Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Shield

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenssode
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Shield

Hyi helkkari että oli iljettävä jakso taas. Alkaa olla jo vähän liikaa minulle :(
 
Vastaus: The Shield

Se arabimiehen ampuminen kaivoi kyllä mieltä. Mutta njoo... ihan hyvä jakso.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Shield

feldon sanoi:
Hyi helkkari että oli iljettävä jakso taas. Alkaa olla jo vähän liikaa minulle :(
¨
Eihän tuossa nyt vielä mitään liikaa ole. Aiheet on just hyviä ja ei sarja missään nimessä liian raaka ole. Sarja alkaa tosin olla yhtä epäoikeudenmukainen kuin OZ..
 
Vastaus: The Shield

feldon sanoi:
Hyi helkkari että oli iljettävä jakso taas. Alkaa olla jo vähän liikaa minulle :(
Pahempaakin on kyllä tv:stä nähty, joten ei tämä vielä överiksi vetänyt, vaikka sairas loppu olikin, kyllähän se miestä syö kun noin tapahtuu mitä hänelle tapahtu.

olge sanoi:
Se arabimiehen ampuminen kaivoi kyllä mieltä. Mutta njoo... ihan hyvä jakso.
Samoilla linjoilla ollaan, olisivat sen naisen ampuneet mielummin :mad:

Mutta hyvä jakso kuitenkin.
 
Vastaus: The Shield

Ei helevetti soikoon! Missasin jakson taas ja nyt kun olisin vielä voinut laittaa "nauhalle" - pitänee joskus hankkia nuo devulla sitten.
 
Vastaus: The Shield

Jarmo Hänninen sanoi:
Ei helevetti soikoon! Missasin jakson taas ja nyt kun olisin vielä voinut laittaa "nauhalle" - pitänee joskus hankkia nuo devulla sitten.

Kuten myös :mad: .. Haluaisiko joku kertoa mitä eilen missasimme?
 
Vastaus: The Shield

Ei Shield ole sen väkivaltaisempi kuin Sopranos. Aika rankaksi tosiaan muuttunut tuo meno - Mackey tajusi sen itsekin jakson lopussa... "Am I the only one who's thinking here..."
 
Vastaus: The Shield

TV:n paras sarja tällä hetkellä. Alkaa pikkuhiljaa lunastamaan niitä odotuksia mitä Oz-vertaukset minuun aiheuttivat.

Hyvä Tv-ohjelma herättää tunteita...
 
Vastaus: The Shield

Lievällä OT-kyssärillä liikenteeseen:

Kenelläkään tietoa milloin Shieldin kolmas tuotantokausi mahtaisi saada DVD-julkaisunsa R2? Perusvahvaa settiähän sarja on, ja kyllä mokoman joutuu hyllyynsä hommaamaan.

-Pjork
 
Vastaus: The Shield

Jostain syystä tämänpäiväinen lähetys pätki aivan sairaasti. Muuten jakso oli sellaista perushyvää tavaraa.
 
Vastaus: The Shield

Taas aivan mahtava jakso! Sama juttu täällä: loppujakson aikana ilmeni häiritsevää pätkimistä. Vika ei ilmeisesti ollut laitteessa :p Kyllähän tuo oli aika arvattavaa, että jossain vaiheessa Vic saa kuulasta. Mutta on se niin kova jätkä, ettei ihan vähästä hetkahda.
 
Vastaus: The Shield

feldon sanoi:
Jostain syystä tämänpäiväinen lähetys pätki aivan sairaasti. Muuten jakso oli sellaista perushyvää tavaraa.

Itsekin tuota pätkimistä ihmettelin. Luulin että johtui minun vehkeistäni.
Arvasin muuten että kohta Vicille sattuu jotain pahaa, kun vaimo soitti..hyvä jakso muutenkin.
 
Vastaus: The Shield

Hyvä jakso kyllä. Ei se nyt niin paljon pätkinyt, lopussa muutamanan kerran, mutta kun olen tottunut SubTV:llä paljon pahempaankin niin en välittänyt moisesta.
 
Vastaus: The Shield

olge sanoi:
Itsekin tuota pätkimistä ihmettelin. Luulin että johtui minun vehkeistäni.
Arvasin muuten että kohta Vicille sattuu jotain pahaa, kun vaimo soitti..hyvä jakso muutenkin.

Meillä ei esiintynyt mitään pätkimistä (Joensuu). Oli hyvä jakso tosiaan.
 
Vastaus: The Shield

Melko erikoinen jakso, näyttää yhä enemmän hahmot jakaantumaat kahteen leiriin. Mackeyn ja Acevedan yhteistyö tiivistyy jakso jaksolta. Omasta mielestäni oli erittäin hieno idea tekijöiltä tuo Dutchin "moka", palautti miehen maan päälle ja vältettiin tämä monen sarjan ongelma, eli yksi poliisi jolta onnistuu kaikki ja vastaa kahdeksaa tavallista etsivää.

Pätkimistä esiintyi tosiaan, luulin että omassa digiboksissa vikaa. Näköjään lähettäjän päässä ongelmat.
 
Vastaus: The Shield

Arisalmi sanoi:
Melko erikoinen jakso, näyttää yhä enemmän hahmot jakaantumaat kahteen leiriin. Mackeyn ja Acevedan yhteistyö tiivistyy jakso jaksolta. Omasta mielestäni oli erittäin hieno idea tekijöiltä tuo Dutchin "moka", palautti miehen maan päälle ja vältettiin tämä monen sarjan ongelma, eli yksi poliisi jolta onnistuu kaikki ja vastaa kahdeksaa tavallista etsivää.

Pätkimistä esiintyi tosiaan, luulin että omassa digiboksissa vikaa. Näköjään lähettäjän päässä ongelmat.

Heh, heti olin itsekkin jo ihmettelemässä TV:n hajoamista ja katsomassa mikä johdoissa vikana. Onneksi vika lähettäjän päässä...
 
Vastaus: The Shield

Taas loistava jakso! Tämänkertainen jakso ei ollut mielestäni yhtä "raju" kuin muutamat edelliset.
Veikkaanpa että nuo Vicin ryöstösuunnitelmat kusahtavat Acavedaan...

Offtopici: Minulla ei toimi jostain kumman syystä spoilertagit,hymiöt,linkitykset tai mikään muukaan? Muilla sama ongelma?
 
Vastaus: The Shield

Taitaa Vic haukata vähän liian suuren palan. Mietityttää myös mitä sille sekopää-Shanelle lopulta käy ja miten tyypit junailevat sen keikan kun ryhmään tulee uusi jäsen. Edellisen uuden jäsenen taival ei pitkään jatkunut.

Mitä mieltä muut ovat tuosta hahmojen yksityis- ja perhe-elämän ruotimisesta? Mielestäni se syventää hahmoja mukavasti ja palauttaa samalla jalat maanpinnalle. Lohdullista nähdä että karskilla kovanaamallakin on toisinaan vaikeuksia ihmissuhteissa. :rolleyes:
 
Ylös Bottom