Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Time Crisis 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Time Crisis 4 [Hype]

montako ruutua pitää pelata arcade modia että peli jää muistiin? pelasin pari tehtävää ja lopetin.kun yritän jatkaa siitä kohdasta mihin jäin niin sitä kohtaa ei löydy mistään:( vaan peli alkaa aina alusta.mitä teen väärin?
 
Vastaus: Time Crisis 4 [Hype]

montako ruutua pitää pelata arcade modia että peli jää muistiin? pelasin pari tehtävää ja lopetin.kun yritän jatkaa siitä kohdasta mihin jäin niin sitä kohtaa ei löydy mistään:( vaan peli alkaa aina alusta.mitä teen väärin?
Tallentuuko arcade-pelit yleensäkään mitenkään?
Muistaakseni vanhemmissa Time Crisis peleissä piti läpäistä aina yksi episodi, että pystyi seuraavalla kerralla aloittamaan pelaamisen siitä seuraavan episodin alusta.
Sinne siis avautui valikkoja pelin edetessä, joista pystyi valitsemaan haluamansa aloitusepisodin.
 
Vastaus: Time Crisis 4 [Hype]

Tallentuuko arcade-pelit yleensäkään mitenkään?
Muistaakseni vanhemmissa Time Crisis peleissä piti läpäistä aina yksi episodi, että pystyi seuraavalla kerralla aloittamaan pelaamisen siitä seuraavan episodin alusta.
Sinne siis avautui valikkoja pelin edetessä, joista pystyi valitsemaan haluamansa aloitusepisodin.

ok...kiitos
 
Vastaus: Time Crisis 4 [Hype]

Minä yleensä suoraan sanoen paskat veisaan mitä jotkut arvostelijat Tiltissä sanovat. Se on heidän mielipiteensä pelistä, so what?

Minulla on tämä peli, ja se on hyvä! 8/10!
 
Vastaus: Time Crisis 4 [Hype]

Se on vain hieman hölmösti Namco tehnyt, kun eivät myy sitä valopistoolia erikseen. Eli jos haluat kaksinpeliä varten toisen pistoolin, niin sitten pitäisi hankkia toinen peli.


Mitäköhän Namcon henkilökunnan päässä on liikkunut, kun ovat tätä peliä tehneet?
 
Vastaus: Time Crisis 4 [Hype]

Lainaus Pelit lehden arvosteluun (pisteet 58/100) jostain kaukaa muinaisilta viime vuoden puolisilta ajoilta:

Uusi aika vaatii modernin aseistuksen. Vanhat valopistoolit
eivät ole Nato-yhteensopivia, sillä ne toimivat
vain kuvaputkitelevisioilla. Uusi GunCon 3
-valopistooli lainaa tekniikkansa Wiiltä. Television
yläkulmiin ripustetaan infrapunalähettimet, joiden
avulla pistooli paikantaa itsensä. Ase kalibroidaan
aina peliä käynnistäessä. Tarkkuus ei ole sitä mitä
toivoisi, mutta riittää pelin tarpeisiin.
GunCon istuu käteen, mutta on ulkonäöltään
hirveä. Räikeällä oranssilla värillä ja sarjakuvamuotoilulla
varmistetaan, että valopistoolilla leikkivää
lasta ei Amerikassa vahingossa ammuta. Kolholta
tuntuu myös, että ase ei ole langaton. Infrapunalähettimetkin
vaativat oman USB-johtonsa, joten piuhaviidakko
tihenee ja kodin sisustaja lämpenee.
Aseen etukahvaan, perään ja piipun varteen on
mahdutettu kaksi analogitattia ja monen monta
nappia. Niitä käytetään valopistoolin ja fps-pelin
yhdistävässä pelimoodissa, joka valottaa pelitapahtumia
toisesta näkövinkkelistä. Siinä liikutaan
standardilla kahden tatin ohjauksella ja ammutaan
valopistoolilla. Käytännössä yhdistelmä on
kömpelö, ja koko kokeilu on muutenkin onnetonta
tunarointia. Suurin synti on tylsien ja valtavien
kenttien yhdistäminen tolkuttoman hitaaseen
kävelynopeuteen.
Tästä 90 euroa? So not!

LÄHDE: www.pelit.fi
 
Ylös Bottom