Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt
Mulla taisi tulla tämä bugi muistaakseni. Vai olikohan se joku kaupungista lähtevä "katuajo", jossa lähdön jälkeen löysin itseni järven pohjasta tai jotain. Muutoin on peli toiminut ongelmitta.
No nytpä iski mielenkiintoisen bugin. Ajattelin eilen illan päätteeksi hoitaa ne ratsastuskisat paronin linnakkeen vierestä. Menin ilmoittautumaan ja peli lähti lataamaan kisaa änkyttäjää vastaan. Sitten yhtäkkiä olinkin n. 500 askelta itään ko. paikasta, ja ilmeisesti erään kylän alla olevassa "järvessä". Hukuin, peli latasi tuoreimman tallennuksen (joka syntyi kilpailun aloittamisesta), ja olin taas hukkumassa maan alla. Piti ladata edellinen tallennus jotta pääsi loopista pois. Tuosta ei ollut kovin suurta vaivaa, kun jäi vain yksi gwenttipeli ja lyhyt ratsastus tekemättä, mutta onkohan muilla tullut vastaavaa vastaan?
Mulla taisi tulla tämä bugi muistaakseni. Vai olikohan se joku kaupungista lähtevä "katuajo", jossa lähdön jälkeen löysin itseni järven pohjasta tai jotain. Muutoin on peli toiminut ongelmitta.