Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TimeSplitters 2 kommentit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jore

Vanha hippi
No niin, jatketaan täällä. Kiitos Bandicot ehdotuksesta, anna palaa. Itse en ole vielä peliä käsiini saanut :(
 
Silmät ristissä ja muutama virvoke vatsassa :) Tätä iltaa olin odottanut ja nyt ensivaikutelmia:

TS2 ei pettänyt odotuksia. Peli on LOISTAVA! Demosta, joka sekään ei ollut huono, ollaan menty iso harppaus eteenpäin. Tahtäyssysteemi on parantunut, äänimaailma on jykevöitynyt ja uusia ääniä lisätty. Grafiikka on edelleen todella sulavaa ja nättiä. Jo pelin valikoista näkee, että tähän peliin satsattu. Yhden illan kokemuksien jälkeen vikaa ei tunnu löytyvän, eikä tarvitsekaan. Muutamia pikkuvikoja oli löytänyt Nakkerton liittyen i-Link moodiin ja ne ovat luettavissa Peliavun puolelta TimeSplitters 2 FAQ:sta.

Aloitin easylla ja olen pelannut jo 8 Story moden tehtävää. En ole ehtinyt tutustua vielä kunnolla muihin moodeihin, mutta sen verran voin paljastaa, että pelattavaa on PALJON. Ja tyypilliseen TS tyyliin peli pitää tilastoa mitä ihmeellisimmistä asioista :)

Heitän kattavampaa arvostelua kun olen tutustunut peliin tarkemmin, mutta jos pidit vähänkään TS1:stä, älä missaa tätä. Jos et pitänyt TS1:stä, hanki se silti. Et pety!
 
Minähän voisin sitten jatkaa.

Story on easyllä pelattu läpi ja normal hyvää matkaa menossa.
Tehtäväsuunnittelu on sanalla sanoen loistava, easyllä levelit tuntuvat lapsellisen helpoilta, mutta normalilla peli lisää esim. Siberia-leveliin enemmän kameroita ja mitä tärkeämmin, lisää tehtävää!
Ja yli viiden tunnin pelisessio kolmen kaverin kanssa todisaa viimeistään, että Splitters2 on uusi moninpelien kunkku.

Muista pelimuodoista:
-Arcade League, pelimuoto, jossa on erinäisiä tehtäviä, yleensä tapaan,"tapa niinjaniin monta tyyppi tässä ajassa"
-Challenge, vanhat kunnon challenget...

Pelissä on MASSIIVINEN määrä ekstroja, reilusti yli sata hahmoa, lisäleveleitä, pelimoodeja ja "supersalaisuuksina" mm. erinäiset Platinum-palkintojen mukana saatavat hassut hatut...

EDIT: Ai niin, oonkin saanu jo sen matopelinkin siihen Temporal Uplinkkiin... :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
No niin, jatketaan täällä. Kiitos Bandicot ehdotuksesta, anna palaa. Itse en ole vielä peliä käsiini saanut :(

Bandicoot????? MINÄ SE OLIN!! EI ******!!:mad:
 
Joo, creditit Paaville! Mä ehdotin "hype" sanan poistamista Jorelle privaatisti, mutta alun alkaen Paavi ehdotti sitä boardilla.

Mitäs tykkäätte pelin aseista? Omasta mielestäni ne ovat mielikuviksellisia ja todella tyylikkäitä. Varsinkin Robot factoryn Electro Tool(?)...todella hauska :D

TS1 leveleistä sen verran, että niitä on mukana muutama. Varsinkin Street on todella näyttävä!
 
Re: Re: TimeSplitters 2 kommentit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Bandicoot????? MINÄ SE OLIN!! EI ******!!:mad:

Heh, heh... ja tuollaisestako pitää vielä raivostuneena yrittää ottaa kunniaa? Sitäpaitsi, alunperinhän tuo oli Joren idea pitää hype- ja kommentti-ketjut erillään.
 
En minä nyt aivan tosissaan ollut...

Mutta ovatko ne hauskat ja yksityiskohtaiset käyttäjä profiilit mukana??
 
On, ja tällä kertaa ei tarvitse rämpyttää rastia aina joka matsin jälkeen, että ne tallentuis.
:D
 
Huh huh, nyt on tullut pelailtua sellainen kuusi tuntia oikeastaan pelkästään arcadea ja ei voi sanoa muutakuin, että tuntuu hemmetin hyvältä. Arcade vaikuttaa melkein paremmalta kuin storymode, jota olen vain muutaman kentän verran pelannut. Pelattavaa yksinpelistäkin löytyy aivan järrkyttävä määrä, sillä jokaisesta kultaisesta suorituksesta saa aina jotain extraa. Parasta tässä on se, että jokainen pelattu tunti tuntuu toista paremmalta.
 
Aivan loistava peli. Konsoleilta ei vastaavaa fps:ää löydy (noh, GoldenEye:han on tietysti legenda...).

Mutta tosiaan, jo alkuvalikoista lähtien näkee että budjetti on varmaankin triplaantunut. Tällä kertaa on ihan juoni, jota siivitetään radan alussa näytettävillä videopätkillä. Ja aina ennen rataan menemistä, annetaan pientä informaatiota mitä tehtävä tulee sisällään pitämään. Ei siis ykkösen tyyliin: "Mene sinne, tapa kaikki ja ota tavara mukaan."
Nyt radoissa tarvitsee myös jo hiippailla ja oikeasti suunnitella mitä seuraavaksi tekee :)

Aseita, hahmoja ym. lisähärpäkkää on aivan käsittämätön määrä, ja niiden löytämiseen menee tovi jos toinenkin. Enää ei siis ole ykkösen tyyliin pelkästään lisäratoja ja hahmoja kerättävänä, vaan nyt on kaikkea pikkukivaa moninpelimoodeista lähtien.

Moninpeli on yhtä laadukas kuin TS1:ssäkin, tai oikeastaan parempikin. Mitä tuossa muutama tunti eilen pelattiin, niin yhtä hupia oli. Miinusta tuli siitä, että moninpelitaistelun loputtua ei kerrota muuta kuin saamansa awardsit, ja tappojen määrät. Olisi ollut mukava jos olisi ykkösen tyyliin kerrottu, että ketä tappoi, monta tappoi kuolematta jne. (saatetaanhan nuo tietysti jotenkin tuolla kertoa, mutta tähän mennessä en ole huomannut).

Loistava peli. Ostakaa se!

EDIT: Asiavirhe
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
eihän ykkösessä saanut kuin 10 bottia.
Miten mulla on niin vahva muistikuva, että se ois ollu 12?

Noh, tarkistanpas ->

Hitto, oikeassa olit, 10 se on :D
Sori.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Miten mulla on niin vahva muistikuva, että se ois ollu 12?

Noh, tarkistanpas ->

Hitto, oikeassa olit, 10 se on :D
Sori.


Niin, muistikuva voi johtua siitä että kaksinpelillä pelatessa pelaajia oli maksimissaan ne 12
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Ei prkle ku on v-mäinen tehtävä tää Honorary Leaguen "Can't Handle This"!
:mad:

Nimensä mukaisesti :) Tehtäväsuunnittelu on ollut tässä pelissä aivan huippuluokkaa. Joka tehtävässä tuntee vahvasti olevansa "siellä". Varsinkin kun kääntää nupit kaakkoon kotiteatterista. Hemmetti tää on hyvä peli!!!
 
Muuten todella loistopeli, mutta easyn ja normalin välinen ero ehkä liian iso varsinkin siberia-kentässä. Normalilla peli on helvetin paljon kiinnostavampi. Mutta täytyy vielä kattoo mitä peli eteen heittää, en oo vielä kerenny pelaamaan vasta kun n 6 tuntia.
 
Loisto peli, mutta ei täydellinen...

Kyllä huomaa että tämä peli on ollut tekiöiden lempilapsi, jota on hoivattu/viilattu huolella. Olen pelaillut perjantaista asti noin 6h päivässä, ja tuntuu silti että olen avannut vain murto-osan kaikesta mahdollisesta.
Tosin ihmettelen miksi näin huolella suunitellusta pelistä puuttuvat kokonaan esim widesreen sekä 60 hertsin optiot!?
varsinkin moninpelissä moisia optioita kaipaisi kipeästi koska
jo kaksinpelissä ruudunpäivitys tippuu selvästi jonka 60 hertsiä
optio olisi paikannut edes osittain...
:confused:
 
Ylös Bottom