Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Witcher 3: Wild Hunt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Kertokaa nyt tyhmälle, että minkä takia noi monsterit saa kanssa healttia takaisin kesken taistelun? Ruvennut pikkuisen ärsyttämään kun kesken taistelun joku bossi saa kaiken healtin takaisin ja itsellä ei ole enää yhtään potionia jäljellä. Äskeen pelasin jotain ihmissutta vastaan ja varmaan joku 5 kertaa sai hakata samaa tyyppiä. Aina pääsin siihen asti, kun olisi tarvinnut enää pari iskua niin eiköhän se vihollinen saa sitten ne healtit takaisin ja sitten itse taas kuolen. Vai tekeekö joku potioni tuon että vihollinenkin saan ne healtit takaisin vai mistä voi olla kyse.

Ja itse en ole, kun 7 levelillä ja se ihmissusi tuskin oli 6 leveleiä korkeammalla. Ja en halua kehittää tuota Geraltia tässä vaiheessa mitenkään grindaamalla vaan haluan, että ne levelit tulee pelin edetessä. Koska pää- ja sivutehtävien tasokaan ei ole täällä hetkellä muuta, kun joku 6 level.

Kokeiles tota.
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=108373&p=1649973&viewfull=1#post1649973

Viimeksi muokannut moderaattori:

Pommit ja miekkaöljyt käyttöön, niin ei pitäisi olla suurempia ongelmia noita vahvempiakaan otuksia vastaan. Alati täyttyvää Bestiary tietokantaakin kantsii plärätä. Sieltä vinkit, että mitkä kikat tepsii otukseen kuin otukseen.

Jotkut otuksethan saa sitä healttia takas ku taistelee yöllä niitä vastaan, jos oikeen muistan

Jees pitää selata tuo läpitte.

Pommit ja miekkaöljyt käyttöön, niin ei pitäisi olla suurempia ongelmia noita vahvempiakaan otuksia vastaan. Alati täyttyvää Bestiary tietokantaakin kantsii plärätä. Sieltä vinkit, että mitkä kikat tepsii otukseen kuin otukseen.

Pommeja tulee silloin tällöin käytettyä pitäisi käyttää ehkä useamminkin. Ja noita miekkaöljyjä tulee kanssa käytettyä mutta sillä hetkellä ei ollut sopivaa öljyä käytössä. Ja tuota Bestiary valikkoa tulee luettua aika useasti. Mutta yleensä käy niin, että kyseistä otusta ei löydy justiin silloin, kun pitäisi ruveta sitä vastaan taistelemaan.

Jotkut otuksethan saa sitä healttia takas ku taistelee yöllä niitä vastaan, jos oikeen muistan

Tuo voi olla hyvinkin mahdollista koska taistelin joskus yöllä noita Ghouleja vastaan ja niistäkin osa sai healttia takaisin.

Samalla pitäisi ruveta ostelemaan noita reseptejä enemmän ja kirjoja noista monstereista. Mutta, kun ne vaatii sitä rahaa jota itsellä ei ole. Valikot on täynnä kaikenlaista roinaa mutta en tiedä mitä myisin pois. Junk valikosta voisi myydä kaikki mutta aina, kun ole myymässä jotain niin mietin pitäisikö sittenkin säästää se tavara jos siitä saisi hajottamalla jotain hyödyllistä.
Miekat ja armorit olen yleensä myynyt pois mutta niistä ei paljon rahaa saa. Trophyistä saisi jonkin verran rahaa, mutta niissä on sama juttu myydä/hajottaa vai antaa niitten vaan olla. Ja yleensä olen niitten vain antanut olla siellä valikossa.

Paras on tietysti tehdä niin kuin kirjoissa eli ensin lukee jotain bestiarya, voitelee öljyillä aseet, naukkailee voimajuomat ja sitten menee taistoon.

---

Että sitä osaa olla tyhmä. Ihmettelin koko ajan, miksei rahaa ole ikinä kun tarvitsisi. Olen koko ajan laittanut sepän töihin rakentamaan ties mitä rautaharkkoa, kun vain on ollut tilaisuus. No eihän käsityöammattilaisen panos ilmaista ole, joten sitten kun tarvitsisi, ei koskaan ole rahaa sen haarniskan tai saapasparin tekemiseen. Less crap and more planning. :D

Paras on tietysti tehdä niin kuin kirjoissa eli ensin lukee jotain bestiarya, voitelee öljyillä aseet, naukkailee voimajuomat ja sitten menee taistoon.

---

Että sitä osaa olla tyhmä. Ihmettelin koko ajan, miksei rahaa ole ikinä kun tarvitsisi. Olen koko ajan laittanut sepän töihin rakentamaan ties mitä rautaharkkoa, kun vain on ollut tilaisuus. No eihän käsityöammattilaisen panos ilmaista ole, joten sitten kun tarvitsisi, ei koskaan ole rahaa sen haarniskan tai saapasparin tekemiseen. Less crap and more planning. :D

Eipä tuo vielä kovin tyhmään ole. Itse olen tässä pari monsteria käynyt tappamassa ja hinannut sen hinnan "pilviin", että saa kunnon potin monsterin tapettua. Ja sitten, kun on monsteri tapettu niin en olekkaa ottanut niitä rahoja vastaan. En tiä mikä siinäkin on ollut varmaan se, että muutenkin niillä kyläläisillä on vaikeaa :D

Eipä tullut mitään infoa tuonne bestiaryn noista ihmissusista. Voi johtua siitä, että se tapettiin yhdessä välivideossa.

Hinnat pilviin? Mä en ole saanut kuin ehkä joku 50 kolikkoa lisää hintaa maks, muuten kosahtaa :D

No pilviin ja pilviin. Kumminkin sen verran, että olis jonkun aikaa pärjännyt mitä tällä hetkellä on rahaa. Meinaan vaan, että tällä hetkellä rahaa joku 30 kolikkoa ja monsterin tappamisesta olis tullu joku yli 250 kolikkoa. Mutta annoin nekin rahat pois :D

Aluksi tuntuu ettei rahaa saa mistään kerättyä ja hirviöiden tapoista ja tavaroiden myynnistä ei saa juuri mitään, mutta yllättävän nopeasti sitä huomaakin, että rahaa on kuin roskaa. Itse olen tehnyt hirveän läjän sivutehtäviä ( jokainen kysymysmerkki on tutkittava!) Ja myyn aina ylimääräiset roinat joilla en tee mitään enkä koskaan osta aseita ja varusteita vaan otan käyttöön mitä loottaamalla saa. Ja yllättävän hyvää kamaa löytyykin.

Nyt päästy Skelligen puolelle ja rahaa on jatkuvasti se 20k taskussa vähintään. P.S yllättävän paljon on helpottanut elämää kun on laittanut Ignin ja Quenin tappiin.

On kyllä mahtava peli. Vieläkään ei ole pienintäkään kyllästymisen oiretta näkynyt ilmoilla. Ainoa "valivali" on pelin pituus. Se ei perkule lopu koskaan! :D

Sit ku meet läpi, niin eipä kiinnosta tehdä mitään enää. Se loppuvastuskin oli suht iisi, jos olet ylilevuinen, niin on läpihuutojuttu.

Mä meinaan suorittaa kaikki sivutehtävät ja kysymysmerkit poislukien qwent ja kilparatsastustehtävät ennen kuin pelaan tarinaa yhtään ellei ole pakko. Ei mua haittaa jos menee läpijuoksuksi. Fiilistellään sitten kunnolla muuten vaan. :)

Meinaan vaan, että tällä hetkellä rahaa joku 30 kolikkoa ja monsterin tappamisesta olis tullu joku yli 250 kolikkoa. Mutta annoin nekin rahat pois :D

Kain sanoikin, että jossain vaiheessa rahaa tulee sitten ovista ja ikkunoista niin ettei p*skalle taivu. Mutta siihen saakka on kai pelattava niin kuin pitäisikin: Geralt tekee hirviöiden listimistä ammatikseen, joten monsteritapon biisiä ei soiteta nuotista vaan rahasta.

Varusteita ei kannata ostaa, mutta niitä kannattaa sepällä paukututtaa. Lisäksi uuden haarniskan pukeminen on palkitseva tunne, kun on ensin kerännyt sitä varten materiaalit, rahat ja ohjeet.

Kain sanoikin, että jossain vaiheessa rahaa tulee sitten ovista ja ikkunoista niin ettei p*skalle taivu. Mutta siihen saakka on kai pelattava niin kuin pitäisikin: Geralt tekee hirviöiden listimistä ammatikseen, joten monsteritapon biisiä ei soiteta nuotista vaan rahasta.

Varusteita ei kannata ostaa, mutta niitä kannattaa sepällä paukututtaa. Lisäksi uuden haarniskan pukeminen on palkitseva tunne, kun on ensin kerännyt sitä varten materiaalit, rahat ja ohjeet.

Joo eipä ole tullut paljon mitään ostettua muuta, kun kirjoja ja niitä reseptejä. Ehkä jokunen tarvike on tullut ostettua, kun on pitänyt saada joku potion äkkiää valmiiksi. Eikä ole jaksanut alkaa ettimään.

Tavaraa tulee kyllä niistä arkuista ehkä vähän turhankin paljon ja hyviä aseitakin niistä löytyy. Mutta sama juttu se oli edellisissä osissa.

Ja itse olen kyllä aika alussa vieläkin, kun tällä hetkellä teen sitä family matters tehtävää. Ja muutenkin näin kesällä tuo pelaaminen jää aika vähälle.

Itse menossa Novigradissa vasta, leveli taitaa olla 18 tällä hetkellä ja rahaa tuntuu olevan ja tulevan ihan riittävästi. Tilin saldo pyörii siinä 4-5 tuhannen välissä, joten kauppiailta voi ihan hyvin ostella varusteita, jos sattuu parempia tulemaan vastaan. Sen verran paljon on tullut ?-paikkoja tutkittua, sivutehtäviä ja monstereiden metsästyksiä tehtyä(koska peli nyt vaan on niin hyvä, että kaikki on kiva tehdä!), että kaikenlaisia reseptejä ja varustemalleja on tullut löydettyä kiitettävästi. Tälläkin hetkellä on 17 ja 18 levelien miekat ja haarniskatkin taitaa olla 15-16 levelien tavaroita. Kaikki on sepillä ja haarniskamestareilla tehty.

Kombinaatio bestiality + öljytty ase + oikea sign on sellainen apu monsteritapoissa, ettei kerran kokeiltuaan halua enää mennä vain suin päin miekka tanassa huitomaan. Onnistunutta pelisuunnittelua siis tältäkin osin. :)

Mulla bugittaa aarteenetsintätehtävä Out of the Frying Pan, Into the Fire. En pääse tehtävää läpi, vaikka olen kyseisen tyypin kirstun löytänyt ja lootannut. Oon myös onnistunut failaamaan The Gangs of Novigrad -sivutehtävän ilmeisesti myöskin jonkin bugin takia. Puhuin tehtävän antajalle ja heti dialogin jälkeen tulee failed mission, tai sitten oon tehny jonkun väärän valinnan. Hieman kyrsii. :S

Mulla bugittaa aarteenetsintätehtävä Out of the Frying Pan, Into the Fire. En pääse tehtävää läpi, vaikka olen kyseisen tyypin kirstun löytänyt ja lootannut. Oon myös onnistunut failaamaan The Gangs of Novigrad -sivutehtävän ilmeisesti myöskin jonkin bugin takia. Puhuin tehtävän antajalle ja heti dialogin jälkeen tulee failed mission, tai sitten oon tehny jonkun väärän valinnan. Hieman kyrsii. :S

Heh, samat kävi täälläkin ja korttienkin keräilyyn pistettiin stoppi Marquise Serenityn (Novigrad/Passiflora) kohdalla. Muija ei vaan suostu peliin! Josko sitten joskus paikkausten jälkeen.

Jokunen päivä läpäisystä ja tyydyttävään lopputulokseen päädyttiin. Muutkin vaihtoehdot tuli katseltua uteliaisuudesta ja voi jestas sitä lohduttominta niistä. Sitä ei kyllä toivoisi kenellekään.

Heh, samat kävi täälläkin ja korttienkin keräilyyn pistettiin stoppi Marquise Serenityn (Novigrad/Passiflora) kohdalla. Muija ei vaan suostu peliin! Josko sitten joskus paikkausten jälkeen.

Jokunen päivä läpäisystä ja tyydyttävään lopputulokseen päädyttiin. Muutkin vaihtoehdot tuli katseltua uteliaisuudesta ja voi jestas sitä lohduttominta niistä. Sitä ei kyllä toivoisi kenellekään.
Mmhmm arvaappa kuka joutu kokemaan tuon lopetuksen.. Vi*uttaa hieman, ei paljoo kiinnosta enää tehä ees sivutehtäviä yms..

Ylös Bottom