Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TimeShift

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: TimeShift

Eilen ilmoittivat Jumbon GameStopista että noudettavissa on. Hain pois ja nyt ensivaikutelmat:

Peli tempaisee mukaan heti alkusekunneista lähtien ja meno yltyy hengästymiseen asti. Heti ensimmäisen taulun loppuklimaksi enteilee laadukkaita pelikokoemuksia tämän parissa. Graafisesti peli näyttää todella hyvältä, eikä nykimisiä ilmennyt ainakaan ekan kentän perusteella. Myös kontrollit ovat viimeisen päälle hiottuja. Nappuloita on kuin hanurissa näppäimiä, eli joku tovi menee ennen kuin kontrollit ovat selkäytimessä.

Kaiken kaikkiaan vaikuttaa erittäin hyvältä FPS:lta, jota ei kannata unohtaa tämän päivän pelirunsauden keskellä. Tämä on kuin Gears of warin ja Half-Life 2:sen sekoitus muutamalla omalla idealla höystettynä.

Healtti sanoi:
Niin, siis eihän tässä mitään kaksinpeliä ole syslinkilläkään?
Takakannessa lukee "players 1" ja "system link 2-16" sekä "online multiplayer 2-16". Pitääpä testata huomenna...

Healtti sanoi:
Kirves kiveen täälläkin. Ihan kauniin näköinen, mutta ei se riitä.

Jos olisi split-screen COOP / syslink COOP, niin sitten pelaisin. Mutta muuten ei innosta.

Samaa ajattelin... Siis että Co-op ois ollu aika kiva. Mutta ei se nyt haittaa, Medal of Honor Airborne onnistu olemaan todella hauska ilmankin. :)
En usko että sielä sitä on kuitenkaan, ei sitä mainittu missään. Sääli.

Pidin grafiikasta ja aika kikkailusta, mutta eniten iski kuiteskin aseet. Ne näyttävät ja kuulostavat hienoilta, pidin siitä haulikosta ja se kivääri oli kanssa mielyttävä. Yleensä pelien aseet kuulostavat aika latteilta, vaikkakin ne on varmasti otettu oikeista aseista, silti ne vaikuttavat jotenkin vain laimeilta effektien puolesta. Vaikkakin tässä pelissä on se sama mikä yleensä 1st person shootereissa on; ukot kestää melkein lippaallisen lyijyä.

Nojoo, vois ton ostaa, oli aika kivan tuntuinen peli. :)

Tää peli kiinnostais aikas paljon.. Mutta haluisin vähän kuulla jotain mielipiteitä sitä pelanneilta. Voisiko joka jolla tämä on niin kertoa vähän mitä on tykännyt. Jos viittii niin vähän tarkemmin kuin että ihan hyvä on..

Niin aloitetaa sil et on ihan hyvä. Hyvän siitä tekee mun mielestä just sillä ajalla leikkiminen. Aina jaksaa hymyilyttää vihollisen reaktio kun siltä vie aseen kädestä. Ja löytyy pientä pulmanratkontaa just aikaa hyväksi käyttäen. Muutenhan se on sitä samaa putkijuoksua kuin muutkin. Aika tyhjentävä vastaus mut toivottavasti sanoo jotai pelistä.

Muutama ilta pelin ääressä mennyt ja täytyy sanoa, että varsinkin tuo livessä pelaaminen oli pientiä lagia lukuun ottamatta hauskaa kun mukana on nuo aikamanipuloinnit. Yksinpelinä oli myös oikein näyttävää äfpeeässää.

Huonointahan tässä pelissä on oikeastaan sen julkaisupvm. nyt kun orange boxit, cod4:set ja halot ilmestyy nyt myös, niin tää jää hieman niiden varjoon todennäkösesti.

DeathLikER sanoi:
Muutama ilta pelin ääressä mennyt ja täytyy sanoa, että varsinkin tuo livessä pelaaminen oli pientiä lagia lukuun ottamatta hauskaa kun mukana on nuo aikamanipuloinnit. Yksinpelinä oli myös oikein näyttävää äfpeeässää.

Huonointahan tässä pelissä on oikeastaan sen julkaisupvm. nyt kun orange boxit, cod4:set ja halot ilmestyy nyt myös, niin tää jää hieman niiden varjoon todennäkösesti.
Jep, erittäin hyvä peli joka valitettavasti taitaa jäädä "megahitti" pelien jalkoihin. Kuitenkin tämähän on hinnaltaan halvempi ja varmasti yllättää. Kannattaa kokeilla :p

Näin jossain jonkun mainoksen pelistä, vaikutti aika mielenkiintoisalta, taidanpa hankkia pelin joskus kun kun saa halvemmalla tai sattuu halpa käytetty.

Vaikuttaa mielenkiitoiselta, pitääpä laittaa tämäkin listalleni.Arvostelijat eivät kyllä tällekkään mahti pisteitä antaneet mutta johtuu varmaan siitä että viimeaikoina on annettu pisteittä vähän liikaa.

Pari tuntia takana ja yllätti mut positiivisesti, mutta livessä on kyllä ihan kuollutta 2 matsia löytyi :(

Onko peliä hankittu? Tarvitsisin pikaisesti pelaamaan kaveria livessä että saisin vähän huorata saavutuksia. Jos jollakin peli löytyy niin laittakaan yksityisviestiä! ;)

Hmm... ei ole peliä vielä hankittu, mutta pienoisessa harkinnassa hankinta on. Vaikuttaa oikein mielenkiintoiselta peliltä, ja vieläpä kun tätä saisi 29 euron hintaan uutena, niin ei ole hinnallakaan pilattu. Vielä kaivattaisiin kuitenkin jonkunlaisia suositteluja ja/tai rohkaisua pelin ostoa silmällä pitäen:). Eli kommenttia vaan tulemaan kaikilta pelin hankkineilta vai voiko tosiaan olla niin, että vain muutama ihminen on pelin uskaltautunut ostamaan.

Hmm... ei ole peliä vielä hankittu, mutta pienoisessa harkinnassa hankinta on. Vaikuttaa oikein mielenkiintoiselta peliltä, ja vieläpä kun tätä saisi 29 euron hintaan uutena, niin ei ole hinnallakaan pilattu. Vielä kaivattaisiin kuitenkin jonkunlaisia suositteluja ja/tai rohkaisua pelin ostoa silmällä pitäen:). Eli kommenttia vaan tulemaan kaikilta pelin hankkineilta vai voiko tosiaan olla niin, että vain muutama ihminen on pelin uskaltautunut ostamaan.

No ekan kentän olen pelannut ja ei voisi oikeen mitään kummempia sanoa. Ihan mukavaa räiskintää lisättynä ajalla leikkiminen. Huonoa on liian kestävät viholliset. Niihin saa naulata helposti lippaallisen panoksia ennenkuin tipahtavat.

Jos pelin ajattelit ostaa niin ilmoita mulle niin hankitaan niitä saavutuksia! ;)

No ekan kentän olen pelannut ja ei voisi oikeen mitään kummempia sanoa. Ihan mukavaa räiskintää lisättynä ajalla leikkiminen. Huonoa on liian kestävät viholliset. Niihin saa naulata helposti lippaallisen panoksia ennenkuin tipahtavat.

Jos pelin ajattelit ostaa niin ilmoita mulle niin hankitaan niitä saavutuksia! ;)

Juuh, laitappa lisää kommenttia sitten kun olet päässyt pelissä hiukan pidemmälle:). Voi hyvinkin olla, että käyn tämän lähipäivinä noukkimassa kaupan hyllyltä mukaani. Ilmoittelen kyllä sitten, jos peli kaupan hyllytä mukaan tarttuu.

Juuh, laitappa lisää kommenttia sitten kun olet päässyt pelissä hiukan pidemmälle:). Voi hyvinkin olla, että käyn tämän lähipäivinä noukkimassa kaupan hyllyltä mukaani. Ilmoittelen kyllä sitten, jos peli kaupan hyllytä mukaan tarttuu.

No maagista varten nyt pelasin toisenkin kentän ja kentällä meinaan sitä väliä että saan toisen saavutuksen. Eli yksin kenttä on noin 1 tuntia - 1,5 tuntia eli nyt olen lähemmäs 3 tuntia peliä pelannut.

Toinen kenttä oli mielestäni vielä parempi kuin eka. Tarinan olen jo unohtanut paitsi että tiedän mitä olen netistä lukenut että puku on viety jne. Tarinan poissaolo ei haittaa minua, koska se ei ensinäkään ole mikään mainio ja toiseksi olen päättänyt keskittyä sen takia pelkkään räiskintään ja ajalla leikkimiseen. Sillä leikkiminen on kyllä todellista hupia. Välillä ukkoja tulee päälle aika reiluja määriä ja vaikeusaste onkin tarpeeksi haastava jo normaalilla (=Skilled).

Ajan käyttöä olen oppinut hallitsemaan nyt paljon paremmin ja osaan käyttää sitä "taktisesti". Vaikeusasteesta on sen verran hyötyä että aika temppuja on lähes pakko käyttää monessa taistelussa joten ne eivät jää vahingossakaan käyttämättömänä turhiksi. Moninpeliä en ole oikeen ehtinyt vielä pelaamaan mutta kun sitä demossa kokeilin niin aika mainiota menoahan se oli.

Peliä voi suositella niille jotka räiskinnästä pitävät ja jotka eivät niin paljoa välitä tarinasta. Itse en tarinoista niin perusta mutta aina hyvä tarina on plussaa. Timeshift on kuin normaali räiskintä lisättynä mainio, hauska ja viihdyttävä aikapuku.

Jos maaginen vaan räiskinnästä tykkää niin kyllä minä tämän sulle kauppaisin...

Ylös Bottom