pelaan talvea Elliellä nyt. En tosin ole moninpeliin vielä koskenutkaan eikä minulla ole tämäntapaisista (lue: ampumispeleistä) moninpeleistä konsolilla juurikaan kokemusta, joten sen suhteen olen täysi untuvikko.

Eikä kiitos mitään spoilereita tähän, että paljonko sitä tarinaa nyt sitten on jäljellä. :p

PSN: Kookasi. Requn varmaan kaverilistalla jo onkin NHL-piireistä tuttuna. :)
 
Vastaus: The Last Of Us -peliseura

Moi, peliseura kelpais kyllä oon nyt viikolla 22 ja kohta kaksi kertaa saanu vedettyä sen 12 viikkoa läpi, tosin jää pelaamiset aika vähälle tällä hetkellä koulun ja työn takia mutta yritän sillekin jotain aikaa joskus löytää.
PSN: kankku-- ja mikki löytyy
 
Ylös Bottom