Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The sims kaksinpeli??

tintte

New Member
Tässä pelissä The Sims on kuulemma jokin kaksinpeli? Mulla on Pleikalla the sims ja haluaisin kokeilla tätä kaksaria, mutta vaan jos ensin joku voisi kertoa mulle mistä/miten pääsen siihen kaksinpeliin?:confused:
 
Vastaus: The sims kaksinpeli??

Käsittääkseni siihen tarvitaan toinen muistikortti, jossa on kaverin oma The Sims -pelitallennus.
Ideana siis on, että voit ottaa oman talosi sekä simisi mukaan kaverille ja pelata erityisiä kaksinpelejä.

En siis ole itse tuota ikinä kokeillut, mutta noin se ymmärtääkseni toimii.
 
Vastaus: The sims kaksinpeli??

Itselläni tämä kyseinen peli joskus oli, ja tulihan sitä kaksinpelinä kokeiltua. Toista muistikorttia muistaakseni ei sentään tarvitse, vaan toinen ohjain riittää. En sitten muista, että pitikö käynnistää jokin tietty pelimuoto, kuten pelissä olevat haasteet yms. Saattoi olla myös niin, että peliä piti olla pelattuna tiettyyn pisteeseen saakka. En kovin hyvin muista.

Edit: Niin ja puhun siis ihan siitä ensimmäisestä PS2 Simsistä.
 
Vastaus: The sims kaksinpeli??

Omituiselta kuulostaa. Kaksinpeli The Simsissä...

Kai se sitten on totta.
 
Vastaus: The sims kaksinpeli??

Sims 2 on ainakin kaksinpeli, kun siskot sitä vääntää usein. Kaksinpeli pitää kuitenkin luoda alusta eli vaikka talossa asuisi kaksi ihmistä et voi vain aloittaa kaksinpeliä vaan täytyy luoda uusi profiili (jota voi pelata vain kahdestaan). Näin.
 
Vastaus: The sims kaksinpeli??

Ohjekirjan käyttö on sallittua. Ei se ihan yksin kertanen ollu. Ekas valikos toinen pelaaja painaa START nappia ja sit mennäään jotenkin kaksinpeliin. Ohjeista tuo löytyy...
 
Vastaus: The sims kaksinpeli??

Mutta se on kyllä aika tylsä se The Sims kaksinpeli...
 
Vastaus: The sims kaksinpeli??

Käsittääkseni siihen tarvitaan toinen muistikortti, jossa on kaverin oma The Sims -pelitallennus.
Ideana siis on, että voit ottaa oman talosi sekä simisi mukaan kaverille ja pelata erityisiä kaksinpelejä.

En siis ole itse tuota ikinä kokeillut, mutta noin se ymmärtääkseni toimii.
Ei tarvita toista muistikorttia. Siinä 2 pelissä vaan tehään jotain tyhmiä tehtäviä... Esim. Kumpi pelaajista rakastuu ensinmäisenä johkin simiin voittaa... aika tylsä
 
Vastaus: The sims kaksinpeli??

Hieman myöhässä tulee vastaus, mutta muistaakseni kun olet siellä vapaassa pelimuodossa, painat vain starttia niin toinen pelaaja pääsee peliin mukaan...
 
Ylös Bottom