Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tiger Woods PGA Tour 2004


Jenssode: Näin on, PGA touria et voi kaksin pelata. Surkeaa, mutta totta, pitihän EA:n jättää jotain ens vuoden versioonkin... :rolleyes:


Näin minäkin tuon vähän pähkäilin, tuosta olisi muutoin todella vaikeaa lähteä tekemään ensi vuodeksi peliä! ...pettymys oli kyllä suuri, kun kahdestaan pelattuna tuo tour oli kaikkein parasta! ...mutta tuli tätä siltikin tahkottua serkkuni kanssa kolmeen asti viime yönä! :)

Suosikki-rataa on vaikea valita, kun ratoja on ylipäätään niin paljon! enkä myöskään ole kaikkia vielä pelannut. Mutta samoilla linjoilla että aidot päihittää fantasiat! ...ilmoittelen sitten kun keksin jonkun radan joka olisi ylitse muiden! :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Suosikki-rataa on vaikea valita, kun ratoja on ylipäätään niin paljon! enkä myöskään ole kaikkia vielä pelannut. Mutta samoilla linjoilla että aidot päihittää fantasiat! ...ilmoittelen sitten kun keksin jonkun radan joka olisi ylitse muiden! :)
Vaikket olekaan kaikkia ratoja pelannut, kerro, mikä rata tässä vaiheessa on kivoin.
 
Sinkaistaanpas tämä topic kärkeen ja tehdään jälleen iki-ihana kysymys: Mikä on mielestänne mukavin golf-rata oikeasti, tai pelissä?
 
Myönnettäkööt että minäpä vaihdoin pelin pois, olin niin pettynyt tuohon että ei turnauksia pystynyt pelaamaan moninpelinä. Moninpelinä kun tämä kuitenkin on parhaimmillaan... Pariin vuoteen eka Tiger jonka jätin pelaamatta "läpi"... kaikilta muilta osin peli oli kyllä parantunut, mutta miksi jättää pois kaikkein paras?!!
Ei auta kuin jäädä odottelemaan ensi vuoden versiota ja nettipeliä! :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Sinkaistaanpas tämä topic kärkeen ja tehdään jälleen iki-ihana kysymys: Mikä on mielestänne mukavin golf-rata oikeasti, tai pelissä?

Jahas, kai se on pelin osalta sanottava St. Andrewsin Old Course. Muutenkin nuo skottikentät ovat yleensä miellyttäneet. Pelissä siis, oikeasti ei ole (vielä ainakaan) tullut testattua.

Mieluisin oikeasti pelattu kenttä lienee off-topicia, mutta kommentoidaan nyt sen verran, että omista n. 10:stä pelatusta kentästä eniten on miellyttänyt vaikeudestaan huolimatta Nordcenterin Fream.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Miquel
Jahas, kai se on pelin osalta sanottava St. Andrewsin Old Course. Muutenkin nuo skottikentät ovat yleensä miellyttäneet. Pelissä siis, oikeasti ei ole (vielä ainakaan) tullut testattua.

Mieluisin oikeasti pelattu kenttä lienee off-topicia, mutta kommentoidaan nyt sen verran, että omista n. 10:stä pelatusta kentästä eniten on miellyttänyt vaikeudestaan huolimatta Nordcenterin Fream.
Kieltämättä St. Andrewsin kenttä on kiva. Mesta itsessään on aika karu, mutta kenttä on kiva, sieltä sain itsekin pisimmän putin ikinä= n.65 ft.;) Nyt olisi vielä kiva, jos muutkin Tigerin omistajat kertoisivat lempparikenttänsä ja kentän/kentät, joita vihaavat. Olisi kiva nährä vähän muidenkin mielipiteitä kentistä.

Mitä tulee kenttään, josta en pidä, niin se on Wallaby Creek. Mesta on jotenkin karu, maisema on punaista (tulee mieleen, että pelaisi golfia marsissa) ja kenttä on TODELLA vaikea. Ainakin haastetta niille, jotka jo ovat "tiikereitä":cool: .
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Eipäs saadakaan täällä euroopassa pelata verkko-tiikeriä...
Jes! Tiikeri 2005 saadaan verkkoon Euroopassakin (ainakin EA:n julkaisemassa Euro-kansikuvassa on PSNetin sininen logo).
EA:n pressitiedotteesta:
EA SPORTS Online Competition: Play peer-to-peer with anyone across the country on the PlayStation 2 console. Compete in Online Tournament events complete with money lists, full stat tracking, and league leaders. The new handicapping system will allow gamers to find competitors at a formidable level, and players can post scores on ea.com for access to web tournament leader boards.

15 PGA Tour -pelaajaa, 14 fantasiahahmoa, 8 uutta lisensoitua kenttää, 2 uutta fantasiakenttää (yhteensä 14 kenttää)...

Real-time Events (console versions): Using the game hardware's internal clock, actual events appear at appropriate times of year.

Kaupoissa 24.9.

EDIT: Kenttiähän golfissa on...:rolleyes:
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 2004

Lähipäivinä tämäkin tekele saapuupi kauppojen hyllyille, antakaapi kuulua mitä ominaisuuksia sekä kenttiä on tullut lisää!
Tärkeintä olisi että oisivat palauttaneet tuon turnaus-moninpelin.

Itse tilasin Playsta, jotenka männöö vissiin vielä viikon verran ennenkuin pääsen viheriölle...
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 2004

jenssode sanoi:
Itse tilasin Playsta, jotenka männöö vissiin vielä viikon verran ennenkuin pääsen viheriölle...

Olen itsekin aikeissa tilata ko. pelin kun on noita vanhojakin Tiggereitä tullut innolla tahkottua. Itse olen vielä miettinyt että uskallanko tilata Playsta, kun hinta siellä on 31,99 puntaa ja näin ollen uhka siitä että peli jää tullipostiin noudettavaksi ja alv lankeaa maksuun on suuri... Näin minulle vuosi sitten kävi samaisen pelin 2004 version kanssa.

Olenkin ajatellut tällä kertaa tilata pelin Cdwow.comista jossa hintana on samainen 31,99 puntaa (sis. toimituskulut) mutta koska yritys sijaitsee EU:n alueella ei alv uhkaa ole.

Kerrotko ihan mielenkiinnosta että miten sinulle tuon tilauksesi kanssa kävi?
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 2004

Itse olen tilannut monta kertaa 31.99 maksavan tuotteen. Kerran meni tulliin, mutta en joutunut maksamaan ylimääräistä. Muuten on aina tullut suoraan perille, viimeksi Burnout 3 viikko sitten. Mutta tietysti se kannattaa tuolta wowista tilata, kun samaan hintaan saa ja riskiä ei ole lainkaan.
 
Uutislainaus Pelitistä

http://www.pelit.fi/
Tiger Woods löi karheikkoon

Electronic Arts on päättänyt vetää Tiger Woods PGA Tour 2005:n PlayStation 2 -version myynnistä pelilevyissä ilmenneen valmistusvirheen vuoksi. Tiger Woodsin jo ostaneiden levyt luvataan vaihtaa viipymättä toimiviin, vaikka Electronic Artsilta samalla muistetaan, ettei valmistusvirhe aiheuta ongelmia kuin pienelle osalle pelaajista.

Electronic Arts tuottaa parhaillaan uutta (ja toivottavasti virheetöntä) painosta Tiger Woodsin PlayStation 2 -versiosta. Sen arvioidaan valmistuvan kolmen viikon sisällä.


Vika koskee siis pelin PAL-versiota.
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 2004

jkh sanoi:
Kerrotko ihan mielenkiinnosta että miten sinulle tuon tilauksesi kanssa kävi?

Juu, enpä tuollaista tullia ottanut lainkaan huomioon/muistanut tilatessani ja tänäänpä olikin sitten tullilta tullut kutsu noutamaan omani pois... mutta perskuterallaa jos tuo sitten tartteepi vielä lähettää takaisin Playlle ja tämän jälkeen vielä kertaalleen maksaa tullit... huhhej! :(

edit: Tämä olisikin ehkäpä kuulunut oikeammin tuohon TW PGA 2005 -topiciin.
 
Vastaus: Tiger Woods PGA Tour 2004

jenssode sanoi:
edit: Tämä olisikin ehkäpä kuulunut oikeammin tuohon TW PGA 2005 -topiciin.
Ai perkule, semmoinenkin oli... :eek:
Pistänpä tuon Pelit-uutisen sinnekin.
 
Ylös Bottom