Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tietääkö joku mikä kone on kyseessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prisoner
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Prisoner

Active Member
Mun ensimmäinen konsoli oli kerman värinen, kulmista pyöristetty laite, jonka ohjaimiin tuli pelin mukana sellaiset läpyskät, joista näki mitä mikäkin nappi tekee. Ohjaimista lähti sellaiset puhelinluuri-tyyppiset kierrejohdot. Peleinä mulla oli joku ylhäältä kuvattu autopeli ja joku baseball-peli. Lisäksi tais olla joku laivan upotus. Ohjaimissa oli paljon pyöreitä nappeja ja tikkuohjaimet. Ohjaimet loksahti omiin koloihinsa konsolin päälle. Tuota myytiin joskus n. 20 vuotta sitten, ehkä hieman ylikin.

Mikäköhän sen koneen nimi oli?

Ohjaimien mukaan voisi olla mattel intellivision, vaikkei niissä tikkuohjaimia ollukaan. Niihin kyllä sai tikkuohjaimen kiekko-ohjaimen päälle (mihin nekin mahtoi hävitä).

Tämä olisi oma veikkaukseni, vaikkei täysin oikealta kuulostakaan.

heh, siis voisko tuo kuva enää paremmin sopia prisonerin kuvaukseen :D autopeli ja baseballpelikin löytyvät kuvasta..

10 pistettä ! :D

--
niko

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nnynas
heh, siis voisko tuo kuva enää paremmin sopia prisonerin kuvaukseen :D autopeli ja baseballpelikin löytyvät kuvasta..

10 pistettä ! :D

--
niko

Osui kyllä hyvin nappiin, vaikka kuvassa onkin koripallopeli.

Olisikohan mahdollista, että tuosta koneesta on muunlaisia versioita tms. Itse nimittäin muistan ainakin omistaneeni nuo kyseiset pelit (Auto Race, Basketball ja laivanupotus), mutta koneeni oli jos oikein muistan, ainakin erin värinen (tumma) ja hieman erin muotoinen. Lisäksi ohjaimet olivat isompia ja napit olivat suorakaiteen muotoisia, ja niitä oli vielä enemmän :P
Mutta nuo pelimodulit näyttävät tutun näköisiltä, joten samat pelit minulla on ollut. Perhana, minne lie kadonnut tuokin :confused:

Ylös Bottom