Guardian Viper
KonsoliFIN Alumni
Taskufin Newsflash
Zelda DS:ssä laajahko kosketusnäyttötuki, 28.6.2005
Nintendon The Legend of Zelda -sarjan tuottaja Eiji Aonuma on jälleen paljastanut erään mielenkiintoisen seikan - tällä kertaa sarjan Nintendo DS -debyytin suhteen. Hänen mukaansa DS-Zelda hyödyntää käsikonsolin kosketusnäyttöä todenteolla, sillä seikkailua ohjataan pääosittain kyseisen näytön ja kosketuskynän avulla.
Miten pelimekaniikka loppujen lopuksi toimii, jää nähtäväksi. Tietyssä mielessä kosketusnäyttötukea voidaan pitää hieman yllättävänäkin ratkaisuna, sillä Ison N:n muiden klassikkosarjojen DS-versiot tuntuvat hyödyntävän ainoastaan konsolin ylänäyttöä. Jäämme odottamaan suurella mielenkiinnolla lisätietoja Zelda DS:stä ja sen pelimekaniikasta!
Zelda DS:ssä laajahko kosketusnäyttötuki, 28.6.2005
Nintendon The Legend of Zelda -sarjan tuottaja Eiji Aonuma on jälleen paljastanut erään mielenkiintoisen seikan - tällä kertaa sarjan Nintendo DS -debyytin suhteen. Hänen mukaansa DS-Zelda hyödyntää käsikonsolin kosketusnäyttöä todenteolla, sillä seikkailua ohjataan pääosittain kyseisen näytön ja kosketuskynän avulla.
Miten pelimekaniikka loppujen lopuksi toimii, jää nähtäväksi. Tietyssä mielessä kosketusnäyttötukea voidaan pitää hieman yllättävänäkin ratkaisuna, sillä Ison N:n muiden klassikkosarjojen DS-versiot tuntuvat hyödyntävän ainoastaan konsolin ylänäyttöä. Jäämme odottamaan suurella mielenkiinnolla lisätietoja Zelda DS:stä ja sen pelimekaniikasta!