Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The X-files: Resist Or Serve

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja illu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

illu

New Member
On sitte tollanenkin tulossa. Ottaa vaan päähän että tekijänä on Black Ops ja julkaisijana Sierra. Kun edes joskus näkis sen päivän että nää hyvät TV-sarjat tai leffat käännettäis peleiksi jonkun kunnon pelitalon toimesta...

Ei hirveesti säväyttäny ekat screenshotit, ja jos ei ihmeitä tapahdu niin ei tietenkään tossa voi mitään kunnon ohjaustakaan olla. Tai juonta. Se olis toki mahtavaa jos mun ennakkoluulot osottautuis täysin vääriksi. Onkohan liikaa toivottu?

Mut jos tonkin oikeudet olis annettu vaikka Konamille... Sieltä on tullu Silent Hillit ja Metal Gearit, silloin varmaan saataisiin kunnon X-files -pelikin. Mutta kun ei.

No jos mitään luottamista tämän kaltasten pelien (lue: lisenssiroskan) laatuun on, niin tästä kyllä ei taida oikein hyvää peliä tulla (lue: paras arvosana 4½)

Mutta ainahan sopii pitää peukut pystössä ja ajatella, että "jospa juuri TÄSTÄ pelistä tulisi poikkeus"

Vähän sama juttu X-fileillä kuin Matrixilla: potentiaalia löytyy aiheesta niin maan perkeleesti, mutta nähtäväksi jää onko sitä tippaakaan hyödynnetty. Odotukset on kyllä korkealla, vaikka pahinta pelkään. Kunhan saa Mulderia ja Scullya ohjastella, eikä mitään karismatonta höpöhöpö-agenttia.

Sarja on legenda mut mulle ei kyllä riitä että saa sitä kaksikkoa ohjailla. Pelit on vähän turhan kalliita, ei viitti kaikkea roskaa ostella. Tosin edellenhän tässä pitää toivoa että se peli olis oikeesti hyvä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Vähän sama juttu X-fileillä kuin Matrixilla: potentiaalia löytyy aiheesta niin maan perkeleesti, mutta nähtäväksi jää onko sitä tippaakaan hyödynnetty.
Puhahan testasi tuota Matrixia ensimmäisenä maailmassa pelin tekijöiden ulkopuolelta ja kehui pelin testiversiota ja sanoi, että luupavalta kuulemma vaikuttaisi. Saapa nähnä millainen siitä tulee ja tietenkin myös tuosta X-Filesista. Potenttiaalia tosiaankin löytyy kummankin aihepiiristä ja laajuutta luulisi ainakin löytyvän paljon, jos sitä osataan vain hyödyntää kunnolla.

Odotukset ei X-Filesin suhteen ole kovin korkealle, mutta toisaalta eipä Black Opsilla ja Vivendillä ole paineita pelin tekemisessä tai kiirettä, sillä eihän sarjaa enää tehdä. Jos onnistutaan tekemään X-Files meets Resident Evil hyvin niin kyllähän se voi olla ihan hyvä pakkaus. Meneehän toi kehnot Star Wars -pelitkin kun on fani...harmittaa silti kyllä kun niitä pelaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Everlast
Meneehän toi kehnot Star Wars -pelitkin kun on fani...harmittaa silti kyllä kun niitä pelaa.

Tuossa olen kyllä samaa mieltä, kun jokin aihe kiinnostaa niin huonompikin kelpaa. Itse en Resident Evileistä pidä juurikaan, lähinnä raivostuttavan kankean ohjauksen takia, mutta jos teema vaihtuu X-fileisiin niin voipi olla että innostun pelityypistä.

Ite omistan pleikkari ykkösen The X-Files pelin ja läpikin se on kerran tahkottu. Se on mun mielestä ihan hyvä, että jaksaa sen kuitenkin loppuun asti vääntää.. Saas sitten nähdä yltääkö tää siihen samaan..

Niinpä. Pelit nyt tietysti ihan eri maailmoista, mut laatu se vaan on universaali taikasana.

Ylös Bottom