Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The legend of zelda:WW: valokuvaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja trioforce
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

trioforce

New Member
windmill island...sieltä sain kameran vanhalta valokuvausta harrastavalta mieheltä. se pyytää ottamaan kuvan, jostain joka kirjottaa rakkausrunoja ja ei ikinä opi rakkauden ongelmia jne...
kuka tai mikä on se kohde josta kuva pitää räpsäistä ja kuinka paljon sitä pitää zoomata?

samaan hengenvetoon kysyn, kun se poika haluaa minun ottavan kuvan jostain täysin pyöreästä ja vaaleasta (muistaakseni), jotta ymmärtäisin hänen ongelmiaan, niin mikä se on?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan trioforce
samaan hengenvetoon kysyn, kun se poika haluaa minun ottavan kuvan jostain täysin pyöreästä ja vaaleasta (muistaakseni), jotta ymmärtäisin hänen ongelmiaan, niin mikä se on?

Kuu.

R

Re: Re: Re: The legend of zelda:WW: valokuvaus

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan trioforce
olen zoomannu siihen...kuinka kaukaa/läheltä se pitää ottaa?
ja ymmärsin,että se on täyskuu...

Jep, eli täysikuu pitää olla. En nyt muista kuinka kaukaa/läheltä, mutta pilviä tai muuta semmoista ei saa olla edessä.

R

Re: Re: Re: Re: The legend of zelda:WW: valokuvaus

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ragi
Jep, eli täysikuu pitää olla. En nyt muista kuinka kaukaa/läheltä, mutta pilviä tai muuta semmoista ei saa olla edessä.
Hm, hassua. Kun otin kuvan täysikuusta, tyyppi valitti että se on aivan liian kirkas. Otin sitten kuvan täysikuusta pilven takana, ja johan kelpasi.

Minulla se heppu ei kelpuuttanut kuu-kuvaa ennen kuin se oli otettu värikameralla. Ja kummallakaan kerralla ei kyllä ollut pilviä kuun edessä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Voisisikos joku selittää pikkasen tarkemmin?

eli,alussa kun windfall islandilla menee sinne valokuvapaikkaan, missä se vanha mies kertoo valokuvista ja pyytää sinua ottamaan sen valokuvan (sen jälkeen,kun olet löytänyt kameran).niin kuka tai mikä on se mitä se mistä se mies pyytää sen valokuvan otettavan?

ja se poika joka haluaa valokuvan,niin se on siis täysikuu, vaikka se ei minulla sitä hyväksy. se sanoo vaan että tässä ei ole mitään vikaa, minä vain halusin jostain täydellisen pyöreästä ja paljaasta sen kuvan tai jotenkin noin.
minulla ei ole värikameraa.

Jos otat kuvan kuusta, ilman mitään pilviä, se sanoo "what´s pale about this". 'Pale' on kalpea. Yöllä sama heebo kyyläilee kuuta kaukoputkella.

Kai siinä sitten pitää olla värikamera.

Valokuvahörhön toinen tehtävä on ottaa kuva jostain pelkurista jollain tietyllä hetkellä. Kenestä se kuva pitää ottaa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Valokuvahörhön toinen tehtävä on ottaa kuva jostain pelkurista jollain tietyllä hetkellä. Kenestä se kuva pitää ottaa?

Siellä kahvilassa on tyyppi joka pelkää(tärisee) kun potkii kuppeja alas pöydältä.

Siis keltä ton kameran oikein saa. En ole nähnyt yhtään ukkelia joka napsii kuvia. Ainoa kenet olen nähnyt kameran kans on se ukkeli joka höpisee Picto boxin varastamisesta yms.

Eli yksinkertaisesti, miten saan kameran?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cubetus
Siis keltä ton kameran oikein saa. En ole nähnyt yhtään ukkelia joka napsii kuvia. Ainoa kenet olen nähnyt kameran kans on se ukkeli joka höpisee Picto boxin varastamisesta yms.

Eli yksinkertaisesti, miten saan kameran?

!!SPOILETI VAARA!!

Kameran saat sieltä sellin läheltä. Ja se missä se vankila on niin, sinne pääsy tais olla lähellä sitä yhtä ukkelia joka tanssi yöt, päivät (tai tekee mitä tekee). Ja sitten siellä sisällä on vasemalla ruukkuja tai jotain muita tynnyreita (en nyt oikein muista) ja sitten niitten keskellä on sellainen kytkin josta aukeaa se sellin ovi ja siellä sellin sisässä on on jonku tavaran taikka esineen takana on sellainen kolo josta pääset kontaamalla ja sitten sieltä suunistat isompaan huoneeseen jossa on se kamera.
(itse löysin sieltä läbyrintistä niin että seurasin aina yhtä seinää niin VARMASTI löydät perille ennemmin tai myöhemmin)
Ja muista varoa niitä hiirejä siellä jos meet sellaisen puiseen lattiaan niin joudut pois sieltä paikasta (ja sen lattian kyllä näkee jos se on heti nurkan takana)

!!SPOILERI LOPPUU!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Digwiid
Mistä tämän "värikameran" löytää.Tää kamera mikä mulla on niin se ei ota kun mustavalkoisia kuvia.

Minä sain sen kun pelasin pelin läpi, sitten kun aloittaa uudelleen pelaamaan on jo alussa valmiina värikamera.

Ylös Bottom