Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tiger Woods 10 [Wii]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kemppakimmo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eilen tuli haettua GS:stä varattu TW PGA Tour 10 ja ensimmäinen kerta pelattu. Tai pelasin ensimäisenä frisbiigolfia puolison kanssa, Ja se oli hauskaa ja frisbii meni juuri sinne minne sen heittikin.
Muokkaus ja säätö ominaisuuden ovat hyvät ja tarpeeksi monipuoliset.
Täytyy aamusta pelata kierros oikeata golfiakin, mutta sen mitä olen kokeillut, niin tuntuu mahtavalta.

Toivottavasti moni muukin huomaa pelin laadukkuuden ja käy ostamassa sen.

Palaan asiaan, kun olen testannut peliä enemmän.
 
Vastaus: Tiger Woods 10

Eilen tuli haettua GS:stä varattu TW PGA Tour 10 ja ensimmäinen kerta pelattu. Tai pelasin ensimäisenä frisbiigolfia puolison kanssa, Ja se oli hauskaa ja frisbii meni juuri sinne minne sen heittikin.
Muokkaus ja säätö ominaisuuden ovat hyvät ja tarpeeksi monipuoliset.
Täytyy aamusta pelata kierros oikeata golfiakin, mutta sen mitä olen kokeillut, niin tuntuu mahtavalta.

Toivottavasti moni muukin huomaa pelin laadukkuuden ja käy ostamassa sen.

Palaan asiaan, kun olen testannut peliä enemmän.

Ai tämä on saatavana jo? Laitappa lisää tunnelmia ja fiiliksiä pelistä. Omistin aikoinaan 07 version ja tykkäsin kovasti. Muutama puute oli, kuten huono puttaus ja online-moodien puute. Nythän nekin on korjattu :)
 
Vastaus: Tiger Woods 10

gametrailersin arvostelu (9/10) kyllä vakuutti niin hyvin että kyllähän tämä on ihan pakko hommata!
 
Vastaus: Tiger Woods 10

Olen nyt pari kierrosta pelannut ihan oikeatakin golfia, eikä pelkkää frisbiitä.

Ja sanotaanko näin, että tuntuu, että tuolta voisi tuntua oikeakin golfin pelaaminen. Draw ja fade toimii niin kuin sen uskoisi toimivan. Varsinkin jos pelaa kaikkein todenmukaisimmilla asetuksilla.

Puttaaminen on itselleni ainakin suht vaikeata. Siihenkin saa valita 3:sta vaihtoehdosta. Itse käytän tässäkin sitä todenmukaisinta.
En tarkoita, että vaikeata, koska ei toimi kunnolla, vaan sen takia, kun pallo ja mailan käyttö pitää osata.

Itselläni on ollut edelliset 07 ja 08 tiger woodsista ja tämä luo pelisarjan ihan uudelleen! Party pelitkin on hauskoja. Erinlaisia peli muotoja löytyy kymmeniä + online peli.

En ole mikään hyvä kirjoittamaan, mutta sen minä vaan sanon, että jos vähänkään tykkäätte pelata golfia niin ette tule pettymään tämän pelin kanssa! On mahdottoman hauskaa pelata!!

Tulee tunne, kun vahingossa vetää liikaa fadiä tai liian pitkäksi lyönnin, että miksi minä noin tein! Eikä, että miksi tuo ohjain sen nyt noin otti!
Kaikki on itsestä kiinni!

Toivottavasti täältä löytyy nettipelaajia, niin päästään läiskiin palloa porukalla.

Ehdotus:

Vaikka oma turnaus jossain vaiheessa pystyyn.
4 kierrosta jollain kentällä ja aina, kun on jonkun reiän pelannut, niin ilmoittaa leaderboardin kokoajalle ja nähdään kuka on paras 72 reiän jälkeen.

Jos on jotain kysyttävää, niin kysykään! Osaan ehkä vastata paremmin kysymyksiin, kuin itse kertoa jostain asiasta.
 
Vastaus: Tiger Woods 10

Jos pelaa paikallista moninpeliä niin pärjääkö yhdellä motion plus palikalla että vaihtaa vaan kapulaa pelaajalta toiselle?
 
Vastaus: Tiger Woods 10

Mun mielestä ei!

Mutta, jos haluaa tehdä sen vaikeasti, niin voihan sen motionpalikan aina vaihtaa toiseen ohjaimeen. Mutta se ois aika säätämistä.
 
Vastaus: Tiger Woods 10

Tuo ylläoleva vastaus kuullosti niin epävarmalta että lähdin kaivamaan netistä lisätietoa.

GameSpot Forums - Tiger Woods PGA Tour 10 - 4 players w/ one remote and motionplus?
The_Flargg: I was wondering if you can just play it "pass-around" style with one remote and motionplus.
claudelruff: "Golf Party" needs two or more remotes to play. "My Career" is single player. "Game Modes" have Traditional, Arcade and Mini Games which all can be played with one remote.

Official Thread of TIGER WOODS 10 for the Wii (Motionplus) - Page 15 - NeoGAF
YagizY: Question: Can two people play this game with one Wii Remote with motion plus? As in if I want to play with a friend can we pass it back and forth whenever it;s our golfers turn to go?
Mkliner: Up to 4 people can do that.
Zzoram: This feature, and disc golf, made me buy this game.
Fantastical: Same with me.

Näitten perusteella yksi ohjain ja m+ riittää useimpiin pelin toimintoihin.
 
Vastaus: Tiger Woods 10

Kuten kemppakimmo totesi, tältä voisi ainakin kuvitella oikean golfin tuntuvan. Itse en ole luonnossa harrastanut, mutta tämän pelin jälkeen ei ole tarvettakaan!
Peli on niin luontevan tuntuista kuin mailalla ja pallolla pitääkin, mutta jos haluaa onnistua lyönneissä niin tuo vaatiikin jo enemmän harjoittelua. Itse en saa läheskään aina 100% lyöntejä ja aina näissä vajaissa lyönneissä sen jo tietää katsomatta telkkariinkin. Samaten puttaamisessa on jopa parempi kun katsoo jalkoihin eikä telkkariin.
Vaikeustaso tuntuu tosin melko hurjalta näin alkuun, katsotaan josko noiden haasteiden kautta saanee äijään vähän poweria, sen jälkeen vasta uskaltautuu nettiin kokeilemaan.

Itse en tosin pikaisen testin jälkeen oikein tykästynyt frisbee-golfiin, varmastikin koska tuo golf oli niin upeata! saas nähdä kun frisbeetä tullee testattua porukalla...

Mainittakoon vielä, että en koskaan ole seurannut golfia saati moista harrastanut, mutta konsolipelinä olen aina tykännyt. Ja tämä on sarjan ehdoton huippu! (ellei sitten todella ihmeellisiä bugeja ilmene...)
 
Vastaus: Tiger Woods 10

Tuo ylläoleva vastaus kuullosti niin epävarmalta että lähdin kaivamaan netistä lisätietoa.

GameSpot Forums - Tiger Woods PGA Tour 10 - 4 players w/ one remote and motionplus?
The_Flargg: I was wondering if you can just play it "pass-around" style with one remote and motionplus.
claudelruff: "Golf Party" needs two or more remotes to play. "My Career" is single player. "Game Modes" have Traditional, Arcade and Mini Games which all can be played with one remote.

Official Thread of TIGER WOODS 10 for the Wii (Motionplus) - Page 15 - NeoGAF
YagizY: Question: Can two people play this game with one Wii Remote with motion plus? As in if I want to play with a friend can we pass it back and forth whenever it;s our golfers turn to go?
Mkliner: Up to 4 people can do that.
Zzoram: This feature, and disc golf, made me buy this game.
Fantastical: Same with me.

Näitten perusteella yksi ohjain ja m+ riittää useimpiin pelin toimintoihin.


Hyvä, kun joku korjasi minun tietoni! Itselläni, kun on kaksi, niin ei ole tarvinnut testata asiaa.

Mutta hyvä, että toimii noinkin. On se hienoa, että netistä löytää vastaukset, kun vähän kaivaa :p
 
Vastaus: Tiger Woods 10

Itse tätä vielä odottelen. Tilasin Play.comista 24.6. ja 1.7. pistivät postiin. Ensi viikolla siis pelin pitäisi saapua postilaatikkoon. Loppuviikolla en tosin ole kotona, joten ei voi mitään, jos sinne asti kestää.
 
Vastaus: Tiger Woods 10

Onko peli Wiin ostamisen arvonen? :) Kuulostaa niin perhanan hyvältä kun oikea golfikin maistuu joka kesä.
 
Vastaus: Tiger Woods 10

Onko peli Wiin ostamisen arvonen? :) Kuulostaa niin perhanan hyvältä kun oikea golfikin maistuu joka kesä.

En nyt sanoisi että yksikään yksittäinen peli on 350 euron arvoinen, mutta siinä missä itselläni on GT5 pleikkari kolmosen (tulevan) hankinnan painavin syy, niin miksei yhtähyvin olisi Tiger10 painavin syy hankkia Wii.
 
Vastaus: Tiger Woods 10

Nyt on tullu testattua tuota pari päivää ja mukavaa on. Pitää vaan "opetella uudestaan" pelaamaan tuota, kun ei homma toimikaan ihan samalla taktiikalla tuon M+ palikan takia/ansiosta.
Kiva lisä oli, että sain lahjana pelihahmolle Nike-sponsoroinnin, kun löytyi Tiger 08 tallennus. :) Ilmoittivat olevansa tyytyväisiä, kun palaan taas pelisarjan pariin.

Saa nähdä millasia matseja tulee myöhemmin kavereiden kanssa golfissa ja frisbeegolfissa.
 
Vastaus: Tiger Woods 10

disc golf on ainakin todella hauskaa moninpelinä, harmi että hävisin ekan nettipelin golfissa, tuli silti eagleä ja birdietä, mutta puttaaminen näin ensimmäisellä pelikerralla ontui mutta kun siihen pääsi totuttelemaan niin se alkoi onnistumaan
 
Vastaus: Tiger Woods 10

Tuli ostettua Tiger Woods MotionPlus bundlella. Aloitin uramoodin jota en ole paljoa vielä pelannut mutta kaverin kanssa ollaan väännetty jo kolme golf sessiota kaksinpelinä. Kaksinpeliin riittää tosiaan vain yksi MotionPlus palikka ja ohjain. Kapulan voi antaa aina lyöntivuorossa olevalle pelaajalle. Täytyy vaan pelin alussa määritellä että kaikki pelaajat käyttävät kapulaa numero 1. Ollaan tykätty kaverin kanssa ihan hirveesti tästä ja kaveri hehkuttaa koko ajan että haluaa itselleen kotiin samanlaisen kun on niin hyvä. Puttaus on todellista taidetta kun pitää huomioida maaston muoto ja lyödä oikealla voimakkuudella. Tässä pelissä puttaus toimii kunnolla, eikä kuten alkuperäisessä Wii Sports pelissä jossa heiluttaa motea mutta mitään ei tapahdu. Että jos lyönti menee pieleen niin saa syyttää vaan itseään eikä peliä. Laitoin puttaukseen edistyneen presision putting ohjaustavan jossa moten kallistus, liikerata ja voima kaikki vaikuttavat puttiin. Lyöntimoodiin otin standardin, jossa kone avustaa tarvittaessa kierteissä ja puttaukseen saa yhden esikatselun. Kierteen saa myös ilman avustusta tässä moodissa jos osaa. Kehuttua frisbee golffia en ole vielä kokeillut.

Mietin ankarasti että ostanko tämän vai Sports Resortin seuraavaksi kaksinpeliksi ja nettiä tutkimalla tein johtopäätöksen että Sports Resort on enemmän tekniikkademo, kun taas Tiger Woods on kunnon peli. Viimeisen niitin antoi uusimman Pelit-lehden MotionPlus artikkeli, jossa Tiger Woods sai 92 pojoo ja Sports Resort 70 pojoo.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tiger Woods 10

Onko muilla ollut ongelmia 480p reson kanssa?, kun vaikka mitä yrittää niin aina se muuttuu heikompitasoiseksi. Tämä tuntuu ongelmalta ja tekee pelistä halvan oloisen. Siis ihan PAL.versio kyseessä.:confused:
 
Vastaus: Tiger Woods 10

Pelikotelon takakannessa ei ole hdtv tai 60 hz merkintää, joten pal resoluutio on ainoa jonka siihen saa.
 
Vastaus: Tiger Woods 10

Nyt on pelattu vähän kaikkea tässä, niin frisbee-golffiakin kuin uramoodia ja kimppakivaa. Nettisetit on vielä koskematta.

Tekninen toteutus on kyllä huippuluokkaa. Kontrollit toimivat todella hyvin, grafiikat on parantunut sekä latausajat lyhentyneet. Mukavasti on kaikenlaisia moodejakin, mikä on hyvä juttu. Kaikenkaikkiaan todella loistava peli.

Vaikeustaso on kyllä tiukka. Alle par:in tuloksia on hankala tehdä ja samaan aikaan puttaamispeli on edelleen äärettömän hankalaa. Lähestymispeli on itselleni avain menestykseen. Jos se toimii, niin on mahdollista tehdä hyvä tulos. Pitkissä puteissa sukkaan 100% varmasti.

Onko kellään kokemusta noista online tournamenteistä?
 
Vastaus: Tiger Woods 10

EPIC FAIL!

Voitin ensimmäisen turnaukseni (challengen) ja kahdessa ollut toinen. Yhdessä 8. Ja ekassa tietysti karsiuduin tokana päivänä.

Eli vahvasti nousujohteista ollut meno. Mutta sitten... Chiinan classicissa tuli ekalla kierroksella tehtyä tulos 11 yli par:in.... Jätän kyllä turnauksen kesken... Aivan vihkoon meni.

Ja vieläkään ei ole auennut sponssisopimuksia (pl. se edellinen tallennus sponssi). Aika kiven alla on, koska eka turnauskin jo voitettu ja pelaaminen parantunut huimasti.

Haastetta on.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tiger Woods 10

Ite olen pelaillut syyskuulle 2009 asti (pelin kalenterissa siis, tietysti) ja vasta viimeisin heads-up (vaimikäsenytoli) tuli voitettua. Ennen sitä paras tulos oli häviö uusintarei'ällä, kun 18 rei'än jälkeen meitä oli 5 pelaajaa jakamassa ykkössijaa.

Sponsorisopimuksia olen pelaamalla saanut kaksi. Näistä toista en muista, toinen oli EA Sports. Kolmannen sain heti aloittaessani, koska oli Tiger 08 tallennus koneessa, kuten jo aiemmin tässä ketjussa mainitsin.

Uraa on tullut pelattua 2%. Niitä haasteita 45% (easyt kaikki suoritettu sekä muutamia mediumeja). FedEx Cuppia ei vielä yhtään. Total näyttää 11%.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom