Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The X-files 2

xfiles

New Member
Ma pistin uuden ketjun The X-Files-sarjasta kahdesta eri syysta:
a) The X-Files 2 (elokuva)
b) The X-Filesin kaikki kaudet DVDna ilmestyvat tana vuonna (viihdoin)
Koska kirjoitin taman tekstin PSPlla, niin a-ja b-kirjainten paalla ei ole pisteita.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The X-files 2

The X-Files 2 kuvaukset pitaisi alkaa tana vuonna, joten se saa ensi-illan 2008 loppuvuodesta, jos kaikki menee suunnitelmien mukaan.
 
Vastaus: The X-files 2

xfiles sanoi:
The X-Files 2 kuvaukset pitaisi alkaa tana vuonna, joten se saa ensi-illan 2008 loppuvuodesta, jos kaikki menee suunnitelmien mukaan.

Onko tämä X-Files 2 leffa muuten jatkoa sille ykkösosalle vai onko tässä ihan uusi aihe.
 
Vastaus: The X-files 2

aika varmasti taas lopussa mulder ja scully on lähellä löytää alienit ja scully sattuu kattomaan väärään suuntaan eikä näe todisteita
 
Vastaus: The X-files 2

frozen9999 sanoi:
aika varmasti taas lopussa mulder ja scully on lähellä löytää alienit ja scully sattuu kattomaan väärään suuntaan eikä näe todisteita

No toivotaan että näin ei käy taas.
 
Vastaus: The X-files 2

Flagg sanoi:
Onko tämä X-Files 2 leffa muuten jatkoa sille ykkösosalle vai onko tässä ihan uusi aihe.
Mun tietojen mukaan ohjaaja Chris Carter aikoo tehda elokuvasta kauhuelokuvan eika siina olisi alieneja. Mun mielest se on hyva asia. Ma en oo ihan varma asiasta.
 
Vastaus: The X-files 2

xfiles sanoi:
Mun tietojen mukaan ohjaaja Chris Carter aikoo tehda elokuvasta kauhuelokuvan eika siina olisi alieneja. Mun mielest se on hyva asia. Ma en oo ihan varma asiasta.

En ole katsonut The X-files leffaa, mutta sarjaa olen joskus katsonut, pitäs varmaan joskus katsastaa se leffa.
 
Vastaus: The X-files 2

Kamesennin sanoi:
En ole katsonut The X-files leffaa, mutta sarjaa olen joskus katsonut, pitäs varmaan joskus katsastaa se leffa.

Sarja tulee vieläkin subilta sunnuntaisin ja tiistaisin.
 
Vastaus: The X-files 2

X - Files kaudet 1 - 8 oli sitä helkutin hyvää tasoa ja 9 kausi oli kyllä aikamoista kuraa :) mutta Robert Patrick toi sarjaan jotain uutta ja John Dogget oli hyvä hahmo :)

Mutta jos X Files 2 tulee niin kyllä nubysta Doggetille voisi antaa myös pienen roolin
 
Vastaus: The X-files 2

Mordor sanoi:
X - Files kaudet 1 - 8 oli sitä helkutin hyvää tasoa ja 9 kausi oli kyllä aikamoista kuraa.
Mun mielest jokainen X-files jakso oli hyva, jopa 9.kauden jaksot.
 
Vastaus: The X-files 2

xfiles sanoi:
Mun mielest jokainen X-files jakso oli hyva, jopa 9.kauden jaksot.

6-7 kauden jaksot on muistaakseni melkosta kuraa esimerkiksi se jossa se baseball pelaaja oli alien.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The X-files 2

Pakko kyllä sanoa että 1-2 kausi ovat olleet todella laadukkaita....joukosta ei ole kovin montaa huonoa jaksoa löytynyt.
 
Vastaus: The X-files 2

Paras tv-sarja ikinä. Jokaisen jakson kattoo, vaikka sieltä seasta voi löytyä myös vähän kehnompia tekeleitä. Näyttelijät sopivat täydellisesti rooleihinsa. Varsinkin Davisin roolityö on huippulaatua. Tavotteena ois saaha kaikki seasonit DVD:nä
 
Ylös Bottom