Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Witcher 3: Wild Hunt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minulla tämän pelin aloittamiseen liittyvät ongelmat eivät liity lainkaan eri versioihin tai tallennuksiin, vaan ihan johonkin muuhun. On se kyllä välillä vaikeaa.

Näytä liitetiedosto 21809
Toki tiedän sinun huumorilla tämän ensisijaisesti heittäneen. Tunnistan kuitenkin tuon kuvan ilmiön olleen jotenkin omalla kohdallanikin, mutta itse taisin ykkösen kesken ollessa olla tietoisesti muuttamassa suhtautumistani tällaisiin aika perfektionistisiin pakkomielteisiin, jolloin sitten vaan lopulta jätinkin ykkösen lopulta kesken, kun ne kontrollit vaan olivat yksinkertaisesti aivan kamalat.

Kakkonenkin jäi lopulta aikoinaan kesken, kun siinä en tykännyt vastaavasti sen maailman sekä pelissä etenemisen rakenteesta. Eivätkä siinäkään mitkään erinomaiset kontrollit olleet, vaikka parempaan suuntaan toki ykkösestä mentiinkin. Kolmoseen tultaessa olin jo sen verran päässyt perfektionismista ja myös minua vaivanneesta suorittamiskeskeisyydestä, että kolmosen kelkkaan hyppääminen niiden kahden edellisen osan kesken jäämisen jälkeen oli sentään aika kivutonta.

Kolmosessakin oli sinänsä minulle ongelmia, kuten taas kerran kontorllien ja pelattavuuden ongelmia, sekö myl se, että varsinkaan pelin päätarinasta en oikein pitänyt varsinkin loppua kohden tarinan taso laski kuin lehmän häntä. Wild Hunt ei jotenkin vakuuttanut minua pääpahiksina, ja mitä enemmän heitä näin, sitä tylsemmiltä tuntuivat. No, pelimaailmassa ja sivutehtävissä on kuitenkin niin paljon hyvää, että kyllä tuo uusi remasteroitu versio kolmosesta varmaan varsin hyvällä mielenkiinnolla tulee vielä uudelleen pelattua läpi. Tällä kertaa boxilla, kun aiemmin meni pleikkarilla. Kakkostallin pitäisi varmaan jo ennen sitä kokeilla jatkaa vielä. Se kun on boxin taaksepäin yhteensopivuudella pelattavissa, ja olisikohan siinä jotain parannuksia pelissä XSX:llä pelatessa.

Toki tiedän sinun huumorilla tämän ensisijaisesti heittäneen. Tunnistan kuitenkin tuon kuvan ilmiön olleen jotenkin omalla kohdallanikin, mutta itse taisin ykkösen kesken ollessa olla tietoisesti muuttamassa suhtautumistani tällaisiin aika perfektionistisiin pakkomielteisiin, jolloin sitten vaan lopulta jätinkin ykkösen lopulta kesken, kun ne kontrollit vaan olivat yksinkertaisesti aivan kamalat.
Olisikin pelkästään huumoria ja olisipa kyseessä vain tämä pelisarja. Siis ihan mahdoton ajatus yleensä lähteä jostain osasta kolme liikkeelle, mutta joskushan se vain on pakko tehdä niin. Tämän pelisarjan kohdalla tuntuisi vain jotenkin tärkeältä saada koko tarina koettua.

Kakkostallin pitäisi varmaan jo ennen sitä kokeilla jatkaa vielä. Se kun on boxin taaksepäin yhteensopivuudella pelattavissa, ja olisikohan siinä jotain parannuksia pelissä XSX:llä pelatessa.
Muistaakseni siinä oli kyllä parannuksia, kun sitä vuosia sitten kokeilin. Ihan pelattavan näköinen se niinkin on, mutta todennäköisesti pelaisin sen itse nykyisellään PC:llä.

Olisikin pelkästään huumoria ja olisipa kyseessä vain tämä pelisarja. Siis ihan mahdoton ajatus yleensä lähteä jostain osasta kolme liikkeelle, mutta joskushan se vain on pakko tehdä niin. Tämän pelisarjan kohdalla tuntuisi vain jotenkin tärkeältä saada koko tarina koettua.
Tämä on itselle niin tuttua. En pysty pelaamaan jatko-osaa ilman että olen pelannut aikaisemmat osat. Siksi aikoinaan ostin ensimmäisen Witcherin, vieläpä fyysisenä, PC:lle ja pelasin sen ennen kuin pelasin Xboxilla toisen osan.

Se kun on boxin taaksepäin yhteensopivuudella pelattavissa, ja olisikohan siinä jotain parannuksia pelissä XSX:llä pelatessa.
Muistaakseni siinä oli kyllä parannuksia, kun sitä vuosia sitten kokeilin. Ihan pelattavan näköinen se niinkin on, mutta todennäköisesti pelaisin sen itse nykyisellään PC:llä.
Valitettavasti tuo taitaa olla "vain" One X -versio. Se pyörii ~4k tasaisella 30 fps, mutta XSX:n ainoa etu (One X -versioon verrattaessa) on ilmesesti SSD:n tuomat nopeat latausajat, koska fps on edelleen lukittu 30.

W3 taas pyöri XSX:llä ~4k/60fps performance-modissa jo ennen mitään pätsejä, koska dynaaminen reso ja uuden konsolin tehot. Itsellä oli tämä pelauksessa One X:llä kun XSX julkaistiin, joten pääsin loppupuoliskolle nauttimaan 4k-graffoista ilman frameista tinkimistä. Oli kyllä maistuva upgrade.

Ylös Bottom