Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Walking Dead

Vastaus: The Walking Dead

Ja latautuu EU Storesta! Kohta mennään! Ei löytynyt pleikalla peliä ja kausipassia vielä, mutta storen nettisivujen kautta laitoin tuon lataamaan.
 
Vastaus: The Walking Dead

"Unable to Find a Save". Kiva, kiitos. Pleikkarilla olen kaikki ykköskauden osat ja lisäosan "400 days" pelannut. Importattaessa herjaa tuota.

e. Broidin käyttäjällä tunnistaa kyllä sen ykköskauden tallennukset. Miksei mulla? :mad:
 
Vastaus: The Walking Dead

"Unable to Find a Save". Kiva, kiitos. Pleikkarilla olen kaikki ykköskauden osat ja lisäosan "400 days" pelannut. Importattaessa herjaa tuota.

e. Broidin käyttäjällä tunnistaa kyllä sen ykköskauden tallennukset. Miksei mulla? :mad:

Kokeile pelata 400 days uudestaan viimeisestä checkpointista. Usein tällainen kikkailu auttaa näissä ongelmissa.
 
Vastaus: The Walking Dead

90 minuuttia kuulostaa jo melko surkealta. Eikös ensimmäisen kauden episodien kesto ollut luokkaa ~3h. Vai onko aika kullannut muistot? Joku on Telltalella keksinyt että samat massit saa himaan hieman vähemmälläkin työllä.

Tuo episodien pituus ykköskaudella vaihteli jonkin verran. Muistaisin ekan episodion olleen pisin, jotain 2,5 tuntia ja sitten taas viimeisen taisin pelata jossain tunnissa ja kahdessakymmenessä minuutista.
 
Vastaus: The Walking Dead

Tuo episodien pituus ykköskaudella vaihteli jonkin verran. Muistaisin ekan episodion olleen pisin, jotain 2,5 tuntia ja sitten taas viimeisen taisin pelata jossain tunnissa ja kahdessakymmenessä minuutista.

Voi hyvinkin olla näin. Jostain syystä mulla on jäänyt päähän muistikuva noin kolmen tunnin kestoista, mutta voi olla että tämä oli tilanne vain ensimmäisten episodien kohdalla. 400 days ja Wolf Among Ushan olivat myös hyvin nopeita rykäisyjä. Laatu ennen määrää jokatapauksessa.
 
Kokeile pelata 400 days uudestaan viimeisestä checkpointista. Usein tällainen kikkailu auttaa näissä ongelmissa.

Kiitos vinkistä, mutta ei auttanut. Edelleen herjaa samaa. Harmi, kun ei voi manuaalisesti hakea sitä tallennusta, kun se kumminkin tuolta löytyy. Automaattinen importtaus ei mulla ainakaan toimi. Tosiaan oudointa on, että broidin tallennus toimii moitteetta. Sama pleikka siis kyseessä, mutta eri käyttäjät.

edit. Näköjään en ole (onneksi?) yksin tämän ongelman kanssa. Neogafissa näyttää joillain olevan ongelmia, mutta heillä tallennukset olleet pilvessä eli ps+:n takana. Osa onnistunut saamaan tuon toimimaan. Kyllähän tämä lievästi sanottuna ketuttaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Walking Dead

Internetin mukaan peli on patchattu (1.01) ja nyt pitäis toimia. Itsehän ehdin juuri poistaa pelin ja lataan sitä parhaillaan uudelleen. :p
 
Vastaus: The Walking Dead

Päivityksen jälkeen piti vielä alkuperäinen tallennus poistaa ennen kuin lähti pelittämään :p
 
Vastaus: The Walking Dead

Olipas hyvä episodi ja ei tuo "Next time on the Walking Dead" -katsaus ainakaan helpota seuraavan jakson odotusta. Huomasin siinä ykköskauden kertauksessa, että kaikki siinä näkyneet päätökset eivät olleet niin, kuin ne omalla ykköskauden läpipeluukerralla tein. Lisäksi mielistäni yksi kakkoskauden kohdista* (spoilerissa lisää, siellä on tosin muutakin) kertoi sellaista, mitä ei mulla ykköskaudella käynyt.

*Ykköskaudesta ja kakkoskaudesta spoileria

Tähdellä merkattu kohta siis tämä, kun Clem on näiden toisen kauden selviytyjien talossa ja juttelee sille kaverille. Clem mainitsi muistaakseni, että hänen ystävänsä menetti kätensä. Ilmeisesti viittaa Leehen? Itsehän en Leen kättä laittanut paloiksi ensimmäisellä kaudella. Myöskään St Johns farmin veljeksistä en tappanut sitä toista, mutta tapoin Dannyn. Kakkoskauden alussa näytettiin, että olisin säästänyt Dannyn.

Sitten varsinaiseen episodiin. En hirveästi lähde puimaan, mutta Omidin kuolema tuli aika puskista. Samoin Samin kohtaaminen oli aika kova paikka. Heittelin frisbeetä ja silitin... Ja sitten :( .

Seuraavasta jaksosta pohdintaa ensimmäisen jakson lopun perusteella:

"I thought you were dead for sure". Kuka kyseessä? Itse laitan rahani Lillylle. Jotenkin en jaksa uskoa, että Kenny palaisi (vielä). Saa nähdä.

Mites muilla muuten noiden ensimmäisen kauden tallennusten kanssa? Osuiko alun kertaus esimerkiksi nappiin?
 
Vastaus: The Walking Dead

Itse en ole vielä korkannut tätä kakkoskautta, mutta ilmeisesti hyvää settiä on ollut ja ostamisen arvoinen todellakin? Mitä mieltä foorumilaiset tästä ensimmäisestä episodista ykköskauden episodeihin verrattuna? Taso noussut, laskenut vai pysynyt ennallaan?
 
Vastaus: The Walking Dead

Mikäs toi Season 2:sen trial-versio PS Storessa on? Onko trial koko 1. episodin mittainen vai vain pieni pätkä? Muistaakseni ykköskaudella 1.episodi oli ilmanen.
 
Vastaus: The Walking Dead

Mikäs toi Season 2:sen trial-versio PS Storessa on? Onko trial koko 1. episodin mittainen vai vain pieni pätkä? Muistaakseni ykköskaudella 1.episodi oli ilmanen.

Boksipuolella ei ainakaan ollut episodi 1 ilmainen. Ilmaiseksi se muutettiin vasta joskus kun koko kausi oli jo julkaistu (jos muisti palvelee).
 
Itse en ole vielä korkannut tätä kakkoskautta, mutta ilmeisesti hyvää settiä on ollut ja ostamisen arvoinen todellakin? Mitä mieltä foorumilaiset tästä ensimmäisestä episodista ykköskauden episodeihin verrattuna? Taso noussut, laskenut vai pysynyt ennallaan?

Todellakin ostamisen arvoinen ja tasosta on vaikea sanoa, mutta laskenut se ei ole missään tapauksessa.
 
Vastaus: The Walking Dead

Mikäs toi Season 2:sen trial-versio PS Storessa on? Onko trial koko 1. episodin mittainen vai vain pieni pätkä? Muistaakseni ykköskaudella 1.episodi oli ilmanen.

Semmoisen 15 minuuttia sisältää trial, koko osa puolisentoista tuntia. Trial loppuu siihen kohtaan, jossa kilahtaisi ensimmäinen trophy. On kyllä tietyllä tavalla inhottava pelisarja, kun tuntuu niin ykköskauden kuin tämänkin perusteella ruumiita tulevan aina siinä vaiheessa kun alkaa oppia pitämään jostain hahmosta. Samalla pitää kuitenkin pelata seuraava osa, sillä jollain tasolla haluaa lapsenomaisesti uskoa parempaan huomiseen. Julmaa

E.
Seuraavasta jaksosta pohdintaa ensimmäisen jakson lopun perusteella:

"I thought you were dead for sure". Kuka kyseessä? Itse laitan rahani Lillylle. Jotenkin en jaksa uskoa, että Kenny palaisi (vielä). Saa nähdä.


Mites muilla muuten noiden ensimmäisen kauden tallennusten kanssa? Osuiko alun kertaus esimerkiksi nappiin?

Väittäisin tylsästi kyseessä olevan Christan, sen verran selkeästi tuli nuo pari "Christa will remember that" -ilmoitusta.

Tallennukset menivät tismalleen samoin, ja samat "virheet" löytyivät minunkin tarinastani.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Walking Dead

Pelailin ekan episodin nyt vasta näin kinkun sulattelun lomassa, hyvä episodi, ei millääntavalla huono tai erikoisen hyväkään, mutta sellainen mitä Telltalelta osasikin odottaa. Aika lyhyt episodi kylläkin oli niin kuin jotkut ylempänä jo sanoivat. Steamissa näkyy että olen pelannut 2,2 tuntia ja pidin siinä vielä sellaisen 20 minuutin tauon.
Aikamoiseen cliffhangeriin jäi, mikä ei ainakaan helpota kakkosepisodin odotusta. Ja sitten vielä se '' I thought you were dead.'' Huh huh
 
Vastaus: The Walking Dead

Mietin semmoista tästä Clementinestä eli <spekulaatiota yhdestä pelin loppupään kohdasta>

Kun Clementine on aloittamassa itsensä tikkaamista, niin Clem sanoo "I can do it. Just like Christa told me. Just like last time." Mihin Clem mahtaa tuolla viitata? Christan lapsen syntymään? Olen satavarma, että jossain tulevassa episodissa pelataan joku flashback kohtaus läpi, jossa selviää, mitä Christan lapselle kävi. Tai sitten Christa kertoo tapahtuminen kulun. Ottiko teistä kukaan muuten sitä kelloa sieltä talon laatikosta? Itse en ottanut. Oli melkoisen selvä ansa mielestäni ja ajattelin, että jos otan kellon, niin siitä jää varmasti kiinni.
 
Vastaus: The Walking Dead

Mietin semmoista tästä Clementinestä eli <spekulaatiota yhdestä pelin loppupään kohdasta>

Kun Clementine on aloittamassa itsensä tikkaamista, niin Clem sanoo "I can do it. Just like Christa told me. Just like last time." Mihin Clem mahtaa tuolla viitata? Christan lapsen syntymään? Olen satavarma, että jossain tulevassa episodissa pelataan joku flashback kohtaus läpi, jossa selviää, mitä Christan lapselle kävi. Tai sitten Christa kertoo tapahtuminen kulun. Ottiko teistä kukaan muuten sitä kelloa sieltä talon laatikosta? Itse en ottanut. Oli melkoisen selvä ansa mielestäni ja ajattelin, että jos otan kellon, niin siitä jää varmasti kiinni.

Joo. Se kello oli minunkin mielestä tosi ilmiselvä "ansa" joten en ottanut sitä. En ikävä kyllä usko että tulee mitään flashbackkia vauvaan, vaikka se olisikin tosi mielenkintoista vaikkakin surullista :/ Jotenkin pelin tyylille sopisi paremmin että vain edetään eikä välttämättä mietitä menneitä.
 
Vastaus: The Walking Dead

Mietin semmoista tästä Clementinestä eli <spekulaatiota yhdestä pelin loppupään kohdasta>

Kun Clementine on aloittamassa itsensä tikkaamista, niin Clem sanoo "I can do it. Just like Christa told me. Just like last time." Mihin Clem mahtaa tuolla viitata? Christan lapsen syntymään? Olen satavarma, että jossain tulevassa episodissa pelataan joku flashback kohtaus läpi, jossa selviää, mitä Christan lapselle kävi. Tai sitten Christa kertoo tapahtuminen kulun. Ottiko teistä kukaan muuten sitä kelloa sieltä talon laatikosta? Itse en ottanut. Oli melkoisen selvä ansa mielestäni ja ajattelin, että jos otan kellon, niin siitä jää varmasti kiinni.

Itse otin sen kellon, eikä se ainakaan mikään ansa ollut. Ei jäänyt kiinni eikä mitään muutakaan. Tiedä sitten että onko jotain merkitystä sillä tulevissa episodeissa.
 
Ylös Bottom