Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TimeSplitters 2 FAQ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bandicoot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitsa! Ja se witun Stargåte ilmestyy varmaankin sitten toivottavasti sen läheisyyteen. Vai pitääkös toi pommi hoitaa ennen kun käy tappamassa sen bossin ja hakeen kristallin ja laittamassa sen kolmiviputsydeemin päälle.. - no saas kattoo..

edit
no menihän se!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ankoista

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Sain heti ekalla yrityksellä gultaa :D

Ootsä kyllä aika epeli! On tullu ilmeisesti läksyt tehtyä TimeSplitters 1:sen kanssa huolella, niin kakkonen ei tunnu missään :D

k-toos, k-toos!
Juu, onhan sitä tullu hieman hakattua, vaikken sitä pirullista tykkitornichallengea läpi saanutkaan... :mad:
Ei se Can't Handle This vaan meinaa mennä läpi... PRKLE!

Juu, onhan sitä tullu hieman hakattua, vaikken sitä pirullista tykkitornichallengea läpi saanutkaan... :mad:
Mitä tykkitornichallengea?

Ei se Can't Handle This vaan meinaa mennä läpi... PRKLE!
Sama vika :P
37 oon saanu tapettua parhaimmillani.

Toinen ongelmallinen on tuo Simian Shootout -challenge. Olen saanut siinä pronssia, mutta hopeaa/kultaa ei tuu millään, kun tolla hiton pumpparilla ei osu niihin apinoihin!

Can't hadle this ei ole niin vaikea, ensin täytyy eksyä pääsisäänkäynnin luokse josta löytyy tuplatomit ja healttia, sain heti ekalla kerralla kultaa siitä.
kakunpala!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jujze
Can't hadle this ei ole niin vaikea, ensin täytyy eksyä pääsisäänkäynnin luokse josta löytyy tuplatomit ja healttia
Tota mäkin yritin monta kertaa, mutta ei piru vie onnistunu. Vaikka niitä tulitti kokoajan päähän (käteen?), niin silti ne vaan ampu kokoajan takas ja menetti järettömästi energiaa.

Aztek-puzzle??!

Osaakos joku kertoo mulle vinkkejä tai ratkaisun normaalin vaikeusasteen Aztek-levelin siihen puzzleen missä pitää avata se eka ovi. Eli ainakin luulen, että niitä kivitolppien pyöriviä osia pitää pyörittää johonkin tiettyyn asetelmaan. Wittu must on pikkasen tyhmää vaikeuttaa peliä näinkin älyttömällä puzzlella (yleensä tykkään puzzleista), siis toi pätee jos mä olin oikeilla jäljillä tässä jutussa, mutta jos en ollu niin oon varmaan sit vähän yksinkertainen ja vailla loogista ajattelukykyä.

Re: Aztek-puzzle??!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan El Magico
Osaakos joku kertoo mulle vinkkejä tai ratkaisun normaalin vaikeusasteen Aztek-levelin siihen puzzleen missä pitää avata se eka ovi.

Jeps, ne pitää kääntää siten että kahdessa viereisessä tolpassa on sama kuva. Tajusitkos, jo et niin selitän tarkemmin :)

Re: Re: Aztek-puzzle??!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Jeps, ne pitää kääntää siten että kahdessa viereisessä tolpassa on sama kuva. Tajusitkos, jo et niin selitän tarkemmin :)

on kokeiltu tietysti jo heti ekaks, mutta joissain tolpissa on kaksi samaa kuviota. Vai tarkoitatko että kaikissa tolpissa suhteessa toisiinsa olis samat kuvat vastakkain, eli sekä pysty- , että vaakasuunnassa(jos katsotaan ylhäältä päin).

Uusi yritys...

Eli ne Aztecin normal levelin tolpat tulee kääntää seuraavalla tavalla:

Käännä aluksi sellaista tolppaa joka on kulmassa. Käännä sitä siten, että saat viereiseen tolppaan samanlaisen kuvan. Ota huomioon, että yhdellä tolpalla on vähintään kaksi "vierestä" tolppaa ja niissä molemmissa tulee olla sama kuva ekaa tolppaa kohti. Tätä jatkat sitten jokaiselle tolpalle siten, että aina tolpan viereisissä tolpissa on tolppaa kohti SAMA kuva.

so easy ;)

jep, eli tota mä just tarkoitin tolla äskeisellä selittely härdellillä. se onkin sitte illalla duunin jälkeen kokeiltava.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Mitä tykkitornichallengea?

Splitters1:n vikoja/viimeinen challenge.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Toinen ongelmallinen on tuo Simian Shootout -challenge. Olen saanut siinä pronssia, mutta hopeaa/kultaa ei tuu millään, kun tolla hiton pumpparilla ei osu niihin apinoihin!

Sama juttu, PRKLEEN APINAT SAATNA! :mad:

mullakin on tuo TS2 mut auttakaa mua mun enkku ei oo kauheen hyvää et miten siinä miten siinä mapmakerissa saa tehtyä niitä omia yksinpeli kenttiä oon yrittäny mut en osaa ja miten tota assaultia pelataan

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bam margera
mullakin on tuo TS2 mut auttakaa mua mun enkku ei oo kauheen hyvää et miten siinä miten siinä mapmakerissa saa tehtyä niitä omia yksinpeli kenttiä oon yrittäny mut en osaa ja miten tota assaultia pelataan
Siirsin kysymyksesi tänne peliapuun.

Mutta jos et tosiaan yhtään englantia haltsaa, niin on tässä vähän hankala käydä neuvomaan. Suosittelisin, että pyydät vaikka jotain kielitaitoista kaveriasi avuksi...

Assaultia kuitenkin pelataan niin, että tuhotaan viholliselta niiden voimavarat, joita voi olla mm. öljytynnyrit, tietokoneet tai automaattiaseet.

Kysymys

Onko muilla sama ongelma tos level editoris...?

Heti ku alkaa tuleen ideoita ja paikka näyttään hyvältä ni se valkonen palkki sielt vasemmast yläkulmast loppuu kesken eikä voi tehä mitään.

Kerroksiakaan en saanu kun max 2 ja niiden piti sitte olla saakutin pienet alueiltaan et sai tehtyy muutaki kun vaan ite kartan.

Johtuuko siit et on muistikortti liian täys? Pitäskö hommata uus kortti ja pyhittää se niille leveleille?

Miten muuten poistetaan valmis leveli?

Saakeli, ku oisin halunnu tehä sellasen 3-4 kerroksisen tarinakartan! :( mut sitte ei riitä muisti ite "tarinalle".

Ylös Bottom