Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Peck4 sanoi:
singing vortigant, voi jumalauta et palo käämit tota etsiessä :D
Heh :) Mä en edes muistanut koko juttua, vaikka alussa hieman etsiskelin sitä. Löysin sen sitten täysin sattumalta.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

VON sanoi:
Heh :) Mä en edes muistanut koko juttua, vaikka alussa hieman etsiskelin sitä. Löysin sen sitten täysin sattumalta.
ite etsiskelin koko water hazartin ajan
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

NviperO sanoi:
Vihdoin pääsin eilen korkkaamaan oman Orange Boxin (joka tosin on mallia PC-versio). Muuta en vielä ehtinyt pelaamaan kuin Portalia, joka kyllä on kerrassaan mainio paketti. Lyhyt ja helppo, mutta aivan törkeän nautinnollinen. Toivottavasti tälle saadaan joskus jatkoa. Jokohan tällä viikolla pääsisi ensimmäistä kertaa HL2:n pariin... Joskus aikanaan olen kokeillut peliä sen 5 minuuttia, mutta sitä enempää ei tätä messiasta ole koskaan tullut pelattua. Toivottavasti on yhtä hyvä kuin antaa olettaa.

Melko puuduttavaa räiskintää jota tulee pelattua juonen takia. Toivottavasti Breen tekee vielä comebackin
omana itsenään eikä advisorina niin kuin wikipediassa huhuillaan.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Tänään tuli tuota portalia kokeiltua ja oli kyllä hauskaa laittaa semmonen kamera putoamaan portaalista portaalin uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Ois ollu kyllä kiva jos tosta portaalista ois tehty pidempi, pidin kovasti siitä nimittäin. :)
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Berserker sanoi:
Ois ollu kyllä kiva jos tosta portaalista ois tehty pidempi, pidin kovasti siitä nimittäin. :)

Omasta mielestäni tämmöiset pelit on hyvä pitää lyhyenä. Lisää kenttiähän voi tulla vielä ladattavaksi.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Pelasin HL2+ep1+ep2 läpi ihan seikkailumielessä, mutta pitääpähän vaan kommentoida että kaiken tuon putkijuoksun ja liukuhihnatappamisen jälkeen peli vaan tuntui pirun hengettömältä ja masentavan vanhanaikaiselta. Jos joku keksisi yhdistää Oblivionin pelimekaniikan Half-Lifen maailmaan niin johan minäkin olisin tyytyväinen :)
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Vaahtomuovi sanoi:
Pelasin HL2+ep1+ep2 läpi ihan seikkailumielessä, mutta pitääpähän vaan kommentoida että kaiken tuon putkijuoksun ja liukuhihnatappamisen jälkeen peli vaan tuntui pirun hengettömältä ja masentavan vanhanaikaiselta. Jos joku keksisi yhdistää Oblivionin pelimekaniikan Half-Lifen maailmaan niin johan minäkin olisin tyytyväinen :)

Just tän takii peli lähti Half-Life 2:n puolessavälissä myyntiin. Ei yksinkertasesti jaksanu tota liukuhihna-tyyliä. Portal tosin oli mielenkiintonen.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Mä olen kahteen kertaan alottanut PC:llä HL2 pelaamisen ja molemmilla kerroilla on jäänyt kesken. En silti luovuta ja nyt yritän taas uudelleen XO:n Orange Boxilla. Eilen pääsin jo alkuun. Grafiikka on snadisti PC:tä karumpaa, mutta ihan riittävän namia kuitenkin. Sohvalta on kivempi pelata ja kuulee äänetkin surroundina.

Testasin myös sitä Team Fortressia ja hauskalta vaikutti. Ainakin helpommin lähestyttävä kuin Warhawk. Ei sentään heti lähtenyt henki kun piileskeli nurkan takana sopivasti :) En kyl ole kuitenkaan vielä yhtään ihastunut näihin nettiräiskintöihin. Tai ehkä se vain vaatii vähän lisää aikaa ja hermoja...
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Nyt sain omani ja ehdin tuota Half Lifea pelailla melkein pari tuntia.
Mukava pelihän se on vaikkakin aikalailla suoranaista putkiräiskintä, mutta laadukasta sellaista.

Pitäisi vielä Portali aloitella ja Team Fortessia testailla.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Halffis on silkkaa nannaa, portal sen sijaan paska, Ja team fortress2 on AWSOME
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Xbox Freak sanoi:
portal sen sijaan paska
Miksi?
Itse testailin niin vaikutti loistavalta ajantappajalta. Pääsee Half lifen ohelta välillä rentoutumaan pienellä puzzleilulla:)

Team Fortress on todellakin loistava. Eipä sitä vähään aikaan jaksa Haloon koskea, kun näin maittavan moninpelin sai kätösiin:D
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Kyllä Half-Life 2 on edelleen rautaa ja todella upea räiskintäpeli, olkoonkin melko putkimainen, mutta minua se ei haitannu pätkääkään. Episode One on melko lyhyt, mutta parempi kuin jonkin verran pidempi Episode Two, jossa välillä tuntuu että peliä on tahallaan pitkitetty. Portal on hyvä vastapaino näille "vakavimmille" Halffiksille ja tarjoaa sopivia pähkinöitä ratkaistavaksi. Välillä nolottaa kun ei keksinyt heti yksinkertaista ratkaisua kenttään.

Kokonaisuutena mahtava paketti, jota voi suositella kaikille räiskinnän ystäville!
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

-----------------------------------SAATTAA SISÄLTÄÄ SPOILEREITA------------------------------------------


Pelin ostin julkaisupäivänä mutta nyt vasta pelasin läpi kaikki Half-life:t, portalin ja TF2 tullut kans hakattua.

No ensinäkin en ole pelannut pelejä koskaan PC:llä, olen kyllä katsonut paljon vierestä kun kaveri pelannut ja siksi monesti tulikin "spoilereita" kun tiesin mitä pitää tehdä ja miten peli loppuu.

HL 2 pelasin läpi noin 10 tunnissa ja enempää en olisikaan jaksanut sitä pelata. Pelin pelasti hyvä loppu kun päästiin sinne korkeaan rakennukseen missä gravity gun muuttui siniseksi. Se sai pelin tuntumaan heti mielenkiintoisammalta. Vaikka peli kesti "vain" n. 10 tuntia, tuntui se silti lähes 20 tunnilta. En tiedä onko se hyvä vai huonopuoli, mutta itse kyllä aloin jo lopussa ihmetellä mitä olen välillä tehnyt jos tallennukseni näyttää n. 10 tuntia. Tarina on hyvä mutta en tiedä onko vika telkkarissa vai pelissä koska puheet kuuluvat todella hiljaa kaiuttimista, jolloin tarina jää reilusti pimentoon. Pelasinkin EP2 kokonaan kuulokkeet päässä.

Ep1 oli noin 2-3 tunnin paketti ja se oli Obox paras peli. Ihastuin siniseen gravity guniin niin paljon ja tässä sitä käytetään entistä enemmän. Tarina kuitenkin pysyy tiukasti paikallaan liikkumattomana. Ep1 on kuin olisi näyttänyt vain pakomatkan välivideona. Mutta parempi että sitä ei niin tehty. Taas pelissä tuli jatkuvia lattian romahduksia ja sen seurauksena jouduttiin taistelemaan lukuisten zombien kanssa. Voi kuitenkin olla että kyllästymiseni zombeihin johtuu siitä että pelasin kaikki HL 2:n ja Episodit läpi lähes putkeen joten kyllähän siinä vahvempikin kyllästyy.

Ep 2 alku oli todella tylsää luolastossa lahtaamista. En voi käsittää että lähes puolet Episodista oli sitä. Jälleen kerran, ep oli noin 3 tunnin mittainen ja se tuntui viideltä. Alussa löysin sen paljon kohutun "tontun" joka pitäisi viedä rakettiin. En kuintenkaan käsitä sitä miten paljon työtä se vaatii. Kaikki ne luolastot yms. läpi ja tontun pitää pysyä mukana lähes pelin loppuun saakka. Joillekkin riittää se saavutus tästäkin. Toisinkuin Ep1:ssä, Ep 2 tarina etenee mielenkiintoisesti. En ole pelannut HL1, mutta kaverini selitti ennenkuin pelasin Ep 2 mitä siinä tapahtui joten sain aika hyvän otteen tarinasta, ja mitä oli tapahtunut. Ep 2 loppu taistelu oli kuin maailmojensota ja niinhän se onkin. Loppu on kuitenkin hieman koskettava, sillä ääninäyttely on tehty aivan mahtavasti.Varsinkin Alyxin äänet ovat aivan mahtavat.

No tämä pieni "arvosteluni" tuli ehkä vähän turhan myöhässä mutta jotakin oli kirjoitettava näinkin hyvästä pelistä.

Toivotaan vain että myös Ep 3 tulee Xbox 360:lle.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Tuo äänen kuuluvuus vika ei ole siis vika vaan ominaisuus. Sun pitää itse pelissä olla lähellä puhujaa ja katsoa häntä päin. Myös tekstitykset saa peliin jos niitä tarvii. Toivottavasti EP3:sen mukana tulisi jokin uusi moninpeli, tai sitten pelkän pelin hinta olisi alhainen lyhyytensä takia.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

T4iZuuni sanoi:
Tuo äänen kuuluvuus vika ei ole siis vika vaan ominaisuus. Sun pitää itse pelissä olla lähellä puhujaa ja katsoa häntä päin. Myös tekstitykset saa peliin jos niitä tarvii. Toivottavasti EP3:sen mukana tulisi jokin uusi moninpeli, tai sitten pelkän pelin hinta olisi alhainen lyhyytensä takia.
Tekstitys on ihan liian isoa. Ainakin silloin, kun Dr. Beenin pärstä näkyy tv:ssä ja vetää omaa siinä omaa sooloiluaan...

Tuli tuo Half Life2 ja Portal jo tahkottua läpi.
Tuntui välillä puuduttavalta pelata Half Lifea. En pitänyt hirveämmin Ravenholmi tasosta, jossa niitä pirulaisia puski joka nurasta ja muutenkin nuo maanalla/tuneleissä vietetyt hetket eivät lämmittäneet. 10h suunnilleen siinä meni ja hyvä pelihän se oli. Saa nähdä millaisia nuo jatko Episodit ovat.

Portal taas oli loistava piristysruiske. Sen meni valitettavasti siinä 2h läpi suunnilleen...
Loppupomo oli kyllä loistava ja lopputeksteissä pyöri mainio tunnari:p
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

T4iZuuni sanoi:
Tuo äänen kuuluvuus vika ei ole siis vika vaan ominaisuus. Sun pitää itse pelissä olla lähellä puhujaa ja katsoa häntä päin. Myös tekstitykset saa peliin jos niitä tarvii. Toivottavasti EP3:sen mukana tulisi jokin uusi moninpeli, tai sitten pelkän pelin hinta olisi alhainen lyhyytensä takia.

Kuuluuko ominaisuuteen myös että joudun laittamaan vain HL2 äänet isommalle että kuulen puheet vaikka olen puhujien vieressä?

Siis ep 1 ja 2 ei tätä ongelmaa ilmene läheskään yhtä pahasti kuin hl2.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Xbox Freak sanoi:
Halffis on silkkaa nannaa, portal sen sijaan paska, Ja team fortress2 on AWSOME
Eli juutuit Portalissa ekoihin leveleihin, joten tuomitsit pelin paskaksi? :D
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Dodih. Eipä siinä kauan mennyt, että vetäisi nuo Episoditkin läpi. 1osaan taisi mennä se 3h ja 2osaan taas 4h.

Episode 1 ei ollut hirveämmin meikäläisen mieleen, kun piti alussa toikkelehtia pimeissä käytävissä tappaen niitä perhanan headcrapejä. Ettei se olisi ollut tarpeeksi niin mukaan oli tietenkin ängetty uusi headcrap pahis. Juonta ei hirveämmin mukaan oltu ängetty ja aika lyhytkin oli. Lopputaistokin oli aika tylsä...

Episode 2 taasen yllätti positiivisesti vaikka alussa hilluttiinkin siellä kaivoksella.
Uusia vihollisia oli mukavasti eniten ihastutti tuo Huntteri.
Juoni eteni yllättävän paljon verrattuna episode 1:een ja lopputaisto oli loistava.
Tämä tyssäsi jopa niin ärsyttävään kohtaan että....


Perhana... missä viipyy episode 3?
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Jos joltakulta on into hiipunu ni voin ostaa Xbox 360:lle orange boxin, jos hinta siis on kohdallaan.
 
Ylös Bottom