Omenanraato
Well-Known Member
Peli ei kaikille maistu, mutta monesti huomaa mistä ensikertalaisten kriitikit johtuvat. Ei ole kunnolla syvennytty peliin, tämä ihan yleisesti huomiona eikä suorana kuittailuna Omenaraadolle.
Niin no mun mielestä on todella tärkeää se ensivaikutelma minkä peli tarjoaa.
Olkoot vaan tunteettomia tyyppejä, niin mulle pelaajan hahmon ääninäyttely on kamalinta mitä olen hetkeen kuullut. Ihan jo sen takia, että se ääni ei tunnu tulevansiitä hahmosta, saati siitä pelimaailmasta. Sen vuoksi teki mieli heti alkuun jo skipta kaikki jaarittelut..eipä voinut.
Ja en tosiaan tiedä mistä johtuu, mutta ps4 prolla,digiversio pelistäja cutsekenen jälkeen tulee loading, sit vastaus vaihtoehdot. Kun klikkaan mitä tahansa, tulee uusi loading ennen uutta cutsceneä. Nää kestää aina 3-5sek.
Lopulta kun pääsi pelaamaan, niin tuli se juoksututorial minkä aikana olin jumissa missä sattuu ja juoksin päin aitoja kokoajan.
En sitä kiellä etteikö tuohon ohjaukseen tottuisi, mutta jos näiden kolmenyhteissummana fiilis on huono, niin mun mielestä ei noi ole asioita mikä jojtuu syventymisen puutteesta. Peli iski vasten kasvoja todella pahasti teknisen toteutuksen osalta, mikä vie aika hyvin innon lähteä siihen tutustumiseen. Kyllä moni peli on hyvä teknisestä toteutuksesta huolimatta, mutta ei se siitä hyväksyttävää silti tee. Ja kyllä mä näen mikä tässä pelissä on hyvää, en vain pääse nauttimaan siitä.
Ja taisteluista sanoinkin jo, että Kingdom Comen jälkeen tuskin mikään tuntuu hyvältä. Ylipäätään se, että lyönti on ”vain” esim neliö, on mekaniikaltaan tylsä nykyisin, eikä herätä yhtään mitään intoa. Ei sillä ole väliä joutuuko itse taistelussa miettimään lyöntejä eikä vain hakkaamaan, se itse lyönti on silti vain lyönti minkä peli päättää pelaajan puolesta. 99% peleistä se on näin, eikä siinä mittapuulla välttämättä huono ole, mutta paremman jälkeen on paha palata vanhaan.
Ja kyllä mä tälle pelille vielä aion mahdollisuuden antaa, mutta alku on ihan teknisesti ollut kivikkoinen.