Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Witcher 3: Wild Hunt

Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt [Hype]

Tuli ostettua Pelaaja-lehti kun kuulin että siinä olisi hieno Witcher ennakkokattaus, mutta jouduin pettymään kun se olikin vain tilaajille :( olisin mielelläni maksanut vaikka ylimääräistä siitä kun sitä varten lehden ostin..
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt [Hype]

Tuli ostettua Pelaaja-lehti kun kuulin että siinä olisi hieno Witcher ennakkokattaus, mutta jouduin pettymään kun se olikin vain tilaajille :( olisin mielelläni maksanut vaikka ylimääräistä siitä kun sitä varten lehden ostin..

Anna osoite, niin voin lähettää sen sinulle. :)
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt [Hype]

Noniin, tuli sitten laitettua tilaukseen anttilasta 59.90e hintaan. Olihan tämä pakko kotiuttaa, näyttää videot niin hyviltä. :)
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt [Hype]

Game Housesta 55,70€ toimitukseineen. Kerran aikaisemmin tuolta tilattu ja julkkariks oli postilaatikkoon toimitettu, voin suositella. Mitään varsinaista kiirettä tän pelin suhteen ei kyllä ole mut aina pieni lisävaihtelu pelirintamal passaa.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt [Hype]

62 euroa storesta ja taatusti pelattavissa julkaisupäivänä. Nimimerkillä hetimullekoskamullaeiooaikaa
oottaa-84
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt [Hype]

Xbox One -pelikuvaa. Resoluutio skaalautuu Xbonella dynaamisesti 900p ja 1080p välillä.

[video=youtube;HGG9yXmRCyQ]https://www.youtube.com/watch?v=HGG9yXmRCyQ[/video]

Spoilereissa vielä vertailun vuoksi PS4-kuvaa. Vaikka eihän noin rumasta Youtube-laadusta voi mitään johtopäätöksiä tehdä.

[video=youtube;k_dvkGwwny0]https://www.youtube.com/watch?v=k_dvkGwwny0[/video]
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt [Hype]

Ilmeisesti tänään klo 18 Suomen aikaa (7am pst) päättyy embargo ja päästään lukemaan arvosteluita pelistä. Itse en malta odottaa, viikko julkaisuun ja melkoiset tutinat jo päällänsä :)
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt [Hype]

Innolla odotan peliä, vaikkei aiempia osia olekaan pelattu. Näyttää kuitenkin kaikinpuolin sellaiselta tekeleeltä josta pidän ja laatua varmasti on tulossa. Graafinen ulkomuoto nyt sinänsä mulle sivuseikka, mutta kyllähän sitä hyvin pyörivää ja kaunista peliä mielellään pelailee. Toivottavasti aiemmat Witcherit saisi joskus vaikka julkaistuna konsolille niin pelaisin mielelläni...

Toivon tosiaan että vaikeustasoa saa kesken kaiken säädeltyä, nimittäin ei olisi kiva koko alkujuttuja vetää uusiksi jos tulee liian helppo vaikeustaso valittua.

Kesäloma alkaa parin viikon päästä, joten tiedän mitä lomallani teen. :)
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt [Hype]

Ilmeisesti tänään klo 18 Suomen aikaa (7am pst) päättyy embargo ja päästään lukemaan arvosteluita pelistä. Itse en malta odottaa, viikko julkaisuun ja melkoiset tutinat jo päällänsä :)

Kyllähän noita täytyy odotusajan kuluksi varmaan jokunen lukaista, mutta tämän pelin kohdalla arvosteluilla ei omalla kohdalla ole juuri minkäänlaista merkitystä. Sen verran paljon on tullut videoita katsottua ja muutenkin pelimediaa seurattua tämän pelin kohdalta, että ostopäätös on tehty jo muutama vuosi sitten :D Viikko olisi tosiaan vielä kärvisteltävää.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt [Hype]

Itse en ole vielä varma ostanko tätä vai en, peli näyttää hyvältä mut nuo 2 aiempaa peliä kummittelee mielessä. Witcher 1 oli itselle täysin pelikelvoton tekele ja 2 vaikka parantaa paljon on siinäkin paljon asioita jotka ärsyttävät ja pelaamien on välillä tuskaa. Tarina ja maailma witcher peleissä on aina ollut hyvä joten eiköhän se tässäkin ole, iso avoin maailma poistaa pari ärsyttävää ongelmaa jotka olivat aikaisemmissa peleissä. Onko tekemistä sitten tarpeeksi ja onko se niin hyvin tehty kun tekijät vouhottavat että joka sivutehtäväkin on niin hyvä että sopisi moneen peliin päätehtäviksi, vaikea uskoa muttakohtahan sen näkee ja kuulee. :D
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt [Hype]

Esimerkiksi Jesse Coxin preview tiesi kertoa että kolmososa on helpommin lähestyttävä kuin aiemmat, niin pelattavuuden kuin juonenkin osalta. Sivutehtäviä ja vapauttakin pitäisi riittää.

Kyseinen video (ei sisällä spoilereita, laitoin vain piiloon tilansäästön vuoksi):

[video=youtube;OBWcRGWOTUQ]https://www.youtube.com/watch?v=OBWcRGWOTUQ[/video]
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt [Hype]

Kyseinen video (ei sisällä spoilereita, laitoin vain piiloon tilansäästön vuoksi):

[video=youtube;OBWcRGWOTUQ]https://www.youtube.com/watch?v=OBWcRGWOTUQ[/video]

Hmm... Heppailu näyttää hauskalta. Olen tässä miettinyt, että kumpi minun kannattaisi hankkia: Dragon age inquisition, vaiko tämä. Hankalaa...
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt [Hype]

Hmm... Heppailu näyttää hauskalta. Olen tässä miettinyt, että kumpi minun kannattaisi hankkia: Dragon age inquisition, vaiko tämä. Hankalaa...

Dragon Agen hankkineena, uskoisin että Witcher vie kamppailun 100-0. Eli Dragon Agessahan taistelut ovat hyvinkin roolipelimäisiä, eli kävelet viholliset viereen, painat hyökkäysnapin pohjaan, ja katsot looppaavaa lyöntianimaatioita. Vaikka graafisesti hahmosi miekka lävistääkin vihollisen, ei se silti tee mitään vahinkoa, vaan peli "heittelee" noppia ja tiettyjen noppien osuessa kohdille syntyy vauriota. Witcherissä taas sen sijaan joudut itse väistelemään hyökkäyksiä ja osumaan miekallasi.

Toinen on siis perinteisempi roolipeli näyttävällä ulkoasulla. Toinen taas näyttävä action-peli joka sisältää roolipelielementtejä.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt [Hype]

Dragon Agen hankkineena, uskoisin että Witcher vie kamppailun 100-0. Eli Dragon Agessahan taistelut ovat hyvinkin roolipelimäisiä, eli kävelet viholliset viereen, painat hyökkäysnapin pohjaan, ja katsot looppaavaa lyöntianimaatioita. Vaikka graafisesti hahmosi miekka lävistääkin vihollisen, ei se silti tee mitään vahinkoa, vaan peli "heittelee" noppia ja tiettyjen noppien osuessa kohdille syntyy vauriota. Witcherissä taas sen sijaan joudut itse väistelemään hyökkäyksiä ja osumaan miekallasi.

Asia vilpitön. Kulman takana ei ole juuri nyt mitään kovin kiinnostavaa ison luokan peliä, joten hypätään näin kokeilu mielessä Witcherin kelkkaan(En ole aikaisemmin pelannut CD Projektin pelejä). Pelivideoiden perusteella tästä irtoaa varmasti ihan hyvät huvit.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt [Hype]

Olen halunnut pysyä tämän pelin osalta mahdollisimman paljon uutispimennossa, jotta neitsytmatkaani en vahingossakaan spoilaisi millään tavalla. Te jotka olette kahlannee kaikki videot ja foorumit, onko tietoa onko kyseinen peli koko ajan online-moodissa vai pystyykö pelaamaan myös ilman nettiä? Eihän kukaan nyt niin tee, mutta just asking ;)
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt [Hype]

Olen halunnut pysyä tämän pelin osalta mahdollisimman paljon uutispimennossa, jotta neitsytmatkaani en vahingossakaan spoilaisi millään tavalla. Te jotka olette kahlannee kaikki videot ja foorumit, onko tietoa onko kyseinen peli koko ajan online-moodissa vai pystyykö pelaamaan myös ilman nettiä? Eihän kukaan nyt niin tee, mutta just asking ;)

Oliko tässä edes mitään online-ominaisuuksia?
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt [Hype]

Olen halunnut pysyä tämän pelin osalta mahdollisimman paljon uutispimennossa, jotta neitsytmatkaani en vahingossakaan spoilaisi millään tavalla. Te jotka olette kahlannee kaikki videot ja foorumit, onko tietoa onko kyseinen peli koko ajan online-moodissa vai pystyykö pelaamaan myös ilman nettiä? Eihän kukaan nyt niin tee, mutta just asking ;)

Kyseessä on puhdas yksinpeli, eli mukana ei ole mitään online-juttuja. Ainoa, milloin tarvitset nettiä, on ladataksesi tulevat lisäosat. :D
 
Ylös Bottom