Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Witcher 3: Wild Hunt

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Onko tämä oikiasti totta? Menin Kaer Morhenissa vuoren huipulle tehtävän merkeissä, annoin miekat peikoille ja nyt en saa niitä takasin. Tuossa ne on maassa pystyssä kaikki, mutta niitä ei voi ottaa itelle.

Muistaakseni en itsekään niitä maasta ottanut vaan kun lähdettiin pois ja rock troll totesi, että ottakaa aseenne ja menkää kotio niin ne vaan ilmestyi takaisin selkään.
Jos tuo siis oli se Lambertin kanssa tehtävä circle of elements keikka.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

^ Muistaakseni en itsekään niitä maasta ottanut vaan kun lähdettiin pois ja rock troll totesi, että ottakaa aseenne ja menkää kotio niin ne vaan ilmestyi takaisin selkään.
Meikällähän kävi niin, että vaikka en mitään väärää tehny, peikot kävi iholle, joten jouduin takomaan ne nyrkein siinä. Eli uusia aseita metsästämään siis...
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

No nyt se loppui. Mitä mä nyt teen!?

531cf8b2e363cab71d09ea9d9184cd55.jpg
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

^ Hieman sama fiilis oli minullakin eikä ne kymmenet (?) smuggler cachet skeligen merillä pahemmin aiheuttaneet mitään keräämis intoa.
Tosin kuten aina sanon niin se on vaan loistavan pelin merkki jos jää kaipaamaan lisää. Varsinkin kun tätä tuli pelattua yli 80 tuntia kahdeksan päivän aikana :rolleyes:
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Asiani liittyy tehtäviin Brothers in Arms: Skellige ja King's Gambit. Sisältää spoilereita kyseisistä tehtävistä joten lue omalla vastuulla.

Tilanne on siis tämä, olen jo jutellut Ermionille ja Crach an Craitelle joista Ermion suostui lähtemään Kaer Morheniin taistelemaan Wild huntia vastaan. Jotta saisin tuon Brothers in Arms: Skelligen tehtävän tehtyä loppuun saakka, täytyisi vielä ratkaista tuo kenelle valta siirtyy seuraavaksi pulma. Eli pitäisi joko auttaa Cerys tai Hjalmar hallitsijaksi Skelligessä. Ongelma kuitenkin on, että minulla ei ole tuota King's Gambit tehtävää enää, jossa jompikumpi valinnasta riippuen autetaan nousemaan valtaan. Kun olin tehnyt Cerysin ja Hjalmarin molempien sivutehtävät Possession ja The Lord of Undvik lähdin hakemaan maksua Crach an Craitelta. Kaikki tehtävän pelanneet tietää miten tilanne etenee, karhut hyökkäävät juhliin jne. Kun tulee valinta, auttaako Cerystä vai Hjalmaria tutkimaan kuka on hyökkäysten takana, en valinnut kumpaakaan. Jostain syystä ajattelin silloin, että eiköhän nämä kaksi saa sen ilman minuakin selvitettyä. Vastasin Geraltilla valinnassa vain kolmannen vaihtoehdon, joka oli jotain " You can handle this by your own." Nyt selvisi itselle että tuon valinnan seurauksena jompikumpi autetaan nousemaan hallitsijaksi Skelligessä. Eli voinko siis vielä jotenkin auttaa jommankumman näistä hallitsijaksi Skelligessä, jotta saisin tuon Brothers in Arms: Skelligen completattua.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Eiköhän näillä pärjää vähän aikaa. Pitäisi eka saada Game of thronesit pois alta. Jo toinen kirja menossa joten äkkiäkös noi nyt suorittaa :D

1681dc48be4297b048573283026c4e0c.jpg
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

148h pelattu, lvl 35, Mastercrafted Wolven Armor miekkoineen ja peli läpi. Kävi niin että
Ciristä tuli keisarinna, Nilfgaard valtasi melkein kaiken Radovidin kuoltua (joskin Temerialla pyyhki hyvin), Geralt ja Yennefer saivat toisensa elellen tylsää elämää.
Olen tyytyväinen lopetukseen. Ja nyt odotellaan niitä kahta lisäosaa, joissa pitäisi kai olla yhteensä 30h pelattavaa.

Angry Joe Show antoi 10/10, Fellu-setä antaa 9,9/10, koska muutamat bugit välillä kampittivat pelinautintoa.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Pari kertaa kaupassa (n.20 minsaa kävelyä / suunta jos sillä on merkitystä).
Mitä sitä turhaan ihoaan polttamaan kun lämmöstä voi nauttia ihan kotonakin kun kämpässä on n.28 astetta lämmintä :cool:


Joo, turhaanhan sitä tosiaan voi kesää pihalla/ihmisten ilmoilla viettää, kun voi tuijottaa ruutua vuorokaudet läpeensä näpyttäen konsolia :)
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Onko muilla ollu ongelmaa Gwent korttien keräilyssä, iteltä puuttuisi vielä. Zoltan (ei löydy puun juureltakaan), Siege technician (ei löydy Golden sturgeonista) ja yksi Nekkereistä ilmeisesti pitäisi löytyä Hammondin taskusta. Eniten päätä vaivaa tuo Siege technician koska olen sitä yrittänyt ansaita ja en ole muilla kuullu olevan samaa ongelmaa.

E: Jahas löytyikin Zoltan puun alta nyt ja näyttikin olevan viimmeinen kortti, ilmeisesti jotain laskuvirheitä suorittanu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Pahus: kahden ensimmäisen kirjan eli novellikokoelmien arviot on näemmä julkaistu vain lehdissä.

The Witcher kirjoissa ja peleissä (eli novellikokoelmat ja Haltiain verta)
http://www.gamereactor.fi/artikkelit/124531/The+Witcher+kirjoissa+ja+peleiss%E4/

The Witcher: Halveksunnan aika (kirja)
http://www.gamereactor.fi/artikkelit/159534/The+Witcher:+Halveksunnan+aika+(kirja)/

Geralt Rivialaisen Tulikaste
http://www.konsolifin.net/xbox/jutut/392/

The World of The Witcher
http://www.gamereactor.fi/artikkelit/272874/The+World+of+The+Witcher+(kirja)/

Pääskytornin arvio tulossa tulevaisuudessa

Tulevaisuus on nyt
http://www.gamereactor.fi/artikkelit/278473/The+Witcher%3A+P%E4%E4skytorni+%28kirja%29/
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Mites, millon se newgame+ pitäs tulla? En oo seuraillu uutisia, peli meni läpi viikko sitten tauon jälkeen ja koitin uutta alotella mutta mitään valikkoo ei vastaan tullut ainakaan 1.08:ssa vielä
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Itse olen muutaman viikon ajan lueskellut noita päivitys kauhuja.Omalla kohdalla aiemmin ei ollut ongelmaa korttien kanssa.Haluaisin tietää että onko tullut muutoksia headshot master trophy kanssa , koska se on ainut joka milunta puuttuu.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Mites, millon se newgame+ pitäs tulla? En oo seuraillu uutisia, peli meni läpi viikko sitten tauon jälkeen ja koitin uutta alotella mutta mitään valikkoo ei vastaan tullut ainakaan 1.08:ssa vielä

Itse, kun päivitin oman pelini tuohon 1.08. Ja katsoin, että mitä päivitys piti sisällä niin luki pelkkä newgame+ eikä muita tietoja päivityksessä ollut. Sitä en tiedä tuliko se newgame+ siihen koska itse en ole peliä mennyt vielä läpi.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

1.08 teki valmisteluja New Game Plussaa varten.
Itse NG+ tulee sitten "lähiaikoina" DLC:nä, eli ei automaattisena päivityksenä.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Jaahas, nyt sitten jumittui hieman paremmin. Youtubesta katselin niin pitäisi vain kiivetä esteestä yli, mutta Geralt ei vaan osaa.

Cirin kanssa siis istuttiin juhlissa iltaa ja päädyttiin hevosvarkaisiin. Paitsi että Gerale ie tosiaan osaa enää kiivetä sille tasolle, josta pääsisi yläkerran ikkunasta sisään.
Ehdotuksia, muita kuin jatkaa aiemmasta tallennuksesta ja valita toisin?


Näköjään pelin uudelleen käynnistäminen auttoi. Samaten pari tehtävää eteenpäin, kun Geralt ei muistanut enää miten sukelletaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Jaahas, nyt sitten jumittui hieman paremmin. Youtubesta katselin niin pitäisi vain kiivetä esteestä yli, mutta Geralt ei vaan osaa.

Cirin kanssa siis istuttiin juhlissa iltaa ja päädyttiin hevosvarkaisiin. Paitsi että Gerale ie tosiaan osaa enää kiivetä sille tasolle, josta pääsisi yläkerran ikkunasta sisään.
Ehdotuksia, muita kuin jatkaa aiemmasta tallennuksesta ja valita toisin?


Näköjään pelin uudelleen käynnistäminen auttoi. Samaten pari tehtävää eteenpäin, kun Geralt ei muistanut enää miten sukelletaan.
Mulla oli joskus kans ongelmaa hyppäämisen kanssa kun ei ottanut vastapuolen kielekkeestä kiinni, ei vaan tuntunut enää osaavan. Muistaakseni pääsin ongelmasta tallentamalla ja pyörähtämällä päävalikon kautta.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Ääh, ei selvästi ole minun peli tämä :rolleyes: Tässä hiukan mietteitä ~20 tunnin jälkeen:

- Ohjaus todella kankea, Geralt on aivan liian nopea liikkeissään, loottien kerääminen on hidasta. Ei vain totu tuohon.
- Ratsastus, hevonen jatkuvasti jumissa jossain, tai pysähtelee kesken juoksun.
- Tylsä maailma, ainakin vielä. Metsää ja samanlaisia pikkukyliä.
- Ei jaksa jokaista saatanan rottalaumaa lyödä kerran ja juosta sen jälkeen pusikkoon piiloon odottamaan että vitality nousee.
- Taistelut muutenkin, eikö tän kaverin pitänyt olla joku paras Witcher kaikista? Sitten otetaan siltä susilaumalta pataan.
- Hitaat valikot.
- Varusteet, ei mitään hyötyä ostaa kauppiailta kun ei saa päälle kuitenkaan ennen tiettyä leveliä ja siinä vaiheessa paremmat on jo löydetty jostain arkuista.
- Geralt osasi kyllä pelin alussa muutamassa kohtaa vaikuttaa npc:den mieliin taioillaan, mutta näissä "hae se, tapa se, niin kerron mitä haluat tietää" - tehtävissä tuota mahdollisuutta ei sitten olekaan.

Kai sitä on jo liian vanha tai liian vähän aikaa alkaa jokaista vihua yrittämään uudestaan sen 10 kertaa.
Elder Scrollsien jälkeen ei vain maistu, paljon hyvääkin tässä on, ei siinä. :o
 
Ylös Bottom