Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tietääkö kukaan mitään Cha Cha Amigo -marakasseista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pacdam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Maksoin Cha Cha Amigoista Pekingissä viime vuonna 150 RMB:tä eli noin 130 markkaa. Olen ollut niihin hyvin tyytyväinen. Ostin samalla tanssimaton 60 RMB:tä, valopyssyn 60 RMB:tä, jatkojohtoja 15 RMB:tä, RGB-scart 30 RMB:tä, Segan rumble pack 35 RMB:tä, Segan ohjain 120 RMB:tä, muistikortti 30 RMB:tä. Itse konsoli (NTSC) maksoi vuotta aiemmin (Joulu 2000) 700 rmb:tä ja 220 V virtalähde 60 RMB:tä. Kaikkea löytyy vieläkin kuulemma paikasta nimeltä Gulou (Drum Tower), jos sattuu olemaan asiaa.

Matti

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mattim
Maksoin Cha Cha Amigoista Pekingissä viime vuonna 150 RMB:tä eli noin 130 markkaa. Olen ollut niihin hyvin tyytyväinen. Ostin samalla tanssimaton 60 RMB:tä, valopyssyn 60 RMB:tä, jatkojohtoja 15 RMB:tä, RGB-scart 30 RMB:tä, Segan rumble pack 35 RMB:tä, Segan ohjain 120 RMB:tä, muistikortti 30 RMB:tä. Itse konsoli (NTSC) maksoi vuotta aiemmin (Joulu 2000) 700 rmb:tä ja 220 V virtalähde 60 RMB:tä. Kaikkea löytyy vieläkin kuulemma paikasta nimeltä Gulou (Drum Tower), jos sattuu olemaan asiaa.

Matti

Olikos toi Pekingi jossain Tampereen suunnassa?
Tulee kylläkin harvemmin liikuskeltua tuolla päin, mutta hyvä tietää. ;)

Olen liittynyt Cha Cha Amigo -marakassien omistajien joukkoon. Toisen parin kun vielä saisi -> kisat tasoittuisivat,
tavallinen ohjain on petollisen tarkka ja nopea Marakasseihin
verrattuna, en pärjää vaimolle mitenkään ;(

-=Pacdam=-

Ylös Bottom