Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Witcher 3: Wild Hunt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Toi mappi questi yms valikko ainakin parempi ja selkeempi ja minimappi parempi nyt

Joko te olette päässeet pelaamaan? Minulla on asentanut sekä DLC:n että päivityksen eikä silti vielä näytä pelattavaksi.

^No ei se mikään ihme ole sillä lisärin virallinen julkaisupäivä on vasta huomenna.

^No ei se mikään ihme ole sillä lisärin virallinen julkaisupäivä on vasta huomenna.

ei muuta kuin all nighter sitten alkaen klo 00:01.:D Itse latailen boksille vasta myöhemmin kesällä. Nyt on niin paljon pelejä jonossa ja kirjakin tulee vissiin kohta.

ei muuta kuin all nighter sitten alkaen klo 00:01.:D Itse latailen boksille vasta myöhemmin kesällä. Nyt on niin paljon pelejä jonossa ja kirjakin tulee vissiin kohta.

Vaikka kuumeisesti odotankin, että kusti toisi sen fyysisen version blood & winesta niin itsekin varmaan palaan witcherin maailmaan vasta heinäkuussa kun on loma. Heart of stonen aloittamistakin olen lykännyt juuri sen takia, että saa sitten kerralla enemmän pelattavaa.

PS4:n EU Expansion Passin ostajat ei ilmeisesti pääse nauttimaan ennakkolatauksesta, kuten minä. Sama oli kuulemma jo HoS:n kohdalla. Olen yrittänyt Storesta sekä Web-Storesta, mutta ei auta.

Mikäli on ostanut lisä-osat erikseen niin sitten on ennakkolataus käytössä. Vähän harmittaa ja taitaa mennä aikapitkälti Sonyn piikkiin. Yöllä en pysty edes latamaan Blood and Winea, kun pitää katsoa Viaplaylla Stanley Cup-finaali.

Uusi päivitys vaikutti hyvältä, miljoona juttua muutettu. Aika harvoin vuoden vanhaa peliä enää näin paljon lähdetään muuttamaan. Tämähän on nyt käytännössä kuin The Witcher 1 & 2 Enhanced Edition. Hyvä CD Projekt Red!

Juuri katsoin Witcheria ja tajusin, että uudistukset olivat tulleet perusosaankin eikä vain Blood & Wineen. Kelpo uudistuksia olivat.

Mahtava päivitys! Paljon on inventorya ja sun muuta muokattu ja teksti on paremmin luettavaa. Minun mielestä selkeytti paljon valikko näkymää.

Vaikka kuumeisesti odotankin, että kusti toisi sen fyysisen version blood & winesta niin itsekin varmaan palaan witcherin maailmaan vasta heinäkuussa kun on loma. Heart of stonen aloittamistakin olen lykännyt juuri sen takia, että saa sitten kerralla enemmän pelattavaa.
Itsellä on aika lailla sama homma. Molemmat lisäosat ostettu fyysisenä, mutten ole aloittanut vielä edes Hearts of Stonea.

Ton päivityksen jälkee mun Roachilta hävis häntä
Tyypillistä Roachia, on se semmonen otus... :p

Muistakaa ostaa Roach DLC :rolleyes:

[video=youtube;KoL1NRh8JOI]https://www.youtube.com/watch?v=KoL1NRh8JOI[/video]

Mikähän tätä peliä rupesi vaivaamaan, kun aloitin pelaamaan New Game+ peliä uudestaan läpitte ja eka Wraith tuli vastaan niin se ei kuole ollenkaan. Sitä saa hakata vaikka koko päivän niin se ei kuole. Pari kertaa yritin samaa Wraithia piestä niin ei se vaan kuollut.

Spectre oil ja yrdenin kanssa kokeillut? Joku bugi, jos ei noilla lähde.

Spectre oil ja yrdenin kanssa kokeillut? Joku bugi, jos ei noilla lähde.

Varmaan joku bugi, kun ainakin health bar näytti sillä nollaa. Ja silti se ei kuollut. Pitää kokeilla uudestaan huomenna jos sama vika jatkuu niin kokeilla jotain muuta monsteria vastaan tapella.

Blood and Winen alkutaipaleesta:
Kohta jossa jahdattiin yksisarvista ja etsittiin kultanen kala. Geraldin asenne muita kohtaan on siinä aika huvittava. Miestä ei kiinnosta pätkän vertaa ja suorasanaisesti heitettiin "fuck off" tappelun lopuksi :D . Toki Geraldilla oli syy siihen, piti ritari pelastaa ja kiirettä piti. Silti oli koko kohtaus tahatonta komediaa. :p

Blood and Winen alkutaipaleesta:
Kohta jossa jahdattiin yksisarvista ja etsittiin kultanen kala. Geraldin asenne muita kohtaan on siinä aika huvittava. Miestä ei kiinnosta pätkän vertaa ja suorasanaisesti heitettiin "fuck off" tappelun lopuksi :D . Toki Geraldilla oli syy siihen, piti ritari pelastaa ja kiirettä piti. Silti oli koko kohtaus tahatonta komediaa. :p

Joo se oli kyllä hauska setti :)

Joku heittelee siinä jotain romantillista runoa, Geralt tulee, runnoo kalan ja lähtee pois muina miehinä. Täysin kypsänä koko "Chivalry" touhuun :D

Toisesta sivutehtävästä ihan vain se hauskuus

Eli
Geralt joutuu byrokratian rattaisiin, tehtiin pilaa näistä iänikuisista miljoonista lomakkeista ja eri tiskeilla juoksemisesta ja jonottamisesta :) Siinä oli taas sellainen ilme herralla että tähänkö on tultu?

Hyvä lisäri ollut kyllä tähän asti, paljon tuntuu olevan tekemistä ja iso alue, tehtävät ja tarinat taattua CR Project Red laatua, eli hyvin kirjoitettua ja toteutettua.

Ylös Bottom