Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Simpsons game

Vehu

Member
Eli Simpsoneista on tulossa peli.

The Simpsons Game features a hilarious, sprawling, and mind-busting storyline crafted by the TV show's Emmy Award-winning writers. For this action-comedy, the full cast of voice actors from the TV show and movie reprise their roles to lend the ultimate in authenticity and realism to the game. In The Simpsons Game, Homer, Marge, Bart, and Lisa use exciting, all-new powers to save Springfield from rising chaos. To help the Simpsons, gamers must journey through their home town (as well as vast worlds beyond!), vanquish an amazing array of villains, and fight their way through parodies of multiple popular games.
Vaikuttaa hyvältä, ainakin mitä demoa pelailin.
Huumoria oli mukana paljon, pelattavuuskin menetteli ja grafiikka oli mukavan sarjakuvamaista.
Kovana Simpsonit fanina ainakin pelin hankin ajan myötä hyllyyn iltojen ratoksi.

Sai hyvät naurut tuolle "Easiest achievement... ever.":lle:D
 
Vastaus: The Simpsons game

Pelasin eilen demon läpi ja oli ihan hauska. Kameran saisivat vaan laittaa kuntoon. Se jäi joskus rasittavasti jumittamaan esim. seinään kun yritti itse sitä käntää.
 
Vastaus: The Simpsons game

Demo jätti vähän sekalaisen mielipiteen. Toisaalta meno oii ihan makoisaa ja välipätkät vaikuttivat hyvin tehdyiltä. Toisaalta itseltäni meni yli 30 minuuttia kaataa tuo Lard Lad vai mikä lie (joo en osaa) niin tuli väkisinkin mieleen, että onkohan demoon nyt valittu kaikista osuvinta kohtaa pelistä? Koska peli voipi olla oikeinkin maistuvaa, mutta tuo vastus jätti lähinnä kankean kuvan ohjauksesta ja kameran käyttäytymisestä, sekä tietysti tekoälykaverin liikkumisesta. Onkohan co-op mukana, voisi pelastaa paljon?

EA osaa näköjään nauraa itselleenkin, vai miten muuten tuon "Press start to play" saavutuksen voi tulkita. :)
 
Vastaus: The Simpsons game

Samat mietteet. Vaikutti kivalle, mutta minä jätin Lard Ladin sikseen, kun piti päästä hyppämään sille seuraavalle luukulle. Ei onnistunut enää. :eek:
 
Vastaus: The Simpsons game

Ristiriitaiset tunteet myös täällä. Olihan tuo hieman hankala, mutta kyllä läskipoika kaatui. Toisaalta en tiedä jaksaako tuommoinen kantaa tarpeeksi pitkälle pelkällä Simpsonit powerilla.
 
Vastaus: The Simpsons game

NviperO sanoi:
Onkohan co-op mukana, voisi pelastaa paljon?
Onhan se, ja mun kohdalla ainoa syy ostoon sen lisäks että oon suuuuuri Simpsonit-fani.

Niin ja Laardi-Ladi kaatuu helposti muutamassa minuutissa jos toinen pelaa Bartilla, ja kaveri hämää Homerilla
 
Vastaus: The Simpsons game

Eipä minulla ja veljelläni tuo örkki kaatunut. Itse pelasin Homerilla, joten se tietysti vaikutti asiaan, kun en tiennyt ensimmäisellä kerralla voinko itse tehdä sille mitään. Täytyypä kokeilla tänään uudestaan. Saa nähdä riittääkö pelkkä Simpsonit-fanius koko version ostoon.
 
Vastaus: The Simpsons game

NviperO sanoi:
Demo jätti vähän sekalaisen mielipiteen. Toisaalta meno oii ihan makoisaa ja välipätkät vaikuttivat hyvin tehdyiltä. Toisaalta itseltäni meni yli 30 minuuttia kaataa tuo Lard Lad vai mikä lie (joo en osaa) niin tuli väkisinkin mieleen, että onkohan demoon nyt valittu kaikista osuvinta kohtaa pelistä? Koska peli voipi olla oikeinkin maistuvaa, mutta tuo vastus jätti lähinnä kankean kuvan ohjauksesta ja kameran käyttäytymisestä, sekä tietysti tekoälykaverin liikkumisesta. Onkohan co-op mukana, voisi pelastaa paljon?

EA osaa näköjään nauraa itselleenkin, vai miten muuten tuon "Press start to play" saavutuksen voi tulkita. :)

Samaa mieltä. Pelissä oli huumoria ja ihan hyvä pelattavuus mutta bartin köyttä ei käytetty hyväksi tarpeeksi ja sen vastustajan kans meni lopulta niin kauan että en jaksanut edes loppuun pelata. 2 sai rikki mutta kolmatta en.

Demon pitää toimia tai demoa kokeilleet eivät saa hyvää fiilistä ja pelin ostaminen minun kohdalla ainakin arveluttaa nyt entistä enemmän.
 
Vastaus: The Simpsons game

Ihan hauskalta vaikutti demon perusteella ja plussana vielä, että voi pelata kaksistaan kaverin kanssa.

Hommaan ehkä joskus... jää nähtäväksi.
 
Vastaus: The Simpsons game

Co-oppina tuota saattaa jaksaa pelata useamminkin.

Kyllähän tuo Lard lad kaatui pitkän taistelun jälkeen, kun ensimmäisellä kerralla ei ollut aavistustakaan mitä tehdä ja ohjaaminenkin piti oppia nopeasti itse.
Olisi saanut olla mieluummin vaikka pätkä jostain kentästä eikä heti pomotaistelu

Välivideot olivat viihdyttäviä, toivottavasti niitä löytyy pelistä paljon.
 
Vastaus: The Simpsons game

Itsellänikin meni 42 minuuttia Lard-Ladin tuhoamiseen. Huvittavaa että tuo pitäisi muka neljässä minuutissa saavuttaa... :rolleyes: Muuten oli kyllä kivan näköinen ja kuuloinen mutta pelattavuus ei ollut niitten tasolla.
 
Vastaus: The Simpsons game

Mulla ja serkulla se Lard's Lad mikä ukko onkaan niin putos aika nopsaan. Toinen vaan ampu ne luukut auki jne.

Ne väli demot ovat aika hienoja ja viihdyttäviä.
 
Vastaus: The Simpsons game

Tuo pelissä oleva Co-Op tulikin sitten varmistamaan pelin ilmestymisen omaan pelikaappiin. Jos ei pelissä olisi tuota Co-Opia ollut niin olisin pelin saattanut hommata, mutta joskus myöhemmin. Juuri tuossa eilen veljen kanssa mietittiin demoa pelatessa, että onkohan pelissä Co-Opia ja nyt se sit selvis.
 
Ylös Bottom