Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Elikkä mun pitää reititiimeltä tietokoneelle ja xboxille piuhat ja sitten vaan Media playeristä tuo median jakaminen päälle. Näinkö pitäis onnistua?Molempien koneiden pitää olla samassa lähiverkossa ja sitten Media Player 11sta median jakaminen päälle.
Elikkä mun pitää reititiimeltä tietokoneelle ja xboxille piuhat ja sitten vaan Media playeristä tuo median jakaminen päälle. Näinkö pitäis onnistua?
Sori jos kyselen vhän tyhmiä![]()
Joo kyllähän tuosta selvää sai. Pitääpä huomenna lähtee metsästämään jostain reititintä. Kiitoksia avusta.
Itseäni ihmetyttää, miten kaikki tuntuvat saavan XO:n ja PC.n naitettua täysin kivuttomasti. Itse ostin halvan neliporttisen kytkimen lähinnä jakamaan nettiyhteyttä PC:n, XO:n ja PS3:n kesken ja ýritinpä yhdistää Boxin ja PC:n, mutta hermothan siinä meni (PS3 ei ollut kytkimessä kiinni samaan aikaan)
Step-by-step-ohjeiden mukaan etenin ja PC:ssä (XP SP3) MediaPlayer 11 jako päällä ja ei löytänyt XO:ta sitten millään, eikä XO PC:tä. Kikkailin XO:n IP-asetuksia aikani (auto-asetuksilla eivät laitteet löydä toisiaan) ja sain kuin sainkin koneet paritettua (joten tiedän, ettei yhdistäminen ole vain urbaanilegendaa). MUTTA tämän toimenpiteen jälkeen kumpikaan laite ei enää löytänyt tietään interwebiin
Osaisikohan kukaan antaa vinkkiä miten tästä edetä, että saisin lähiverkon pidettyä yllä, samoin kuin nettiyhteyden molemmilla laitteilla? Eipä tuo PS3:kaan näy
MP11:ssa, mutta jos sais edes toisen konsolin kiinni tietokoneeseen...![]()