Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Thug2 Tallennus bugi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

olge

Active Member
Elikkä minulle näin on käynyt jo kaksi kertaa :mad:
Pelasin New Orleansissa Story modea ja tallensin pelin. Valitsin vaihtoehdon että tallennan vanhan seivin päälle.Nyt tuossa ruudulla on seissyt helvetin kauan pelkkä Owerwriting... ja ne varoitukset. Eli onko tämä thugissa joku yleinen bugi? Vai johtuukohan tämä muistikortistani? Vai siitä että ostin vähän aikaa sitten uuden pleikan??

Edit: Ai niin, kun ekan kerran tämä tapahtui minulle niin jouduin aloittamaan koko paskan alusta..

Vastaus: Thug2 Tallennus bugi.

Thug2:ssa tosiaan on sellainen tallennusbugi, että joskus peli jämähtää kesken tallennuksen ja kun yrität ladata tuota tallennusta uudestaan, se on muuttunut käyttökelvottomaksi. Tämän vuoksi kannattaakin pitää ainakin kahta tallennusta thug2:ssa. Taidatpa joutua aloittamaan taas alusta.

Lloope sanoi:
Thug2:ssa tosiaan on sellainen tallennusbugi, että joskus peli jämähtää kesken tallennuksen ja kun yrität ladata tuota tallennusta uudestaan, se on muuttunut käyttökelvottomaksi. Tämän vuoksi kannattaakin pitää ainakin kahta tallennusta thug2:ssa. Taidatpa joutua aloittamaan taas alusta.

Ookkei. Kiitos nopeasta vastauksesta.

Kaverilleni on tapahtunut tuo vaikka kuinka monta kertaa, arvaa, onko hän pelannut pelin alkuosat läpi useammin kuin on normaalia. :)

Itse tuosta viisastuneena, ja kaverinikin nykyään, pidän kahta tallennusta, kuten Lloope ehdottikin, jotka molemmat tallennan joka kerta kun tallennan. Itselleni ei tosin onneksi ole vielä tuota bugia eteen tullut.

Ylös Bottom