Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Wheelman [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Raivo

New Member
Tehdäänpä tälle oma ketju, kun alkaa tuo julkaisukin jo läheneen. Ilmeisesti 20.3.09 pitäisi ilmestyä, joistakin paikoista löysin tosin viikkoa myöhäisemmän päivämäärän. Demokin löytynee jo storesta? Itse en ole vielä ehtinyt kokeilemaan, mutta peli on jo ennakkovarattuna ja odotuksetkin kohtalaiset tätä kohtaan. Toivotaan että tulee yllättämään positiivisesti.

Demoa jo testanneilta kaipailisin kommentteja.
 
Vastaus: The Wheelman [PS3 Hype]

Tehdäänpä tälle oma ketju, kun alkaa tuo julkaisukin jo läheneen. Ilmeisesti 20.3.09 pitäisi ilmestyä, joistakin paikoista löysin tosin viikkoa myöhäisemmän päivämäärän. Demokin löytynee jo storesta? Itse en ole vielä ehtinyt kokeilemaan, mutta peli on jo ennakkovarattuna ja odotuksetkin kohtalaiset tätä kohtaan. Toivotaan että tulee yllättämään positiivisesti.

Demoa jo testanneilta kaipailisin kommentteja.

Aivan hirveää kuraa.

Niin graafisesti ja pelillisesti. Demoakaan ei jaksanut pelata edes lävitse.

Tuo on graafisesti jotain aivan käsittämättömän rumaa. Hahmomallit ovat kulmikkaita ja suttuisia.

Tusinaroskaa on mun tuomio. Ehkä jostain alelaarista kympillä voisi hankkia mutta maksaa täyshinta tästä...never...
 
Vastaus: The Wheelman [PS3 Hype]

Aivan hirveää kuraa.

Niin graafisesti ja pelillisesti. Demoakaan ei jaksanut pelata edes lävitse.

Tuo on graafisesti jotain aivan käsittämättömän rumaa. Hahmomallit ovat kulmikkaita ja suttuisia.

Tusinaroskaa on mun tuomio. Ehkä jostain alelaarista kympillä voisi hankkia mutta maksaa täyshinta tästä...never...

Tulipahan nyt itsekin tuota demoa testattua ja täytyy kyllä olla kanssasi hieman eri mieltä. Itse ajotuntuma on mielestäni kohdallaan, juuri passeli tämmöiseen peliin :) Grafiikka nyt voisi olla parempaakin, mutta itselle riittää tämäkin.

Toivottavasti löytyy vaan senverran vaihtelua tehtävistä että pysyy viihdyttävänä.

Eli itsellä pysyy kyllä ennakkovarattuna tämä, eikä tuo hintakaan päätä huimannut :)
 
Vastaus: The Wheelman [PS3 Hype]

Kokeilin demoa ja en nyt voi sanoa, että olen erityisen kiinnostunut pelistä. Ajettavuus oli ihan ok, mutta paranneltavaa on. Grafiikka tosiaan oli rumaa, mutta ei se nyt itse pelissä haitannut, enemmänkin välianimaatioissa pisti silmään tuo grafiikka.

Ihan ok peli, tuskin ikinä tulen ostamaan. Jos joku tälläisistä peleistä tykkää niin kannattaa kokeilla demoa.
 
Vastaus: The Wheelman [PS3 Hype]

Hyvät konsolifiniläiset!
Onko päässäni vikaa kun mielestäni wheelman saattaisi demon perusteella olla oikein hyvää darrapäivän mädätys ajanvietettä :)

Tai joo, siis demoa kokeilin ja ihan näppärää aivot narikkaan menoahan se oli. Jos tulee hyvään aleen (esim play tms) niin ostoon kyllä menee.
 
Vastaus: The Wheelman [PS3 Hype]

Parhaimmillaan tuli hyvässä mielessä mieleen vanhat Driverit. Tuskin tulen ostamaan, kun on paljon parempiakin pelejä ostoslistalla ja pelattavana, mutta ei tuo niin hirveää paskaa ollut kuin olisin kuvitellut Vin Dieselin tähdittämältä & tukemalta peliltä. Ihan OK aivot narikkaan pelaamista, jos/kun sitä sattuu tarvitsemaan.
 
Vastaus: The Wheelman [PS3 Hype]

omastakin mielestä ihan kelpo peli ajotuntuma oli hyvä autolla, mutta ku kokeilin prätkää niin siinä olisi ollut parannettavaa. tosi hieno töniä pollareita täs ja hypätä toiseen autoon. myös sen erikois temput on tosi siistejä kun kääntää auton 180 ja pystyy ampyy niit prätkä poikii.
 
Vastaus: The Wheelman [PS3 Hype]

Demoa kokeileena totesin itselleni, että vieläkö joku nykypäivänä tekee näin uskomattoman huonoja pelejä? Vaikutti huonommailta peliltä mitä olen vuosiin kokenut.
 
Vastaus: The Wheelman [PS3 Hype]

Perusmenoa mun mielestä, ei niin huono eikä niin hyvä. Siihen välimaastoon tipahtaa. Kaahailu on hauskaa ja ajotuntuma sopivan helppo. Joka puolella räjähtelee ja luodit lentää, ei ainakaan toimintaa puutu tästä pelistä. Juuri kun luulee, että pääsee eroon poliiseista niin eikös kulman takaa ilmesty joku jengiryhmä niskaan huohottamaan. Juonenkäänteitä jo pelkässä demossa oli yllinkyllin. Grafiikkakin on parempaa mitä GTA4:ssa ja se riittää vallan hyvin. Ei tästä kuitenkaan kehtaa maksaa täyttä hintaa, alelaarista vois joskus poimia trophyjä silmällä pitäen.
 
Ylös Bottom