Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tiger Woods PGA Tour 11 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonatz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jonatz

Member
Tiger puttailee 13. kerran konsoleille.

Julkaisija: EA Sport
Kehittäjä: EA Tiburon
Julkaisu pvm: 2.7.2010

Uudet ominaisuudet:

- Ryder Cup pelimuoto
- Uusittuja online pelimuotoja
- 12vs12 online
- Viisi uutta kenttää (lisää storesta DLC)
- True-Aim, kuvakulma pelaajan silmin
- Focus, keskity lyönnissä voimaan, swingiin, tarkkuuteen tai puttaukseen
- XP, uusittu pelaajan taitotason kehitys
- Paranneltu grafiikka
- Move controller tuki

Konsolifin.net arvostelu (XBOX360 versio).
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 11 [PS3]

Yksi parhaista urheilupeleistä sai siis jälleen kerran jatkoa. IGN antoi pelille arvasanan 8,5/10 joten laatupelistä on kyse. Konsolifin.net antoi 3-tähteä mikä on oikeutettu arvosana EA tyyliin "vuosipäivityksenä".

Itse olen hakannut aikanaan TW07 versiota joten paljon on hole-in-one lyöntejä tullut välissä mutta demot on kyllä tullut testattua. Perus mekanismi on suunnilleen ennallaan mutta muutama uudistus mahtuu tänäkin vuonna. Mielenkiintoisin on true-aim tosifaneille. Palloa lyödään pelaajan silmin ja käytössä on vain karkeat etäisyydet ja korkeusmittari mikä nostaa haasteen uudelle tasolle. Target rinkula siis puuttuu mutta lyönti kuitenkin yllättävän hyvin hallittavissa ainakin helpoimmilla kentillä. Ryder Cup muotua on hehkutettu mainonnassa ja kannessa mutta mode on jotenkin tappavan pitkäveteinen ja tylsä.

Online on vahvasti mukana ja en tarkkaan tiedä aiempien vuosien moodeista mutta online on tämän pelin suola ja toteutettu hyvin jos vaan bugit ja kaatuilut korjataan pian. Mainostettu 12vs12 online taitaa olla enemmänkin trophy huntereiden (1x bronze) mode ja käytännössä todellinen pelaajamäärä jää pienemmäksi kun porukka lähtee trophyn saatuaan mutta pienemmällä porukalla ja gamernet haasteet toimii onlinessa mainiosti.

Mainituille trophy huntereille pelissä on sika helppo platinum. Peruspelaajalta menee arviolta 10-15h eikä listalla ole ainuttakaan edes vaikeasti saavutettavaa trophya.
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 11 [PS3]

Mainituille trophy huntereille pelissä on sika helppo platinum. Peruspelaajalta menee arviolta 10-15h eikä listalla ole ainuttakaan edes vaikeasti saavutettavaa trophya.

Sen 12 vs. 12 -matsin etsimisessä menee kyllä muutama yritys.
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 11 [PS3]

Mikähän siinä on kun kumpikaan Jyväskylän Giganteista ei saa hankittua tätä peliä? Yksi tämän vuoden pakkohankinnoista, mutta vielä pitää odotella, jos kympin haluaa säästää...
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 11 [PS3]

Pitääpä käydä poimimassa parempaan talteen. Tässä odotuksessa verkkopelit ja siellä mahdolliset omat huoneet Move-pelaajille. EA on luvannut patchilla hoidella yhteensopivuuden kapulan kanssa sitten, kun sen aika koittaa.
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 11 [PS3]

Ohhoh, jokos tämäkin on jo tullut hyllyihin, no pitänee ens viikolla tilailla, kunhan mökkeilemästä palailee. Pakko ensin nääs testailla peliä pädillä ja syksyllä sitten siirtyä Movettajaksi :)
Sitten vain KFIN-tiimiä pystyyn ja eikusta rökittämään kaiken maailman Taiger Wuuds-joukkueet :D
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 11 [PS3]

Sen 12 vs. 12 -matsin etsimisessä menee kyllä muutama yritys.

Ei mene kun vaan jaksaa odottaa. Usein siellä on valmiina "12vs12trophy" niminen lobby, liity johonkin valmiiseen peliin tai hostaa peli itse. Itse tuli otettua tuo trophy kuljeksimasta mutta 30-60min tarvii odotella kärsivällisesti. Loppu porukka kyllä tulee nopeaa kunhan pelissä alkaa olla ensin kymmenkunta kärsivällistä. Jokainen voi sitten miettiä onko 12vs12 hommassa mitään järkeä jos odotusajat keskimäärin tuollaisia.

Pitääpä käydä poimimassa parempaan talteen. Tässä odotuksessa verkkopelit ja siellä mahdolliset omat huoneet Move-pelaajille. EA on luvannut patchilla hoidella yhteensopivuuden kapulan kanssa sitten, kun sen aika koittaa.

Taisi tulla Move kapulalle tuki eilen 1.02 päivityksessä. About 300Mb patch ja peliä käynnistettäessä tulee ohjeet Move kapulan käyttöön. Online on myös tuntunut stabiilimmalta mutta mene ja tiedä tuliko siihen edes mitään fixia.
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 11 [PS3]

Tässä nyt parhaillaan tätä peliä tilailemassa, kun tuli jostain tällainen pienoinen Golf-buumi. 2005 se edellinen golf-peli meikäläisellä ja nyt voisi melkeimpä päivittää. Mites pelin jo hankkineet, mitä mieltä olette pelistä?

E: Ja millainen career mode (?) tästä pelistä löytyy? Mistä lähdetään liikkeelle ja miten paljon pelattavaa löytyy (suunnilleen)? :)
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 11 [PS3]

Juu lueskelinkin juuri tuolta. Aloitetaanko suoraan ammattilaisena vai mennäänkö ensin amatööriturneita?

Ammattilaisturnauksiin suoraan mutta amatöörinä. Experience Points (XP) kehitetään pelaajaa joita saa hyvistä suorituksista. Alkuun käytännössä mahdoton voittaa turnausta mutta kun pelaajaa kehittämällä alkaa sijoitukset kohenemaan. XP pisteitä saa kyllä muualtakin kuin pelkästään turnauksista.
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 11 [PS3]

Ammattilaisturnauksiin suoraan mutta amatöörinä. Experience Points (XP) kehitetään pelaajaa joita saa hyvistä suorituksista. Alkuun käytännössä mahdoton voittaa turnausta mutta kun pelaajaa kehittämällä alkaa sijoitukset kohenemaan. XP pisteitä saa kyllä muualtakin kuin pelkästään turnauksista.

Hienoa, eli luvassahan on sitten lukeman perusteella reippaasti uutta, kun vertaa 2005:seen. Eiköhän näillä pääse alkuun. Kiitoksia. Ja nyt odotellaan, että kusti soutaa ja polkee.
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 11 [PS3]

Tulipa sitten demoa eilen illalla pelailtua. Demossahan on yhteensä kuusi reikää kahdelta radalta, joten näitä sitten tahkosin vuoronperään. No yhdeksännellä reiällä (Celtic Manorin reikä numero 3, par 3) helähti sitten hole in one. Harmi vain, ettei uusintaa minulle suotu enkä myöskään ollut kirjautuneena, joten jättimäinen potti XP:tä ei omalle hahmolleni koko versioon koskaan rantaudu. :(

E: Ja kuvatkin sain mukaan epäileville ;) Ja kyllähän demon perusteella peli on aivan loistava.
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 11 [PS3]

Onkohan tuota tulos myyntiin move ohjaimen kera hieman halvemmalla? Vai täytyykö ne ostaa aina erikseen, meinaan sit vois ootella tommosta yhteis settiä, voi kyl tosin olla ettei tuu kun ei ole sonyn peli
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 11 [PS3]

Nyt on tätäkin takana jo aika tovi ja nyt sitten vähän fiiliksiä:
Pitkälti offlinessa careeria tullut pelailtua about 11 kilpailua, joista kolmessa olen päässyt jatkokierroksille. Kerran olin kolmannen kierroksen jälkeen kahden lyönnin karussa (TPC Sawgrass oli kenttä), mutta hermoiluun meni neljäs kierros ja sija vaihtui viidenteen. Hahmon kehitys on mukavaa puuhaa ja XP:tä saa hyvin Skills Challengeista ja hyvin pelatuista kierroksista. Eri osa-alueet (Power, Accuracy, Control ja Putting) ovat noin 60 prosentissa eli hyvässä vauhdissa ollaan. Mitään uusia varusteita en ole vielä ostanut vaan xp on käytetty hahmon käyttämiseen, myöhemmin sitten uudet mailat ja aurinkolasit. Ja tuo True-Aim on hieno juttu yhdistettynä Pro -vaikeustasoon. Tuo mukavasti haastetta, kun välillä ei tiedä, minne suuntaan kannattaa kierrettä palloon naputtaa.
Onlinessa muutama kilpailu tullut pelattua ja hankalahan niitä on voittaa. Sen verran tasokasta porukkaa aina listan kärkipäässä. Tosin vastapainoksi taisi kerran viimeiseltä sijalta löytyä kaveri tuloksesta +180 (en ollut minä ;)). Näitä Gamernet haasteita tullut myös muutama pelailtua, pisteitä kerättynä kuitenkin vain 1800. Onkos peliä pelanneilla omia haasteita upattuna tuonne Gamernettiin? Itselläni muutama haaste, eli nimellä löytyy ja lähinnä noita freestyle haasteita olen värkännnyt. Yhden yhdeksän reiän haasteen myös sain aikaan.
Tuon 12vs12 Online trophyn suorittaminen oli kyllä yhtä komediaa: Kolme varttia odoteltiin 24 pelaajaa, ja juuri kun peli latautui, serveri kaatui ja peli loppui siihen. Trophyt onneksi napsahtivat tilille. :p

Summaten: Hyvä peli, suosittelen!
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 11 [PS3]

Huhhuh, katsoin äsken noita kenttien hintoja, uskomatonta rahastusta. 8 euroa / kenttä!
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 11 [PS3]

Pitkälti offlinessa careeria tullut pelailtua about 11 kilpailua, joista kolmessa olen päässyt jatkokierroksille.

Itse keräilin Live Tournamentsien avulla levelin sen verran korkeaksi, että pystyy voittamaan kaikki uraoodin kisat. Olen sen verran laiska, etten jaksa vetää yhden pelin uramoodia kuin kerran: ensi vuonna vedetään taas, mutta uudessa pelissä.
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 11 [PS3]

Xboxilla olen tämän pelin demoa pelannut, mutta tuolta puolelta ei ketjua pelille löytynyt niin kysyn täällä.

Eli tuossa demossahan on tälläinen pienoinen bugi, jossa esim. jos täytyy lyödä 60m lyönti väylältä bunkkerin yli griinille, niin mailana ei saa käyttää kuin LW, SW tai PW. Ja PW:n kantomatka oli muistaakseni noin 45m. Vaikka lyö 100% voimalla niin se pallo ei jaksa bunkkerin yli vaan jää hiekkaan. Tuollainen syö näin golffia harrastavana peli-iloa huomattavasti kun tietää, että sieltä bägistä voisi ottaa vaikka rauta-9 jolla sitten lyödä griinille asti. Muuten peli vaikuttaa oikein mainiolta, mutta onhan tuo korjattu itse peliin?
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 11 [PS3]

Xboxilla olen tämän pelin demoa pelannut, mutta tuolta puolelta ei ketjua pelille löytynyt niin kysyn täällä.

Eli tuossa demossahan on tälläinen pienoinen bugi, jossa esim. jos täytyy lyödä 60m lyönti väylältä bunkkerin yli griinille, niin mailana ei saa käyttää kuin LW, SW tai PW. Ja PW:n kantomatka oli muistaakseni noin 45m. Vaikka lyö 100% voimalla niin se pallo ei jaksa bunkkerin yli vaan jää hiekkaan.

Nyt täytyy myöntää, että itse en tällaiseen törmännyt. Olisiko niin, että sulla on valittuna PITCH lyönti, jolla sen 50 metriä enimmillään palloa saa lennätettyä. Kokeileppa vaihtaa neliöstä (boxilla X) lyönti FULL -lyönniksi niin jo luulisi onnistuvan.
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 11 [PS3]

Nyt täytyy myöntää, että itse en tällaiseen törmännyt. Olisiko niin, että sulla on valittuna PITCH lyönti, jolla sen 50 metriä enimmillään palloa saa lennätettyä. Kokeileppa vaihtaa neliöstä (boxilla X) lyönti FULL -lyönniksi niin jo luulisi onnistuvan.

Tuota juuri testasin ja näinhän se oli. Nyt onnistuu, paljon kiitoksia :) En ollut edes tietoinen tuollaisesta vaihtoehdosta, ja nyt kun tuon opin niin on käytössä melkein joka reiällä.

Ja taitaa olla kohtuu helppo hole-in-one reikä tuo Celtic Manorin 3. , koska itsekin sain juuri äskettäin siinä tuon tehtyä. Harmi ettei peli näytä uusintoja hienoista lyönneistä :( Täytynee varmaan itsekin peli hommata, ettei mene demossa kerätyt reilut 6000 xp:tä ihan hukkaan.
 
Ylös Bottom