Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Noniin peli kahlattu vihdoin läpi, Total play time 10 day, 1 hour. Huhhuh, melko pitkään tuli kyllä kahlattua, mut silti tekee mieli jo aloittaa uudestaan, ehkä pieni tauko tekee kuitenkin hyvää. LoppuratkaisunaCiristä tuli witcheri, Nilfgaardit valloitti Novigradin ja muut alueet, Skelligessä kuningatar lopetti rosvoretkeilyt, Yennefer hävis johonki pohjoiseen, Geralt jäi ilman naista.
Nytkun luin noita muita loppuratkaisuja niin jäin ihmettelemään vähä tuota yhtä jossaGeralt tappoin viimmeisen Cronen!?, omassa lopussa se ilmeisesti jäi henkiin, koska en muista sitä tappaneeni.
Paljon on kyllä isompia ja pienempiä bugeja. Tällä hetkellä mulla on listalla kolme questia, joita vaan en voi suorittaa loppuun bugien vuoksi.
--- Nyt viimeisimpänä yhdessä tehtävässä on vastassa 3 monsteria, joista vain ihmissutta vastaan on pakko taistella. Taistelu vain päättyy joka kerta samalla tavalla, kun otuksen health bar on nollassa niin se kävelee just samaan kohtaan ja menee siinä kyykkyyn ylös, kyykkyyn ylös, kyykkyyn ylös hamaan tappiin asti. Vaikka meditoi vuorokauden välissä niin sama meininki jatkuu. 3 kertaa otin load gamen ja koitin uudelleen, aina sama juttu. Edes tyhjä health bar ei katoa.
Itseä taas kiinnostaa englannin kieliset versiot. Mistä mahtaisi löytyä halvimmalla ihan oikeana fyysisenä kirjana?
Kirjoista sen verran, että rupesin tässä OnniBussissa istuessa haikailemaan näiden Noituri-kirjojen perään. Pettymyksekseni vain Pääskytorni löytyi Google playn kirjakaupasta suomeksi. Ei ihan kehtaa aloitella tuosta uusimmasta suomennetusta kirjasta.
Toki nuo englanninkieliset versiot löytyisivät, mutta näistä tekisi mieli lukea juurikin nuo suomenkieliset painokset. Ihan vaan sen takia, että kehuja on tullut useammalta suunnalta. Eli täytynee lykätä kirjoihin perehtymistä.Täytyy kuitenkin jossain vaiheessa ehdottomasti sivistää itseään näillä.
Itseä taas kiinnostaa englannin kieliset versiot. Mistä mahtaisi löytyä halvimmalla ihan oikeana fyysisenä kirjana?
Olisi kannattanut aloittaa novelleista.Tilasin itsekin nuo 40 prosentin alessa olleet kirjat eli Haltiain verta ja Halveksunnan aika. Reilu kolmekymppiä noille tuli hintaa postikuluineen. Eiköhän noilla pääse jo alkuun.![]()
Olen velenissä. Mitä tehdä? Seurata main questia vai tehdä sivutehtäviä. Kaikkia sivutehtäviä ei pysty tekemään koska vihollisen level on niin korkea. Mutta jos tekee muita tehtäviä kuin main questia, niin miten vaikuttaa muuhun peliin esim novigradiin? Lueskelin XP glitchistä, mutta sen pitäisi olla jo korjattu?
Jos sivutehtävät kiinnostaa, niin anna mennä vaan! Itse etenin juuri samalla lailla, tein Velenissä sellaisia sivutehtäviä, jotka olivat sopivalla tasolla Geraltin levelin kanssa ja tutkiskelin kartan ?-paikat aikalailla läpi. Taisin olla luokkaa lvl 14, kun suuntasin Novigradiin, eikä se "ylilevelöiminen" juuri mitenkään vaikuttanut. Ehkä muutamat taistelut olivat "normaalia helpompia", kun olin 3-4 leveliä suositusta ylempänä, mutta noin muuten ei mitään vaikutusta. Kovin paljon ylilevelille peli ei edes päästä, koska 5 ylilevelin kohdalla tehtävät antavat enää parikymmentä XP:tä läpäisyn jälkeen. Itsekin olen vasta Novigradista Skelligeen lähdössä ja olen lvl 19, kun pääjuonen Skelligetehtävä on level 16.
Oikeastaan suosittelen tekemään Velenissä sivutehtäviä ja tutkimaan paikkoja, koska sieltä löytyy hyvää tavaraa ja craftausreseptejä hyviin miekkoihin ja haarniskoihin, joita voi sitten luoda Novigradissa, missä on sopivan korkeataitoiset sepät.