Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tietoa pelien myynnistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kola
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Tiedättekö edes miten ne 2.6 koneen mukana myytyä peliä lasketaan (tai mikä se luku nyt oli xboxin tapauksessa).

Se on nimenomaan Xboxin KANSSA myytyjen pelien lukumäärä, siis määrä jonka ihmiset ostavat pelejä samalla kuin hankkivat xboxin.

Miksiköhän tämä luku on suurempi kuin tällähetkellä esim. PS2:lla? Mm. siksi että PS2:lla on jo pari yhden pelin bundlepakettia joissa tulee mukana peli. PS2 pelit on myös jo paremmin tunettuja, ja ostajat tietävät pitkälti mitä pelejä haluavat, heillä ei siis ole uuden konsolin mukanaantuomaa sokeaa intoa ostaa mahdollisimman paljon uusia pelejä.

...
Ja mikä ihmeen Coden muistotilaisuus täällä on meneillään??
Missä on kakku- ja juomatarjoilu?

En edes ollut huomannut että Code ei enää ole keskuudessamme:) Arvatkaa onko mulla ikävä.

Heppu oli varmaan masentunt kun xboxi ei ole menstynyt vaikka hän sitä niin on hehkuttanut, nyt sillä on PS2 ja se ei ehdi pelaamiseltaan enää tänne.

Kohta se tietysti 'herää kuolleista' ja tulee tänne selittämään että 'en oo millään malttanu tulla tänne juttelee, kun xboxin julkaisun jälkeen en oo muuta tehny kun pelannu Haloo ja PGR:ää ja DOA3:ee'

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Tiedättekö edes miten ne 2.6 koneen mukana myytyä peliä lasketaan (tai mikä se luku nyt oli xboxin tapauksessa).

Se on nimenomaan Xboxin KANSSA myytyjen pelien lukumäärä, siis määrä jonka ihmiset ostavat pelejä samalla kuin hankkivat xboxin.

Miksiköhän tämä luku on suurempi kuin tällähetkellä esim. PS2:lla? Mm. siksi että PS2:lla on jo pari bundlepakettia joissa tulee mukana peli. PS2 pelit on myös jo paremmin tunettuja, ja ostajat tietävät pitkälti mitä pelejä haluavat, heillä ei siis ole uuden konsolin mukanaantuomaa sokeaa intoa ostaa mahdollisimman paljon uusia pelejä.

...
Ja mikä ihmeen Coden muistotilaisuus täällä on meneillään??
Missä on kakku- ja juomatarjoilu?

En edes ollut huomannut että Code ei enää ole keskuudessamme:) Arvatkaa onko mulla ikävä.

Heppu oli varmaan masentunt kun xboxi ei ole menstynyt vaikka hän sitä niin on hehkuttanut, nyt sillä on PS2 ja se ei ehdi pelaamiseltaan enää tänne.

Kohta se tietysti 'herää kuolleista' ja tulee tänne selittämään että 'en oo millään malttanu tulla tänne juttelee, kun xboxin julkaisun jälkeen en oo muuta tehny kun pelannu Haloo ja PGR:ää ja DOA3:ee'

Huoh, mitä shittiä. Eli nuo pelien myynti prosentit konetta kohden ovat julkaisusta. Eli sillä että PS2:sta myydään nyt bundlena ei tarkoita yhtään mitään ja myytiinhän Xboxiakin julkaisussa bundlena ainakin jenkeissä. Ja PS2-heput tietävät tarkaan mitä ostavat? Niin mitä sitten jos eivät osta niitä pelejä koneen yhteydessä niin kyllä se jotain kertoo niiden pelien mielenkiinnosta.

Noista prosenteistä ei nähdä mitään muuta kuin se että Xboxin julkaisupelit ovat yleisesti ottaen olleet onnistuneempia kuin PS2:n ja se että konetta ei todellaakaan ostettu yhtäpaljon vain hypen takia yhden pelin kanssa nurkkaa istumaan DVD-soittimeksi.

Ja mitä tuohon sun Code-läppään tulee niin nokka kiinni tai paha mode kiusii sua. (Selkäänpuukottajat yms. suxor. Eli jos multa kysytään niin tuollaset paskat sanotaan päin namaa tai kirjoitetaan niin että tietää että heppu lukee sen tai sitten pidetään turpa kiinni.)

Huoh (huomatkaa olen oppinut Slaisserin ja pikkuslaisser Gimblen käyttämän 'Huoh' huokaisun :) )
Miten luulet että täällä INTTERNETISSÄ ja chateisa voi ihan tulla sanomaan PÄIN NAAMAA?????
Minuakin on täällä foorumilla 'haukuttu' jatkuvasti ilman että olen sillähetkellä ollut edes kirjautuneena sisään, enkä vedä siitä pulttia.
Huoh! Onuksellahan on ihan minua mustamaalaava signatuuri! Joo, puhutanpa jatkuvasta selkäänpuukottamisesta!

Halloo! Nyt ollaan virtuaalimaailmassa Slaisser.

Tuskin edesmennyt Code pyörii pakkopaidassaan (jos hän on joutunut osastolle vakavan masennuksen vuoksi :) ) vaikka vähän pahasti kirjoitankin hänestä. Ei se kaveri tainnut kuitenkaan niin tiukkapipo olla kuin sinä, Slaisser.

Huoh.

P.E.E.L.O.T
(Pystyykö Enää Enempi Löpisemään Off Topic)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kola
All´ya ps2fanboys & gays...

Tässä luettavaa konsolin menestyksestä verrattuna PS2:een p-amerikassa.

http://www.teamxbox.com/news.php?id=2841

Lainauksia:
"Data shows that in the four-month period following the launch of Xbox, owners purchased 1.2 more games with their Xbox system than PlayStation 2 owners did, helping Xbox achieve 82 percent more software sales than PlayStation 2."

"Since its launch, Xbox has outperformed PlayStation 2 sales by 25 percent when comparing system sales during the first four months of each on the market."

Vaikka kuinka ootte yrittäny mollata boxia niin tosiasioita ette voi vääristää...

Jos asut siellä pohjois-amerikassa niin eipä sitten mittään... ;)

Juupajaapa

Kuuleppas juupajappa. Vaikka kuinka oltaisiin virtuaalimaailmassa, niin hyvän käytöksen tapoja voi silti yrittää käyttää. En tiedä mikä ihmeen vimma sinulla on mollata koko ajan jotain. No, olet kuitenkin onnistunut ihan kivasti saamaan monet pahalle päälle jutuillasi. Ilmeisesti se on tarkoituksesi. Muutamia hyviäkin kommentteja olet viljellyt, mutta ikavä kyllä hyvin pienellä prosentilla. Etköhän keksi tästäkin jotain ikävää sanottavaa. Kasva aikuiseksi!

Voi voi :( Onko pikkuisille tullut paha mieli.
Juupajaapasetä puhaltaa pahan olon pois, noin :)

Miksei kukaan ole huolestunut minun olostani??
Eikö minulle tule muka paha mieli, kun Onuspaiseella on allekirjoituksessaan jatkuvasti minuun kohdistuva negatiivinen viesti?

Miksei modit puutu hänen allekirjoitukseensa?
Siksikö koska hän on xbox miehiä, ja täällä xbox modit on enemmän äänessä ja kirjoitelemassa samanlaista sontaa kuin typerimmät foorumin käyttäjät?
PS2 modit on rennompia tyyppejä (nuoleskelua) ja suhtautuvat asioihin paljon oikeudenmukaisemmin.

Mun signature

Mä pahoittelen signatuuria (vaikka sä oot "arvonimes" mun mielestä ansainnut) ja otan sen toki pois jos haluat, kun ei mustalle listalle oo väkee yhtä enempää kertynyt.

"Onuspaiseella on allekirjoituksessaan jatkuvasti minuun kohdistuva negatiivinen viesti? "

negatiivinen? mielestäni on positiivistä että jotkut pitävät kiini mielipiteistään... tosin joskus niistä on päästettävä irti

nm. PS2 tyhjiö tuuletus.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom