Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

THPS3: High Scores

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juzami
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mulla on reilut 500 000 pistettä enkka! cruise shipissä vedin ku oli pakko et pääs läpi!

Mun enkka noin 1 600 000 Foundryssä
yhestä composta oon saanu 950 000 Riossa

SAin jotain about 2, 000 000 pistettä cruise shipissä kun olin saanu sen total rail balance xiitin ukkona tais olla Careem Campbell

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jaffuli
SAin jotain about 2, 000 000 pistettä cruise shipissä kun olin saanu sen total rail balance xiitin ukkona tais olla Careem Campbell
se on kareem...

Koodeilla:

Yhdestä kombosta 116,000,000,300
Yhdellä runilla 116,000,000,300

Ilman koodeja:

Yhdestä kombosta (about) 5,000,000
Yhdellä runilla(about) 10,000,000

Airport-kentässä:

Kombolla - 6 446 896
2 minuutissa - 8 156 973

En minä tuota kahden minuutin ennätystä edes yritä, komboissa se oikea osaaminen on ;) Kombossa olevien temppujen määrä taisi muuten olla pyöreät 100. Tuon session aikana kaaduin sellaisia 7 miljoonan komboja. Lievästi ketutti :D

rehellisesti sanottuna komboissa se osaaminen on mut tässä tapauksessa ei todellakaan ole kun kysymys on jostain airportin baggage claim lumppukombosta missä kuka vaan voi vetästä miljoonien komboja...

Missä toi edes on:p ? Itellä on paras combo joku 86k, mutta oon pelannu THPS:iä varmaan noin 15h yhteensä, en siis muuta kuin vähän joskus THPS2:sta. Ja paras score on varmaa joku ~200k. Eiku treenaamaan tota rotatemikälie kun en sitäkään edes osaa:D, toimiiko se edes jos hyppää maahan grindauksesta:) ?

Hähää! Uusi highscore!

Jooh.. Tulis vetästyä tasan 8,864,285 pojoo yhestä combosta..
Tietysti airportissa :D

Eli taidan johtaa tätä tilastoa 8,86 miljoonallani..
Pistäkää paremmaksi ;)

Jaahas!

Noista enkoisa kun puhutaan niin mulla on varmaan jo0ku 300k yhestä ja sitten jos lasketaan mukaan kaatuneet niin oisin saanu melkee 1.5 miljoonaa mutta pannutin ku yritin vetää 540 varialia manuaalien välissä, jos joku on yhtä hyvä kaatuilemaan kuin minä niin tallentakaa se video, onhan sekin saavutus :P

Re: Hähää! Uusi highscore!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Riipinen
Jooh.. Tulis vetästyä tasan 8,864,285 pojoo yhestä combosta..
Tietysti airportissa :D

Eli taidan johtaa tätä tilastoa 8,86 miljoonallani..
Pistäkää paremmaksi ;)
Veditkö ton ennätyksen freeskatessa vai runissa.? Sillä omat enkkani ovat runissa mutta kun olen kokeillut freeskatessa niin siellä jotain yli 11miljoonaa.

Re: Re: Hähää! Uusi highscore!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001

Veditkö ton ennätyksen freeskatessa vai runissa.? Sillä omat enkkani ovat runissa mutta kun olen kokeillut freeskatessa niin siellä jotain yli 11miljoonaa.

No tottaki yhessä runissa eli 2 minuutissa, freeskate on asia erikseen. Täällä nää combo enkat tietääkseni lasketaan aina sillee et se on tehty runissa eikä freeskatessa. Ja niin on tuo minunkin enkkani.

Jep, Free Runissa saa enemmän pisteitä, koska temppujen antamat pistemäärät eivät vähene.

niin no joo

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juzami
Jep, Free Runissa saa enemmän pisteitä, koska temppujen antamat pistemäärät eivät vähene.

:D Mä en onnistunu pysymään pystyssä yhtäkään yli miljoonan temppua vaikka käytin perfect rail balancea, oon aika haka.
No eiköhän se treenin avulla pikkuhiljaa ala luonnistua;)

Mun ennätys on vähän vajaa 900 000 pistettä foundryssa, kun en oo vielä muissa radoissa harjotellut mitään kunnon komboja.

Tony Haukka kolmosen pisteet? (PS2)

Elikkä mikä on suurin pistemäärä yhdellä temppusarjalla + suurin high score ja missä kentässä...mulla itselläni on yhellä sarjalla 270,000 ja suurin high score 1,170 000.en tiedä onko noi mitkään hyvät pisteet mutta mulle ne ovat riittäneet...toivottavasti sitten kun netti tulee niin päästään ottaan oikein huolella miehestä mittaa.

(Tämä yksinäinen viesti siirretty tänne samaa asiaa käsittävien joukkoon, XShava)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Oho jätkät on aika GURUJA!

Miten helvetissä saatte jotain pari miljoonaa pistettä comboissa, mun enkka on jotain 300 000 tuhatta.:rolleyes:
Oon nyt pelannut Tony 3:sta kolme päivää. Tokiokin on helvetin vaikee voittaa... taidan olla aika huono pelaa.:D
Ja eikun treenaa taas...

Ylös Bottom