Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Wheel of Time [PS3 Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja japaka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

japaka

Member
Red Eagle Games on 15.1.2009 julkistanut tiedon, että he alkavat kehittää peliä/pelejä liittyen Robert Jordanin luomaan fantasiamaailmaan The Wheel of Time (suom. Ajan Pyörä).
Lähde: http://www.redeaglegames.net/
Peli tulee olemaan ilmeisesti multiplattari ja se tullaan julkaisemaan kaikille konsoleille ja PC:lle. Kehitettävänä on myös MMORPG josta ei ole julkaistu sen enempää tietoa.

Hienoa! Olen itse odottanut tätä ties kuinka kauan ja vidoin tästä kirjasarjasta tulee toinen peli ulos! (ainakin toivottavasti)
Sarjastahan on jo aiemmin vuonna 1999 julkaistu peli joka keräsi tuolloin hyviä arvosteluja.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Wheel of Time [PS3 Hype]

Jos peli on maailmaan sijoittuva niin voi toimia mutta mikäli peli on itse kirjasarjaan pohjautuva niin luoja tietää mitä sieltä on tulossa. Itse kirjoissa on kyllä niin rahastuksen maku että oksat pois... tarinahan on ihan jees mutta ois sen tarinan voinnut kyllä kertoa hieman vähemmälläkin kirjamäärällä kuin millä herra sen teki. Varmaan jatkuis vieläkin ellei ois kuollut :rolleyes:

Yleensä kun ketju perustetaan kerrotaan perusasiat
Alustat
Mahdollinen julkaisupäivä
ja jtn random tietoa(kuten vähän vihjausta millainen peli on, muutakin kuin nimike)

Jos peli on maailmaan sijoittuva niin voi toimia mutta mikäli peli on itse kirjasarjaan pohjautuva niin luoja tietää mitä sieltä on tulossa. Itse kirjoissa on kyllä niin rahastuksen maku että oksat pois... tarinahan on ihan jees mutta ois sen tarinan voinnut kyllä kertoa hieman vähemmälläkin kirjamäärällä kuin millä herra sen teki. Varmaan jatkuis vieläkin ellei ois kuollut

Eihän tuota ole ilmestynyt englanniksi mitenkään järkyttävän montaa osaa. Se on sitten aivan eri asia, kun suomalainen kustantaja päättää jakaa yhden alkuperäisteoksen kolmeen osaan, mikä kasvattaa julkaistavien kirjojen määrän jonnekin sinne 30 kappaleeseen, ja periä jokaisesta osasta sen 30, mutta eihän noita ole kuin se kymmenkunta kirjaa englanniksi. Ei se nyt NIIN älyttömän paljoa ole, etenkin kun ajattelee, että noita kirjoja ei olla julkaistu mitenkään älyttömän tiuhaa tahtia (ensimmäinen ilmestyi 1990). Mistään rahastuksesta tuskin on kyse, kun julkaistaan sellaisia +/- 1000-sivuisia eepoksia 1-2 vuoden välein. Eri asia, jos olisivat julkaisseet 200-300 -sivuisia kirjoja 1-2 kertaa vuodessa.

Ja vaikkei Jordan olisi kuollutkaan, niin sehän oli tiedossa jo vuosia sitten, että (nyt syksyllä 2009 julkaistava) 12. osa olisi joka tapauksessa ollut se viimeinen osa, elipä Jordan siihen asti tahi ei (hänellä oli ilmeisesti tarkat muistiinpanot siitä, mitä tulevissa osissa tulisi tapahtua, jotta tarina saataisiin päätökseen jopa hänen kuoleman jälkeen, kuten nyt sitten ikävästi tapahtuikin).

Eihän tuota ole ilmestynyt englanniksi mitenkään järkyttävän montaa osaa. Se on sitten aivan eri asia, kun suomalainen kustantaja päättää jakaa yhden alkuperäisteoksen kolmeen osaan, mikä kasvattaa julkaistavien kirjojen määrän jonnekin sinne 30 kappaleeseen, ja periä jokaisesta osasta sen 30, mutta eihän noita ole kuin se kymmenkunta kirjaa englanniksi.

Aa no sitten... olen lukenut englanniksi 6 kirjaa ja lopetin sitten kun näin suomalaisessa kirjakauppassa osan 21. enkä sen koommin enään kiinnostunut kun kuvittelin että on yhtä pitkä englanniksi :P

Yleensä kun ketju perustetaan kerrotaan perusasiat
Alustat
Mahdollinen julkaisupäivä
ja jtn random tietoa(kuten vähän vihjausta millainen peli on, muutakin kuin nimike)

Pahoittelen tiedon puutetta mutta eipä tuo julkistus nyt niin paljoa paljastanut. No lisäilin nyt ainakin nuo alustat tuonne ensimmäiseen viestiin.

kirjailin vähän tuntoja & pari linkkiä Robert Jordanista tuolla "Minkälaisella setillä joulunpyhien yli (kirjat, elokuvat, lautapelit, konsolipelit..) " ketjussa ennen joulua.

Melkoinen savotta tehdä peli kyseisestä kirjasarjasta.

Itsekin kauhulla odottelen millainen peli sieltä on tulossa. Onko tarkoituksena tehdä koko peli niin että edetään kirjojen tapahtumien mukaan, vai onko tulossa jonkin sortin oma sivujuonensa (A line of stand-alone Wheel of Time games)? Lisäksi pelin oikea tyyli mietityttää. Pelin genre myös mietityttää, onkohan sieltä nyt tulossa jokin yhden miekkosen tai naikkosen toiminta"seikkailu" vai samaa isommalla porukalla, vai peräti ropea? Ja paljonko kirjojen rotuja on raiskattu? Onko Aes Sedai se mahdollisesti kokonaisia sotia kääntävä mörkö taistelukentällä, vai tuleeko vaikeuksia jo yhden trollokin polttamisessa, vai hyppääkö kaitsija väliin ja pistää sen lihoiksi?

Kaipa sieltä loppujen lopuksi on jonkin sortin räiskismäiskispimpelipom tulossa, missä ei jää sijaa keskusteluille, vaan kaiken minkä näet voit ja pitää pistää palasiksi. Jännityksellä jäämme odottamaan näemmekö pelejä ennen vuotta 2015.

Eiköhän tuosta tule mahdollisesti joku Oblivionin tyylinen FPRPG, sen luulisi sopivan ehkä parhaiten Wheel of Timen tyyliseen fantasiaan.

Ylös Bottom