Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
esim. verkkokauppa.comista ja disc shopista saa 599.. ja keskisen veljeksiltä saa 60gb mallin 499.Aero sanoi:Hauska tosiaan olisi nähdä että näinköhän starter pack maksaa tänävuonna 599e. Tosin 524e on sen verran pienempi luku että pakko oli tilata varsinkin kun noita starter packin pelejä en halua. Helpompi jättää ne ostamatta kuin yrittää niitä sitten jälkikäteen kaupitella..
Pakko kommentoida tähän, vaikka onkin vanha thread, mutta tässä logiikassa on virhe. Nordisk Film (fi-hotline@nordiskfilm.com) todellakin hoitaa myös Saksasta (ja siten oletan että muutkin EU-alueelta) hankitut PS3:t. Tiedän tämän faktana koska toimitin omani (Saksasta tilattu) sinne vastikään. Vaihtokappaleen saantiin kesti yksi päivä.Suomesta ostettujen PS3:n 1:n vuoden takuu on voimassa vain maahantuojan Nordisk Filmsin edustamalla alueella eli suomessa, ruotsissa, norjassa ja tanskassa ( http://fi.playstation.com/servlet/file/PS3_SS_Finnish_Web.pdf?ITEM_ENT_ID=61098&COLLSPEC_ENT_ID=40 sivulta 12 eteenpäin ). ja sama on käänteisesti saksasta ja hollannista ostetuissa PS3:ssa, eli ei ole takuu voimassa suomessa.
Pakko kommentoida tähän, vaikka onkin vanha thread, mutta tässä logiikassa on virhe. Nordisk Film (fi-hotline@nordiskfilm.com) todellakin hoitaa myös Saksasta (ja siten oletan että muutkin EU-alueelta) hankitut PS3:t. Tiedän tämän faktana koska toimitin omani (Saksasta tilattu) sinne vastikään. Vaihtokappaleen saantiin kesti yksi päivä.
Ei ollut mitään puhetta hankintatavasta tai -paikasta. Liitin mukaan lyhyen mutta kuvaavan vikaselosteen jossa oli lisäksi yhteystietoni ja sähköpostiosoitteeni. Lisäksi tietenkin kuitti, joka tuli laitteen mukana. Tästähän käy ilmi nimi ja tilauspäivä. Näytti olevan sama minkä sain myös sähköpostiini PDF:nä laitteen lähtiessä matkalle Suomea kohti joten siitäkin printti riittää.Kysyttiinkö mitään hankintapaikasta? Ja esititkö jotain kuittia, josta ilmene hankinta-aika?
PlayStation ja DVD Kids Hotline / Tuotetuki
Playstation: 0600-411911, 0,79 /min.
DVD Kids: 0203-51222
Avoinna ma-pe 15:00 - 19:00
fi-hotline@nordiskfilm.com
PS3lla on vain myyntialueen kattava takuu. Näin ollen ns. PAL-konsolilla (ostettu Euroopasta) takuu toimii Suomessa, mutta Aasian tai Amerikan PS3t ovat ilman takuuta. Jos Suomalaisesta koneesta häviää kuitti, otamme konsolin toimistollemme, ja sitä kautta saamme ongelman eteenpäin. Samoin toimitaan myös EU-koneiden kanssa. Huomaathan, että jos maksat ostoksesi pankkikortilla tai muulla maksuvälineellä jää tästä toimesta jälki myyjän rekistereihin. Samoin käy jos käytät kaupassa heidän kanta-asiakaskorttiaan (PLUSSA tai jokin muu vastaava).
Emme ota EU-alueen koneita vastaan. Jos laitteelle käy jotain, joudut itse hoitamaan takuuasiat ja muut vastaavat esim. tässä tapauksessa USAn Sony Computer Entertainmentin kanssa. Näin ollen rahdit ja vakuutukset tulevat (ainakin) itsellesi maksettavaksi. Suurimmalla todennäköisyydellä uusi kone on halvempi, kuin postit ja muut USAhan.
Tässä lienee kirjoitusvirhe? Luulen että pitäisi olla "Emme ota kuin EU-alueen koneita vastaan."Emme ota EU-alueen koneita vastaan.
Lisätään tänne nyt itselle tullut vastaus, jos se auttaa joitakin:
Luultavasti, itsekin sen vasta nyt äkkäsin. Ja tuo vastaus on siis suoraan Nordisk Filmsiltä.
jos ostat harmaatuodun koneen Suomesta joltakin yritykseltä, niin tuo yritys vastaa itse takuusta, ei Nordisk Film
jos tuot/tilaat koneen itse EU:n alueelta (muualta kuin Suomesta), niin tällöin Nordisk Film hoitaa takuuhuollot
Kaikki kaupat, Prisma, Anttila jne Suomessa ottavat heiltä ostetun konsolin takuu asioissa takaisin. Ja hoitavat takuu korjauksen maahantuojan kanssa.
Capi ottaa takuu laitteen takaisin ja toimittaa sen NF. Samalla viivalla kaikki ovat, miksi Capista ostetut konsolit pitäisi toimittaa suoraan ohi virallisen kuvion?
Kyllä, koska laitetta ei ole Suomesta ostettu, vaan kauppa on saksassa. Tällöin NF hoitaa asian suoraan. Saa toki toimittaa ostomaahan takasinkin.
Capi ottaa takuu laitteen takaisin ja toimittaa sen NF. Samalla viivalla kaikki ovat, miksi Capista ostetut konsolit pitäisi toimittaa suoraan ohi virallisen kuvion?
Kaikki kaupat, Prisma, Anttila jne Suomessa ottavat heiltä ostetun konsolin takuu asioissa takaisin. Ja hoitavat takuu korjauksen maahantuojan kanssa.
Capi ottaa takuu laitteen takaisin ja toimittaa sen NF. Samalla viivalla kaikki ovat, miksi Capista ostetut konsolit pitäisi toimittaa suoraan ohi virallisen kuvion?