Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
¨feldon sanoi:Hyi helkkari että oli iljettävä jakso taas. Alkaa olla jo vähän liikaa minulle
Pahempaakin on kyllä tv:stä nähty, joten ei tämä vielä överiksi vetänyt, vaikka sairas loppu olikin, kyllähän se miestä syö kun noin tapahtuu mitä hänelle tapahtu.feldon sanoi:Hyi helkkari että oli iljettävä jakso taas. Alkaa olla jo vähän liikaa minulle
Samoilla linjoilla ollaan, olisivat sen naisen ampuneet mielumminolge sanoi:Se arabimiehen ampuminen kaivoi kyllä mieltä. Mutta njoo... ihan hyvä jakso.
Jarmo Hänninen sanoi:Ei helevetti soikoon! Missasin jakson taas ja nyt kun olisin vielä voinut laittaa "nauhalle" - pitänee joskus hankkia nuo devulla sitten.
Virallisilta sivuilta, löytyy jaksojen lyhennelmät..Podu sanoi:Kuten myös .. Haluaisiko joku kertoa mitä eilen missasimme?
feldon sanoi:Jostain syystä tämänpäiväinen lähetys pätki aivan sairaasti. Muuten jakso oli sellaista perushyvää tavaraa.
olge sanoi:Itsekin tuota pätkimistä ihmettelin. Luulin että johtui minun vehkeistäni.
Arvasin muuten että kohta Vicille sattuu jotain pahaa, kun vaimo soitti..hyvä jakso muutenkin.
Arisalmi sanoi:Melko erikoinen jakso, näyttää yhä enemmän hahmot jakaantumaat kahteen leiriin. Mackeyn ja Acevedan yhteistyö tiivistyy jakso jaksolta. Omasta mielestäni oli erittäin hieno idea tekijöiltä tuo Dutchin "moka", palautti miehen maan päälle ja vältettiin tämä monen sarjan ongelma, eli yksi poliisi jolta onnistuu kaikki ja vastaa kahdeksaa tavallista etsivää.
Pätkimistä esiintyi tosiaan, luulin että omassa digiboksissa vikaa. Näköjään lähettäjän päässä ongelmat.