Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Nightmare Before Christmas

Kiitos Lynx flunssaisen päiväni pelastamisesta! Juuri ostin kyseisen leffan dvd:n ja täytyy todeta että kyllä siinä on maailman paras elokuva. Ja tämän tyylistä peliä olen odottanut PS1:n loistavan MediEvil-sarjan jälkeen. Mutta en saa gameinfowiren kuvia näkyviin?
 
NewsFlash

Nightmare Before Christmas vasta joulun jälkeen 03.08.2004

Capcomin ja Disneyn yhteistyössä kehittämän Tim Burton's The Nightmare Before Christmas: Oogie's Revenge -seikkailupelin julkaisu on siirtynyt tulevalta syksyltä ensi vuoteen. Tarkempaa julkaisuajankohtaa ei vielä ole tiedossa. Pelin tarina on jatkoa The Nightmare Before Christmas (Painajainen ennen joulua) -animaatioelokuvalle vuodelta 1993 ja pelinkin päähenkilönä nähdään Halloween-kylän kurpitsakuningas Jack Skellington.
 
Vastaus: The Nightmare Before Christmas

Toivottavasti panostavat tähän peliin kunnolla ja saavat aikaiseksi nautittavan (toiminta)seikkailun. Ihan mielenkiintoista nähdä miten hyvin pystyvät tuomaan elokuvan ulkoasun ja tunnelman itse peliin.

Elokuva itsessään oli todella nautittavaa katsottavaa ja valehtelematta onkin yksi parhaimpia näkemiäni animaatioita. Kenelläkään minkäänlaista tietoa onko peliin mahdollisesti saatu elokuvassa esiintyneitä ääninäyttelijöitä mukaan?
 
Vastaus: NewsFlash

Oliver sanoi:
Nightmare Before Christmas vasta joulun jälkeen
Eikös tuo ole paradoxi? :rolleyes:

Olen aina ollut sitä mieltä, että Burtonin ideat sopisivat paremmin pelimaailmaan kuin valkokankaalle.
 
Vastaus: The Nightmare Before Christmas

Äsken katsoin tuon trailerin läpi ja ihan mielenkiintoiseltahan tuo ainakin sen perusteella vaikuttaa. Mitä nyt tuon pienen puhepätkän perusteella pystyy sanomaan, niin eipä tainnut ainakaan Jackin ääninäyttelijä olla alkuperäinen. Harmi sinällään, sillä leffassa sekin puoli oli hoidettu mallikkaasti.
 
Vastaus: The Nightmare Before Christmas

Piti oikein kaivella IMDB:tä ja Jackin äänenähän oli leffassa kaksikin tyyppiä. Puheet hoiti Chris Sarandon ja laulut lauloi Danny Elfman, joka myös sävelsi musat leffaan. Elfmanin vaatimattomiin säveltäjä-krediitteihin kuuluvat mm. about kaikki Burton-leffat (taisi itseasiassa olla kaikki), Simpsoneitten tunnari, Sledge Hammerin tunnari, Spider Manit, Men In Blackit jne.
Myös muutamaan videopeliin, kuten Kingdom Heartsiin ja Fableen (Xbox) on jätkä säveltänyt raitoja.
Siinäpä taas päivän trivia-annos.
 
Vastaus: The Nightmare Before Christmas

No sehän näyttää hyvältä. Toivottavasti tohon peliin saadaan edes vähän Burtonin tyyliä mukaan..

edit: siis juonen yms. kannalta, noissa kuvissa oli kyllä ihan sopiva tunnelma.
 
Vastaus: The Nightmare Before Christmas

Ja minä ehdin jo harmittelemaan, että kyseessä on PS2 yksinoikeuspeli. Onneksi peli sittenkin tulee myös Xboxille ja myös GBA saanee oman versionsakin. Toivotaan että ehtii myös suomeen ennen joulua. Play.com ilmoittaa julkaisuksi 30.9.05, toivottavasti pitää paikkansa.
 
Vastaus: The Nightmare Before Christmas

Slash80 sanoi:
Ja minä ehdin jo harmittelemaan, että kyseessä on PS2 yksinoikeuspeli. Onneksi peli sittenkin tulee myös Xboxille ja myös GBA saanee oman versionsakin. Toivotaan että ehtii myös suomeen ennen joulua. Play.com ilmoittaa julkaisuksi 30.9.05, toivottavasti pitää paikkansa.

Niin siis tämähän on saatava ennen 31.10.05 :rolleyes:
 
Vastaus: The Nightmare Before Christmas

Joko joku on hankkinut tämän? Näytti olevan jo Prisman hyllyllä. Olis kiva kuulla mielipiteitä. Taidan itsekkin lykätä tämän pelin hankinnan pelin teemaan sopivammanksi, nyt on jo liian aikaista. Mutta hyvä että peli tuli jo ennakkoon myyntiin , eikä jälkeenpäin.
 
Ylös Bottom